Frans Bauer blijft gezicht NPO 1’s zaterdag

Frans Bauer sloot vorige week zijn zevendelige programma What The Frans af, maar de tv-kijker is nog niet van hem af op de zaterdagavond. De volkszanger begint vanavond aan een nieuw seizoen van zijn reisprogramma Vive La Frans, direct na De Kwis en 10 Jaar Ik Vertrek. En daar is Bauer maar al te trots op. “De zaterdagavond is inderdaad wel iets anders dan bijvoorbeeld de dinsdagavond. Het is de Champions League van televisie“, zegt Bauer in dagblad Metro.

Bauer is trots op zijn plek op de zaterdag. “Dat ik op die avond meteen na What The Frans door mag met Vive la Frans, bevestigt voor mij dat Nederland erg leuk vindt waar wij mee bezig zijn.”

Tot aan het eind van het jaar is Bauer op de buis. “Na deze acht afleveringen duik ik het theater in, maar volgend jaar hoop ik weer volop voor de NPO aan de bak te mogen.”

Naar verwachting is NPO 1 vanavond het meest bekeken alternatief voor RTL 4, dat kijkcijferhits Playback Je Gek en Ik Hou Van Holland op het menu heeft staan.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Koos
november 2, 2015 09:34

Bauer heeft niks te zoeken bij de NPO.

Gast
Pindasausje
oktober 31, 2015 22:11

Ik heb niks met die Sander Dekker, maar in één ding heeft hij gelijk: geinponem Fransie Bauer hoort niet bij de NPO.

Gast
A.Zijn
oktober 31, 2015 20:58

@J Neemt niet weg dat die naambordjes gewoon lachwekkend groot zijn. Hoe verzin je het.

Gast
J
oktober 31, 2015 20:10

@A.zijn, Denk dat het vrij goedkoop moest, gezien het tijdstip waarop het stond. Dat decor was overbelicht door al dat wit… 5 tegen 5 had makkelijk ergens van 20:00-20:30 geprogrammeerd kunnen worden.

Gast
A.Zijn
oktober 31, 2015 19:23

Jemig wat een grote naambordjes bij 5 Tegen 5. Vormgeving is sowieso heel matig

Gast
Jacques
oktober 31, 2015 18:13

Eredivisie 1.9 miljoen

Gast
J
oktober 31, 2015 17:56

De Kwis: 1.490.000
Ik Vertrek: 1.540.000
Viva La Frans: 1.200.000

5 tegen 5: 710.000
Playback je Gek: 1.050.000
IHVH: 2.040.000
Collectief Geheugen: 1.090.000

Beste Idee: 520.000
Lijfshow: 540.000

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 16:27

NPO1 zaterdagavond T0kkieavond dus.

Gast
A.Zijn
oktober 31, 2015 13:22

@Anonymous Ik dacht ook dat het nieuwe seizoen van Ik Vertrek in november zou beginne, maar niet dus. Ik keek er echt naar uit…

Gast
Flits Bom
oktober 31, 2015 12:49

Verrek die linker stond vorige week aan de deur met de vraag om scharen te mogen slijpen.

Gast
Edwin
oktober 31, 2015 12:29

Naar mijn mening best een leuk programma om te kijken.

Gast
Anoniem
oktober 31, 2015 12:12

dus vanaf half augustus tot eind december 4,5 maand op de zaterdag Frans Bauer en het beste van Ik Vertrek.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen