Leo Blokhuis ergert zich aan reclame op SBS 6

Leo Blokhuis, de muzikale makker van Matthijs van Nieuwkerk, heeft dinsdagavond met ergernis gekeken naar de Champions League-avond van SBS 6. Dat zegt de muziekkenner op Twitter. Blokhuis vindt het niet erg om eens wat reclame voorgeschoteld te krijgen, maar SBS maakt het volgens hem wel heel bont. “Goeie help zeg, je moet wel écht geduld hebben als je bij SBS 6 even de andere samenvattingen wilt zien. En nog maar eens reclame. Ik haak af. Niet te doen, SBS.”

Toch is het aantal reclameminuten per uur bij SBS hetzelfde als bij de NPO. “12 minuten per uur max. Maar bij live-evenementen overtreden ze dat met voeten. NPO trouwens ook, maar die doen het tenminste niet BINNEN een programma. Dat vind ik niet te harden“, reageert Blokhuis.

De Champions League is sinds dit seizoen te zien op SBS 6. PSV heeft zich dinsdagavond geplaatst voor de achtste finales, wat goed nieuws is voor de commerciële zender. Die kan zich volgend jaar verheugen op torenhoge cijfers voor de achtste finale-duels.

Er keken dinsdagavond 2,3 miljoen mensen naar PSV – CSKA Moskou.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Vindt u ook dat Giel Beelen over het hoogtepunt van zijn roem heen is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen