TROS met nieuwe tv-show Het Perfecte Plaatje

Foto: Leendert JansenDe TROS komt dit najaar met de avond- vullende tv-show Het Perfecte Plaatje. In dit programma, dat de TROS deze week heeft aangekocht op de tv-beurs MIP in Cannes, wordt onderzocht wat volgens Nederland het ultieme geluk is. “We zijn erg verheugd dat we dit verrassende en gezellige programma kunnen maken. Het past helemaal in ons streven om breed familieamusement uit te zenden. We hopen er een jaarlijks terugkerende uitzending van te maken“, zegt directeur Peter Kuipers van TROS.

In Het Perfecte Plaatje wordt in samenwerking met TrosKompas en de site tros.nl marktonderzoek gedaan onder Nederlanders. In dit onderzoek wordt onder meer gevraagd naar de perfecte baan, huis, auto, vakantie, huisdier en de perfecte partner. Tijdens de avondvullende uitzending wordt duidelijk wat het perfecte plaatje is.

Het programma is ontwikkeld door Teve Media Group, die het inmddels ook voor de Vlaamse commerciële zender VTM produceert. “We zijn erg blij dat we het voor de TROS mogen maken en dat ze het internationale potentieel van dit programma inziet“, zegt Hans Dekker, CEO van Teve Media Group. “Het Perfecte Plaatje is zonder meer vernieuwende televisie die appeleert aan het hedendaagse tijdgeest waarbij mensen zich graag spiegelen aan bekende medemensen.

Wie het programma gaat presenteren, is op dit moment nog niet bekend.

Meer in TROS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Denkt u dat de carrière van Thijs Römer voorbij is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen