Straks ook reclame op kleine zenders als FOXlife

Foto: VARABrandDeli, verantwoordelijk voor de reclameverkoop van de Nederlandse zenders van FOX, Discovery en Viacom, gaat ook reclamezendtijd aanbieden op zijn SKO Light-zenders. Dat heeft het bedrijf laten weten. SKO Light-zenders zijn niche-zenders die te klein zijn om in het reguliere kijkonderzoek meegenomen te worden, zoals Discovery World en MTV Brand New. “BrandDeli bouwt haar propositie verder uit met zenders die tot op heden niet zijn opengesteld voor adverteerders.

Met de versnippering van het kijkgedrag zijn er steeds meer zenders waar naar gekeken wordt, aldus BrandDeli. “In het kader daarvan zal BrandDeli vanaf het tweede kwartaal van 2016 light pakketten introduceren, met onder andere zenders als Nat Geo Wild, FOX Life en Discovery Science.”

Dit zijn allen SKO Light-zenders. “Maar wel zenders met een duidelijk profiel en aanvullend bereik.”

BrandDeli heeft veel tv-zenders die ieder een specifieke doelgroep aanspreken, wat interessant is voor adverteerders. “Met het slim bundelen van mediamerken om doelgroepen en individuen optimaal te bereiken, is BrandDeli het antwoord op versnippering.

Op dit moment verkoopt BrandDeli reclamezendtijd op de dertien tv-zenders 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, Spike en TLC.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Vertrouwt u Winston Gerschtanowitz?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen