Tv-aanbieder Ziggo sluit deal met Max Verstappen

Tv-aanbieder Ziggo heeft een driejarige samenwerking met Formule 1-held Max Verstappen afgesproken. Hij zal onder meer voor, tijdens en na Grand Prix-races uitvoerig reageren voor de camera’s van sportzender Ziggo Sport. Dat heeft het bedrijf laten weten. Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt van Ziggo: “Met onze uitzendingen van de Formule1 races en de organisatie van de Ziggo eBattle F1 is de samenwerking met Max een belangrijke toegevoegde waarde voor Ziggo.”

De kijkers van Ziggo Sport, dat gratis voor klanten voor Ziggo, en het betaalkanaal Ziggo Sport Totaal zitten door deze samenwerking ‘op de eerste rij op weg naar zijn hopelijk eerste wereldtitel’, meent De Groot. “Max zal nu nog vaker te zien zijn in diverse programma’s rondom de live Formule 1 races, in het Formule 1 Café, en in Peptalk op maandag. Op die manier kunnen we heel Nederland nog meer laten genieten van Formule 1 en de successen van Max.”

Ook Max Verstappen zelf is daar duidelijk over: “Ik merk dat er in Nederland steeds meer enthousiasme ontstaat rondom autosport en Formule 1. Als ambassadeur van de sport in Nederland, wil ik graag helpen de sport bij nog meer mensen onder de aandacht te brengen. De kanalen en de power die Ziggo daarbij biedt, maakt dat Ziggo daarvoor de ideale partner is.

Commentator Olav Mol is zeer tevreden: “Max is een enorm talentvolle coureur die alle steun verdient. Hoe mooi is het dat de partij die de Formule 1 opnieuw naar de Nederlandse huiskamers heeft gebracht, nu ook Max vaak voor de microfoon heeft. Ik kijk nu al uit naar de vele interviews met Max.

De eerste race van dit seizoen is op zondag 25 maart in Melbourne.

Foto: Ziggo

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen