Weinig kijkers voor Oh Oh Cherso-marathon

De Oh Oh Cherso-marathon was de afgelopen twee dagen niet echt in trek bij RTL 5. Er keken maandag en dinsdag gemiddeld 180.000 mensen naar de tien afleveringen van de legendarische realityshow. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Onder het motto The Choice is Yours liet RTL 5 de kijker bepalen welke realityserie zij wilde terugzien in marathonvorm. Ze kozen voor Oh Oh Cherso, RTL 5’s populairste realityshow ooit met gemiddeld 1,3 miljoen kijkers in 2010.

Inmiddels heeft tv-kijkend Nederland de zuipende realitysterren wel een beetje gezien. Op maandagavond trokken de eerste vijf afleveringen tussen de 203.000 en 243.000 kijkers, goed voor een dikke 3 procent marktaandeel.

De tweede helft van de Oh Oh Cherso-serie noteerde dinsdag tussen de 101.000 en 182.000 kijkers, goed voor een dikke 2 procent marktaandeel.

RTL 5 was maandag de op een na minst bekeken top tien-zender van Nederland en op dinsdag de minst bekeken.

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen