GTST-ster Buddy trots: 21 en nu al een koopwoning

Buddy Vedder (21) is er trots op dat hij door zijn tv-werk al op jonge leeftijd een woning heeft kunnen kopen. Dat zegt de GTST-acteur en Kids Top 20-presentator in de Story. Vedder heeft voor 197.500 euro een appartement van 53 vierkante meter gekocht in Amsterdam Oud-West. “Dat is iets om trots op te zijn. Daar werk je uiteindelijk voor. Het is stoer om je verdiende geld in een huis te stoppen. Als ik huur, breng ik mijn geld weg en zie ik het nooit meer terug. Op langere termijn is dit veel voordeliger.

De acteur is niet bang dat hij met een tv-baan en een eigen huis naast zijn schoenen gaat lopen. “Ik heb een goed management dat op mij let. Ik word beschermd tegen dingen die niet goed zouden zijn.”

Daarbij heb ik een groepje heel goede vrienden om mij heen, dat ervoor zorgt dat ik met beide benen op de grond blijf staan. Doe ik dat niet, dan roepen zij echt wel: Hé Buddy, even gewoon doen!

Het is belangrijk dat ik dicht bij mijzelf blijf. Mensen waarderen het niet als je ineens anders gaat doen dan je daadwerkelijk bent. Maar ik moet toegeven, succes is soms niet gemakkelijk.

Lees het hele interview met Buddy Vedder in weekblad Story (via Blendle).

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Alex
november 2, 2015 09:09

Hij heeft wel een goede kapper.

Gast
Dusty
november 1, 2015 16:22

Lol @Bas van Stapelberg.

Gast
woodstock
november 1, 2015 14:38

Wat zijn jullie allemaal zielig zeg!!!!

Wat een afgunst en daarom de jaloerse frustratie als een malle op de site knallen.

Zegt heel veel over jullie zelf. Hij doet het nou eenmaal goed voor zijn leeftijd en mag daar inderdaad best trots op zijn.

Gay en drugs? Echt, geen kijk op mensen.

Gast
Michiel
november 1, 2015 11:58

Wat schandelijk dat de inhoudelijke reacties van Ome Cor steeds weer verwijderd worden!

Gast
Ome Cor
november 1, 2015 11:46

Overigens wel op voorwaarde dat hij z’n mond houdt en slechts instemmend hijgt en kreunt, want van zijn intellect moet dit schandknaapje het overduidelijk niet hebben.

Gast
Ome Cor
november 1, 2015 11:44

Wat een heerlijk joch! Ik zou die woning direct voor hem afbetalen als ik tot in lengte van jaren zijn harige jongensholletje schoon zou mogen likken! Wat een Goddelijke gedachte!

Gast
Rww
november 1, 2015 11:30

Buddy doet het presteren van de kids top 20 heel goed en leuk.

Volgens mij ern groot talent die het over een paar jaar helmasl gaat maken als presentator op zaterdag van rtl.

Gast
anne
november 1, 2015 11:28

Mannelijke kopie van Liza Sips. Ook grote zelfoverschatting en ambities en na een jaartje GTST nooit meer iets van gehoord.

Gast
AnoNi-Mo
november 1, 2015 11:06

@Hard zaterdag 31 oktober 2015 om 17:47

“Partner? Je bedoelt vriendje”.

Een partner kan zowel een man of een vrouw zijn. Dus je opmerking slaat nergens op.

Gast
Tom
november 1, 2015 10:40

21 en loopt nu al naast zn schoenen

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 23:43

Over een jaar aan de dope en in een doos.

Gast
Pindasausje
oktober 31, 2015 22:12

Nou, gefeliciteerd, Buddy…?

Gast
Anne E.
oktober 31, 2015 19:35

Hij ziet wel erg HOmo uit en doet ook wel hono achtig in gtst waarom komt die noet gewoon uit de kast dat is toch niet Zo moelijk in Amstedam. ,?

Gast
Hard
oktober 31, 2015 17:47

@Bettina Wertheimer

Partner? Je bedoelt vriendje.

Gast
Bettina Wertheimer
oktober 31, 2015 17:10

Straks heb je een partner, wil je groter gaan wonen en raak je dat kleine appartement met die hoge hypotheek aan de straatstenen niet meer kwijt. Huis onder water, restschuld… en dan ga ik er vanuit dat je nog een baan hebt hahaha… kopen is tegenwoordig Russisch roulette. Maar goed, binnenkort misschien een BN-er versie van Uitstel van Executie ;)

Gast
Abdul
oktober 31, 2015 16:35

57 vierkante meter, tjeemig wat een kippenhok!!

Gast
gtstfites
oktober 31, 2015 16:14

Gaby Blaaser mag er van mij eruit.

Gast
Onno H.
oktober 31, 2015 15:57

Prima, ook jij mag je voorkeuren hebben, jongen. Geef je grenzen maar aan. Je mag er zijn!

Sterkte. Beterschap!

Gast
Onno H.
oktober 31, 2015 15:54

Klinkt goed.

Misschien Ad Melkert? Of Wendy van Dijk, het verhaal gaat dat die nog een werkend apparaat heeft.

Gast
Mara
oktober 31, 2015 15:28

Hij kan niet naast zijn schoenen lopen, want hij heeft niets om naast zijn schoenen van te gaan lopen. Zijn acteertalent laat werkelijk waar te wensen over.

Gast
Badr gtst fan
oktober 31, 2015 15:06

Hoge eisen stel ik niet – maar buddy vedder? Man, wat een belabberd acteurtje. Staat ook helemaal stijf van de coke tijdens gtst-opnames. Heb je die ogen en strakgetrokkken bek van dat jong weleens gezien?

Gast
anna
oktober 31, 2015 14:49

Dit is de volgende Ferry Doedens, pas op Buddy!

Trouwens wel benieuwd waarom hij zo gehypet wordt door RTL, een belangending??

Gast
positief
oktober 31, 2015 14:28

icl vaste lasten zo’n 500 per maand. dat lukt nog met een krantenwijk

Gast
Tim H
oktober 31, 2015 14:19

En wat als zijn contract volgend jaar niet meer verlengd wordt?

Gast
mr money
oktober 31, 2015 14:12

Nu nog leren acteren..

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 14:08

Ach joh, binnen een jaar uit GTST geschreven, kan je jou lening niet meer afdokken en weg is je huisje.

Gast
Garuda
oktober 31, 2015 13:17

Binnenkort dus weer een exit-soapie, zo vol van zichzelf dat kan geen red bull zijn -)

Gast
Pieter
oktober 31, 2015 13:12

Het is al te laat om niet naast zijn schoenen te gaan lopen. Kijk maar eens hoe hij op foto’s staat die op verschillende facebookpaginas verschijnen. En dan zo’n uitspraak als deze, hij heeft het zelf niet door maar is al volledig losgeslagen en van het pad af.

Gast
jay jay
oktober 31, 2015 13:11

in Amsterdam west, mooie buurt om in te wonen!
blij dat ik in een mooi dorp woon, Amsterdam is mijn stad niet meer
en vooral west een aggenebbes buurt

Gast
Paay
oktober 31, 2015 13:03

Maar wel drugs gebruiken die gek

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen