Acteur Kees Boot niet welkom bij Wie is de Mol

Acteur Kees Boot, bekend van series als Overspel, zou graag meedoen aan Wie is de Mol, maar is niet welkom. Dat vertelt hij in Veronica Magazine. Een uitnodiging van AvroTros zou Boot direct accepteren. “Wie is de Mol is zo geniaal gemaakt. Daar zou ik helemaal in los kunnen gaan. Maar ik mag helaas niet meer meedoen. Ik deed onlangs een open sollicitatie bij Art Rooijakkers, maar hij zei: ‘Je hebt al in Expeditie Robinson gezeten, dus dan mag je niet meer meedoen met Wie is de Mol.’

Boot was niet op de hoogte van die ongeschreven regel. “Andersom mag het kennelijk wel. Nou, dan houdt het op. Helaas.

Aan Expeditie Robinson zou Boot ook nog best een keer mee willen doen. “Daar hoef ik geen seconde over na te denken. Dat was een waanzinnig avontuur.

Foto: Roy Beusker

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mark
november 2, 2015 15:58

Expeditie Robinson was Kees ook niet zo geweldig.

Gast
mark
november 2, 2015 15:09

Jumbo betaalt Frank Lammers ontzettend veel met die k*t reclame voor Jumbo, maar als acteur kan je de man niet serieus nemen hetzelfde geldt voor Kees.

Gast
anonieme loser
november 1, 2015 17:54

1 vd weinige nederlandse acteurs die echt kwaliteit heeft.

Gast
mark
november 1, 2015 12:30

Kees is al een mol.

Gast
watiserdan
november 1, 2015 11:14

@123, ja en? website’s mogen niet zomaar copy pasten van bladen of andere site’s.

Gast
Veronikas Geheimnis
november 1, 2015 10:31

Wer möchte mir heute begegnen? Mir wird’s schon heiß. Ich bin eine Nute.

Gast
Jaap
november 1, 2015 10:10

Hij zuipt te veel.

Gast
Anoniem
november 1, 2015 10:02

Ze moeten sowieso eens stoppen met overal en altijd maar die BN-ers te laten opdraven. Er wonen genoeg mensen in Nederland die ook wel eens mee willen doen aan zo’n programma.

Gast
Tja
november 1, 2015 09:25

Die kale zou WIDM alleen maar verpesten met zijn bierhoofd!

Gast
Ed Vandeflet
november 1, 2015 07:58

Dit is inderdaad een (ongeschreven) regel bij WIDM helaas…

Gast
123
november 1, 2015 01:35

1) Dit stond al enkele weken geleden in Veronica Magazine, lekker op tijd Mediacounrant… :/

2) Ik snap die regel eigenlijk wel. WIDM wil, zo vermoed ik, toch een beetje exclusiviteit van de kandidaten; geen b- of c-sterren die al in zo’n beetje elk ander ‘survival programma’ zijn geweest, daar zit het publiek ook niet op te wachten. Ik snap niet waarom dat verkeerd is. Mocht er een BN’er zijn die beide wil doen dan is dus het advies: éérst naar Expeditie Robinson, dáárna naar Wie Is De Mol.

Gast
Hm hm
oktober 31, 2015 23:44

Tegen wie praat je?

Gast
Radmilo Soda
oktober 31, 2015 23:43

Ik ben niet eens Belgisch, ik kom van Kroatia.

Dus ga jij maar terug naar Ulaanbaatar.

Punta voor mij: 1-0!

Gast
Radmilo Soda
oktober 31, 2015 23:03

Haha, Frank Lammers ja.

Ik zag hem een tijd terug in een belgische film, Rundskop. Had hij zichzelf een soort vlaams accent proberen aan te meten – heel “grappig”!

Betaalt dat een beetje, het gezicht zijn bijv. een Jumbo? Weet iemand dat?

Gast
flappy
oktober 31, 2015 22:56

@Radmilo Soda: Frans? Neem aan dat je Frank Lammers bedoelt, de acteur die het inderdaad zo ontzettend gemaakt heeft dat hij al jarenlang in de Jumboreclames speelt. Wat een succesnummer.

Gast
Radmilo Soda
oktober 31, 2015 22:45

@>>FFD>>: Geloof me, met zijn lichaam val je niet minder op hoor. Deze boy heeft aardig wat reserves.

Hij is gewoon een nog beperkter acteur dan Atsma. Dan wordt het heel moeilijk.

Frans Lammers is ook geen mr universe. Nou, die heeft het helemaal gemaakt.

Gast
Dus
oktober 31, 2015 21:31

Saaie man.

Gast
Evi
oktober 31, 2015 20:28

Hij is van die bierreclame.

Gast
>> FFD >>
oktober 31, 2015 17:13

Kees Boot is toch redelijk bekend. Hij heeft niet de Barry Atsma-look dus hij krijgt meer de bijrollen toebedeeld, en dan val je blijkbaar ook minder op. Maar wat wil je. Het is een wereldje vol vooroordelen rond uiterlijk. Gewoon een prima acteur.

Gast
John
oktober 31, 2015 16:44

Kees Boot kende ik helemaal niet, maar wat heeft hij mooie ogen..

Gast
dunc
oktober 31, 2015 16:05

wat een k u t acteur

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 15:43

Kees Boot?

Gast
variabel
oktober 31, 2015 15:15

en wat de dictators c.q. de agressors zeggen moet gebeuren. Nog effe………

Gast
Twan
oktober 31, 2015 14:06

Zou idd een rare regel zijn dan houd het binnen kort op met widm.

Gast
Casper H.
oktober 31, 2015 14:03

Zoals hij aan het tieren en schelden was in Expeditie Robinson, dat zien ze liever niet bij de Mol – vermoed ik.

Gast
John
oktober 31, 2015 14:02

Is dit serieus? Wat een stom regel.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen