Henny Huisman met luchtig jaaroverzicht ‘zonder MH17’

Henny Huisman belooft de kijkers van zijn jaaroverzicht De 25 Meest Hilarische Tv-momenten van 2014 een MH17-loze uitzending. Dat heeft de presentator laten weten op Radio 538. Huisman wil het jaar leuk afsluiten op SBS 6. “Aan het eind van het jaar heb je natuurlijk allemaal lijsten en terugblikken. Wij zijn natuurlijk niet van de MH17 – hoe erg die ramp ook is – maar daar zijn andere programma’s voor. Wij doen allemaal grappige en ontroerende dingen“, aldus de 63-jarige presentator.

Het wordt volgens Huisman een mooi programma. “Een soort lijst waarvan je echt aan het eind van het jaar zegt: o ja! Ik vond het ontzettend leuk om het te maken en ik denk dat het er heel erg leuk uit gaat zien.

Zelf komt Huisman ook in de top 25 voor. “Ik kan vast onthullen dat er ook ‘de mooiste verrassing’ in zit, waar ik zelf in zit. Het gaat dan niet om mij, maar iemand die ik bezoek.

Verder lopen de fragmenten sterk uiteen, aldus de presentator. “Het zijn allemaal televisiemomenten. Van Oranje tot de grappigste real life-momenten tot bloopers en muziekmomenten. Het is best wel heel veel wat je te zien krijgt. Het is een grappig programma geworden.

De 25 is tussen 20.30 en 22.00 uur te zien op SBS 6.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...