‘Oorlog tussen Femke Halsema en Connie Witteman’

Connie Witteman is de grootste verliezer van de aanstelling van Femke Halsema als burgemeester van Amsterdam. Dat schrijft weekblad Story. Witteman heeft immers veel geld gestoken in een bedrijfje dat Biro’s oppimpt, wagentjes die je gewoon gratis op de stoep mag parkeren. “Nu GroenLinks-boegbeeld Femke Halsema is voorgedragen als burgemeester van Amsterdam, is de kans groot dat er een parkeerverbod voor de kleine en compacte stadsautootjes komt in het centrum.

Dat zal voor veel BN’ers een tegenslag zijn. De elitewagentjes worden gereden door vele sterren, zoals Nicolette van Dam en Jeroen Krabbé. Zij ergeren voetgangers door hun wagentjes midden op de stoep te parkeren.

Witteman zal haar business zien instorten als Biro-gebruikers straks gewoon een parkeerplek moeten gaan zoeken. Dat is inde hoofdstad immers niet te doen.

Met Halsema krijgt Witteman nu een geduchte tegenstander, schrijft Story. “Maar iedereen die Connie kent, weet dat ze zich niet zonder tegenacties het brood uit de mond laat stoten, en zeker niet door een vrouw die zich doorgaans verplaatst in een oude, pruttelende Mercedes of een politiek correcte bakfiets vol met kinderen.”

Het Story-artikel ‘Dreigend stoepgevecht, OORLOG TUSSEN FEMKE EN CONNIE!’ kunt u lezen via Blendle.

Foto: RTL

57 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
BRAAK
augustus 6, 2018 22:59

The clash from the apes.

Gast
Kathie jansen
augustus 6, 2018 18:51

Och arme BNNers 🤮

Gast
Barend-Jan Zwartkijker
augustus 6, 2018 17:46

@Q;
Lees mijn nuttige bijdrage nog eens een keer….

Gast
Pino
augustus 6, 2018 17:09

Daar gaat een burgemeester helemaal niet over.

Gast
StefanV
augustus 6, 2018 12:59

Misschien kan iemand Story even informeren dat Femke Halsema niet alleen is voorgedragen, maar inmiddels daadwerkelijk als burgemeester van Amsterdam is benoemd? En misschien kan iemand ze even uitleggen dat een burgemeester in principe niet het beleid van een gemeente bepaalt en dat we daar een college voor hebben, waarin wethouders namens coalitiepartijen zitten.

Gast
Coeus
augustus 6, 2018 11:38

Geestig hoe zo’n Story een niet-bestaand conflict weet te verzinnen. Helemaal los van Halsema kun je er op wachten dat een gemeente een verbod instelt neemt als die wagentjes overal op de stoep beginnen op te duiken. Dat kun je, ook als investeerder in die dingen, van mijlenver zien aankomen,

Gast
Q
augustus 6, 2018 10:47

@ Barend-Jan Zwartkijker

Jij bent duidelijk een muts uit de provincie.

Gast
Barend-Jan Zwartkijker
augustus 6, 2018 09:38

Heerlijk dat zo veel onwetende provincialen zich met dit onderwerp bemoeien. Ze weten niet eens wat een Biro is en weten ook niet dat veel BN’ers BUITEN (waaronder Connie) de grachtengordel wonen, (Oud)Zuid ligt niet in de grachtengordel onwetende boer!

Gast
RoccoS
augustus 6, 2018 09:11

Heel Amsterdam kotst van die achterlijke Biro’s, behalve die paar omhooggevallen debielen in Amsterdam-Zuid die blijkbaar te arm zijn om een parkeermeter te vullen of te arrogant om de fiets of tram te nemen.

Gast
tim
augustus 5, 2018 16:22

voorgedragen: ze is toch al benoemd!!!….

Gast
Vincent
augustus 5, 2018 16:13

Goed zo Femke, pak ze aan! Wagentjes parkeren op stoepen waardoor mindervaliden en ouderen niet langs kunnen kan echt niet. De elite moet er maar aan wennen dat ze de stad delen met 850000 andere Amsterdammers.

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 16:00

‘links’ bedoel ik.. :-)

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 16:00

@Peter:

Hoewel ik best inks ben heb ik ook weinig warme gevoelens voor mw. Halsema. Maar ze is nu eenmaal aangesteld en ik ben benieuwd hoe ze het doet.

Gast
Peter
augustus 5, 2018 15:56

Biro’s prima maar niet meer op de stoep. het is echt te idioot voor woorden dat dat wordt toegestaan. Per acuut verbieden en flink bekeuren dat verwende t*ig. Femke Halsema vind ik een gruwel en zeer ongeschikt als burgemeester, deze vrouw is wereldvreemd. Connie is een opportunist en denkt slecht aan geld. Oh ja Connie ziet er ook niet meer uit met dat vreemde gezicht.

Gast
Japie
augustus 5, 2018 15:23

Benieuwd wanneer die kop uit elkaar knapt.

Gast
robb
augustus 5, 2018 15:03

Connie Witteman Breukhoven,Vanesa dat wil ze niet meer horen ,Rijk geworden door haar mannen .

Gast
robb
augustus 5, 2018 14:58

Pieter 52:In ons politiek stelsel is niet een partij gevaarlijk .

Gast
Jaap Klapheer
augustus 5, 2018 14:01

Moeilijk he gemeentepolitiek. De burgemeester gaat daar niet over, de gemeenteraad gaat daar over.

Gast
Saskia
augustus 5, 2018 13:46

@Sjoukefia Oosthavenkercken
Sun 05 Aug 2018 om 13:44

Niets mis met haar Engels?
Dan is er iets mis met je oren.

Gast
Sjoukefia Oosthavenkercken
augustus 5, 2018 13:44

@ Saskia:
Al eens naar die cd geluisterd dan? Er staat zelfs een versie op van Nobody’s Wife van Anouk, wat je niet van Conny zou verwachten. Niks mis met haar Engels.

Gast
Saskia
augustus 5, 2018 13:32

@Sjoukefia Oosthavenkercken
Sun 05 Aug 2018 om 13:27

Hahah!!
Vooral haar Engels is ‘geweldig’.
Net alsof ze Engelstalig is geboren.

Gast
Sjoukefia Oosthavenkercken
augustus 5, 2018 13:27

Ik heb veel respect voor Connie. Veel meegemaakt in haar leven, ook moeilijke periodes doorstaan. Ik luister met veel plezier naar haar cd “Just Conny”, prachtig hoe zij jazz zingt.

Gast
SOLANGE
augustus 5, 2018 12:53

Alles is vals aan dr ook haar karakter liegen en geil op geldl dat is Connie

Gast
Paut Pielusma
augustus 5, 2018 12:49

Van welke planeet komt de dame op bovenstaande foto?

Gast
Tim
augustus 5, 2018 12:43

@ron
De BN’ers hebben geen geld voor de parkeergarage.

Gast
L.
augustus 5, 2018 12:39

Pfff die roddelbladen moeten ook hun tijdschrift vullen. Dus verzinnen ze weer een conflict dat niet bestaat.

Gast
bandi
augustus 5, 2018 12:01

en weer zijn de mensen die een beperking hebben de dupe hiervan…….En wat te enken van moeders met kinderwagens, ouderen met rollator, slechtzienden enz Loop eens een paar dagen met ons mee dan weet je hoe moeilijk het OVERAL in de grote steden is

Gast
ron
augustus 5, 2018 11:45

deze bn’s hebben toch geld zat om een echte auto te kopen

Gast
Tim
augustus 5, 2018 11:42

Geen probleem met biro’s mits ze maar niet op de stoep mogen parkeren.

Gast
Ahhhhh
augustus 5, 2018 11:41

Je zal er smorgens maar naast wakker worden……bbrrrr

Gast
Bassie
augustus 5, 2018 11:31

Mijn hemel wat een griezel is dat geworden.

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 11:21

@anoniem: Daar is de dader voor gepakt en die heeft daarvoor gezeten.

Toendertijd werd het debat op zijn scherpst gevoerd. En zeker niet alleen door de linkse partijen.

Al moeten we inderdaad ervoor blijven zorgen dat men blijft praten in dit land en niet gaat moorden.

Gast
John Wezenbeek
augustus 5, 2018 11:18

Wat brengt snol Nicolette van Dam en opschepper Jeroen Krabbé een status aparte.

de een van de bedrieglijke postcodeloterij en de andere Prins Bernard in spe?

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 11:17

Groen Links is een terroristische organisarie. Kijk naar Wijnand Duivendak of Rösemuller die indirect de kogel afvuurde richting Pim.

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 11:15

@pieter 52: Ik moet eerlijk bekennen dat de problemen die u opsomt, me niet zo ernstig overkomen als wat rechtse partijen de laatste jaren hebben aangericht..

Gast
pieter 52
augustus 5, 2018 11:12

Heel gevaarlijke partij dat Groen Links en de meeste die altijd scheldeN op de Linkse omproep hebben wel op de verkeerde linkse partijen gestemd
en krijgen mooi een koekje van eigen deeg , goh ben toch wel blij dat ik niet in Amsterdam woon!!! ze mogendaar straks helemaal niets meer
niet met je 10 jaar oude scooter rijden, je jaguar, mercedes, of bmw klassieker mag de stad niet meer in rokkverbod op straat en noem maar op
die miljeu gasten zijn gewoon gek!!

Gast
anoniem
augustus 5, 2018 11:11

Wel sluw om mw. Halsema zwart te maken, maar uiteindelijk is er een gemeenteraad die beslist.

Een burgemeester hoort (enigszins) boven de partijen te staan…

Gast
Joop
augustus 5, 2018 11:10

Peter, kijken of je dat volgend jaar nog zegt.
Groen kost geld.

Gast
Herrie
augustus 5, 2018 11:10

Die autootjes horen ook niet op een stoep, is ze helemaal gek geworden? Er moeten rollators en rolstoelen over een stoep kunnen en niet Connie d’r handeltje.

Gast
Peter
augustus 5, 2018 11:08

Overigens, beter Femke als burgemeester dan dat spook hierboven op de foto

Gast
Peter
augustus 5, 2018 11:07

Ze moeten die bakfietsen verbieden. Klotedingen

Gast
maatje te groot
augustus 5, 2018 11:06

Is eigenlijk niet relevant hier, maar is jullie wel eens opgevallen hoe vreselijk lelijk deze vrouw is? Jongens toch..

Gast
Sandra Baffer
augustus 5, 2018 11:01

Conny is een prima kerel.

Gast
Hugo van Gelder
augustus 5, 2018 11:01

Twee afschuwelijke vrouwen. Trouwens kan er geen hek om in ieder geval de grachtenpandjes worden gebouwd.

Gast
Bart M.
augustus 5, 2018 10:48

@Godefroy France • Dit wassen beeld heeft te lang in de zon gestaan bij Madam Tussaud, nog even en ze begint te druppen.

Gast
Godefroy France
augustus 5, 2018 10:44

Is dit een foto van “voor, tijdens of na het ongeluk”?
Of een mislukking in de kelders van Madame Tussaud ?

Kan me wel voorstellen dat onze Bnnrs zware tijden tegemoet gaan, ben benieuwd naar hun klaagzangen in de daarvoor bekende “kommer en kwel” jankprogramma’s.

Is de engnek nazaat inmiddels geland?

Gast
animo
augustus 5, 2018 10:39

Dan toch maar Femke .

Gast
Ron
augustus 5, 2018 10:37

TeamFemke…

Gast
Floddero Flunk
augustus 5, 2018 10:24

Oh nee, oorlog :( Ik mot al die Amsterdamse vluchtelinge in hun dikke Biro’s nie hier heur!!!

Gast
Evelien
augustus 5, 2018 10:14

Idd asociaal. Ze willen volgens mij de regels zo veranderen dat je alleen met een invalidenparkeerkaart je Canta of in dit geval de Biro op de stoep mag parkeren. Wel zo rechtvaardig want alleen mensen met veel poen kunnen zich een biro permitteren. Laten ze lekker betalen voor parkeren moeten “wij” ook.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen