Guus Meeuwis zei ‘nee’ tegen The Voice

Guus Meeuwis heeft de uitnodiging van John de Mol om coach te worden in het eerste seizoen van The Voice of Holland geweigerd. Dat vertelde de volkszanger zondag in Life 4 You. Het lijkt Meeuwis niets om zo een rol te krijgen in een talentenjacht. “Nee, dat is niets voor mij, denk ik. Ik ben wel gepolst toentertijd. Toen zei ik tegen John: ‘Ik denk niet dat je mij daarvoor moet hebben.’ Het was voor de eerste serie. Ik word er heel ongemakkelijk van“, zo vertelt de Ik Hou Van Holland-ster.

Volgens Meeuwis is hij helemaal niet geschikt om talenten te coachen. “Ik ben zelf vaak nog heel twijfelachtig en onzeker en dan moet ik iemand gaan vertellen hoe het wel werkt.

De Mol kreeg voor het eerste seizoen wel vaker nul op rekest. Zo weigerde ook Anouk ondanks hevig aandringen om plaats te nemen in de draaiende stoelen.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
BRAAK
december 17, 2012 22:03

De eeuwige student, om van te kotsen die arrogante kwaakzak!

Gast
nathalie
december 17, 2012 19:20

O wat stoer om dat te zeggen…
Ik heb the voice geweigerd.
Nou geweldig hoor Guusje.
Waarom dan wel IHVH?
Dat is even slecht.

Gast
Jan
december 17, 2012 18:30

Guus is geen goede zanger, integendeel zelfs, maar dat wil niet zeggen dat hij geen geschikte coach zou zijn. Het siert hem dat hij TVOH links laat liggen. Wel klasse. Hij is gestegen in mijn achting.

Gast
Ans
december 17, 2012 16:35

Guus is een kanjer die op eenzame hoogte staat in Nederland!

Gast
Anoniem
december 17, 2012 15:55

@T.E.D.: en dat is al triest en dubieus genoeg dat hier zoveel mensen op af komen. Zegt iets over de wansmaak van Nederland, dat dan weer wel…

Gast
T.E.D.
december 17, 2012 15:52

Guus Meeuwis staat gewoon voor uitverkochte stadions te zingen hoor, al jaren op rij! Hij is een van de weinige Nederlandse zangers die dat presteren!

Jaloezie is zo’n gigantische lelijke kleur :lol: ;-)

Gast
Klapvee
december 17, 2012 14:50

Je kunt je afvragen wat bij RTL de definitie van ‘Artiest’ is. Zulke artiesten horen daar dus bij.

Gast
Robin D.
december 17, 2012 14:01

@Danny van der Sluis: hoe weet jij dat zelfs Hind gepolst is.. medewerker bij Talpa?

Gast
jeez
december 17, 2012 13:59

lol, Hind

Gast
Danny van der Sluys
december 17, 2012 13:55

Hij is gepolst. Dat is kijken of je eventueel interesse zou hebben. Hij is dus niet gevraagd. John de Mol heeft toentertijd namelijk heel veel artiesten ‘gepolst’, zoals Ilse de Lange, Trijntje (toen al), Anouk en zelfs Hind!

Gast
Peter
december 17, 2012 12:45

@jeez: volledig mee eens. Wel opmerkelijk dat Guus Meeuwis eens geweigerd heeft. Normaal gesproken komt hij in elk programma op TV en radio opdraven. Sterker nog hij ligt voor de deur voor die stations. Meest overschatte zanger van Nederland…

Gast
jeez
december 17, 2012 12:34

Dat zou ook wel wat zijn, dat de sufste zanger van Nederland met de meest vlakke stem die ooit gehoord is, andere zangers zou moeten coachen en bekritiseren :D
(al heb ik al 3 seizoenen hetzelfde idee over van Velzen..)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen