TMG mikt op woord én beeld: ‘Potentie is enorm’

Geplaatst op vr 29 sep 2017 om 9:55

De Telegraaf Media Groep (TMG) ziet woord én beeld als de twee pijlers waar het bedrijf op doorbouwt. In woord is ze al van oudsher sterk en met het nieuwe VNDG wordt meer dan ooit gemikt op beeld. Dat bleek gisteren tijdens het adverteerdersevent van TMG. TMG wil 24/7 relevant zijn in woord en beeld. “Met het online videoplatform Telegraaf VNDG en alle andere platformen van De Telegraaf – waaronder de nieuwe telegraaf.nl-site – die elkaar versterken en aanvullen.”

Marc Vangeel, algemeen directeur van TMG, denkt dat het fundament waarop hij bouwt enorm sterk is. “We hebben sterke merken en sterke redacties en daarmee een gigantisch bereik in digitaal en print. De potentie van TMG is enorm. Het is aan ons om dat potentieel te laten ontluiken.”

TMG gaat met zijn tijd mee. “We zetten 100 procent in op innovatie; op digitale producten en video. Maar ook print krijgt de aandacht die het verdient, we ontwikkelen kortom naar woord én beeld.”

De nieuwe website van De Telegraaf is sinds woensdag live. “Een website die past bij de consument van nu“, zegt een woordvoerder. “Met alles wat lezers van De Telegraaf gewend zijn, maar dan gebruiksvriendelijker, overzichtelijker en mooier.”

Het online videoplatform Telegraaf VNDG, dat sinds 1 mei bestaat en in juni en juli al een miljoen mensen bereikte, is beter geïntegreerd in de nieuwe site. “Zo versterken de merken en platformen elkaar in woord én beeld.”

Kort geleden ging Telegraaf VNDG voor het eerst urenlang live tijdens de aanslag in Barcelona. Er keken volgens TMG ‘tienduizenden mensen’. “Dankzij de impact op deze en alle andere online kanalen, staat TMG nu ook in de online wereld stevig op de kaart.”

Lees ook: Telegraaf VNDG presenteert najaarsprogrammering (gisteren)

Foto: Wikimedia, Westcoast4lifeZ, CC BY-SA 4.0








5 Reacties op “TMG mikt op woord én beeld: ‘Potentie is enorm’”


  1. Otto Groeneveld

    Hebben ze toevallig chemische wiet gebruikt, wat een randdebiel zeg. Heel Nederland heeft zich van gutmenschvodje Telegraaf afgekeerd. Die troep wordt alleen nog gelzen in Amsterdan en Hilversum. Wij zijn sterk, je bent helemaal niet sterk, nul,nul.

  2. Otto Groeneveld

    Sterke redacties hahahahahahhahahhahahahhaha, schijten in hun broek om duizenden aanrandingen te publiceren. We hebben een sterke redactie hhhahahahahahahah

  3. DAAN

    De nieuwe website van de telegraaf is echt een drama, ziet er niet uit voor jongeren, is gericht op de babyboomer!

  4. Floris de Hypocriet

    Website is exact hetzelfde als de flop site van RTL

  5. Zodaan

    Potentie is enorm? Dat zei Tan ook toen hij op Dionne lag.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.