Maasland en Van Luyn met tv-shows over Oscar-uitreiking

Foto: Nick van OrmondtDe VPRO en de digitale zender Film1 zullen ieder veel aandacht besteden aan de uitreiking van de Oscars in de nacht van zondag 7 op maandag 8 maart. Op 7 maart zal Thomas van Luyn van 22.50 tot 00.00 uur De Oscarnacht presenteren op Nederland 3, waarin hij vooruitblikt op de uitreiking van de filmprijzen. Aan het eind van de uitzending begint op Film1 de Oscar Night met presentatrice Bridget Maasland. De abonneezender zal 24 uur lang voor elke digitale kijker beschikbaar zijn.

De VPRO heeft op zondag 7 maart een heel evenement georganiseerd rondom de Oscars, die voor de 82ste keer zullen worden uitgereikt in Los Angeles. In De Balie op het Leidseplein in Amsterdam vindt een speciale Oscar-avond plaats, waar niet alleen de tv-uitzending met Thomas Luyn wordt opgenomen, maar waar ook films worden vertoond en waar men kan kijken naar de Oscar-uitreiking via Film1.

Presentator Thomas van Luyn zal in het programma De Oscarnacht vooruitkijken naar de Oscar-uitreiking met onder anderen Nederlandse filmmakers die genomineerd werden of een Oscar wonnen, en hij praat met Nederlandse critici over de kanshebbers. Ook is er aandacht voor alle fashion en glamour van de uitreiking.

Film1 zal in de nacht van 7 op 8 maart voor de vierde keer exclusief verslag doen van de uitreiking van de Academy Awards. Nadat de zender al de hele dag met Oscars bekroonde films heeft uitgezonden, zal om middennacht de Film1 Oscar Night met Bridget Maasland beginnen. Met studiogasten Martin Koolhoven, Dana Linssen en Leco van Zadelhof bespreekt ze de genomineerden en de kleding van de sterren. Vanaf 2.00 uur arriveren de genomineerden over de rode loper, om 2.30 uur begint de 82ste Oscaruitreiking en vanaf 6.00 uur blikken Bridget en haar studiogasten terug.

Film 1 zal voor de gelegenheid niet alleen door abonnees te ontvangen zijn, maar voor bijna iedereen met digitale televisie. “Dat betekent dat Film1 Oscar Sunday, Film1 Oscar Night en de samenvatting de volgende avond in ruim drie miljoen huishoudens gratis te zien zijn, bijna vijftig procent van tv-kijkend Nederland“, aldus Film1.

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Daisy Bell
februari 18, 2010 11:29

ijbed=ijsbed.

Gast
ponni
februari 17, 2010 19:30

Ach nee! Ze kan meer dan jij denkt,
ze is de true ‘Edna’ onder the TV babes.

Gast
Daisy Bell
februari 17, 2010 16:29

Leek ze maar op Joanna Lumley. Dat is anders een van God geschonken talent die ik zelfs een poos geleden op een ijbed op de Noordpool heb zien liggen. Ze had nog geslapen ook! En ze liet het Noorderlicht zien, fenomenaal! Die suffe Bridget kan het niet verder brengen dan enorm opgemaakt in kekke kleertjes wat suf zittenl lullen over wat onnozele onderwerpen. Kijk naar Hoe Word Ik Gelukkig. Dat is toch niet te geloven waar zij dan mee komt!?

Gast
Anoniem
februari 17, 2010 13:41

Reactie op Hidde:
Onder de gordel bij Bridget ? jakkie ik moet er niet aan denken.

Gast
Anoniem
februari 17, 2010 13:39

Reactie op Hidde:
En met de naam Hidde ben je niet meer anoniem ?

Gast
Hidde
februari 17, 2010 13:24

Zeg anoniemen onder jullie.. Kun je of gewoon met naam en toenaam je ranzige toespellingen droppen? Dit is laf en onder de gordel . Beter nog donder op naar sites jullie met andere PVVers onderelkaar zijn.l (bijv fok.nl of zo). Ik vind dit niet passend voor deze website en helemaal onrespectvol naar mn Bridget.

Gast
David
februari 17, 2010 13:21

E! is helemaal niet leuk, dat gaat alleen over jurkjes en ander zinloos gelul

Gast
Lies
februari 17, 2010 13:07

Reactie op Hidde: Een cabaratier, oa bekend van de Mike & Thomas Show bij de VARA.
E! doet jaarlijks verslag van the Academy Awards, veel leuker want zij interviewen de sterren op de rode loper.

Gast
ponni
februari 17, 2010 12:52

:)hehehe..nee dat is Ivana Trump!

Gast
aaf
februari 17, 2010 12:47

Wie is Thomas Luyn?
Thomas van Luyn?

Gast
Hidde
februari 17, 2010 12:45

vorig jaar deed bridget het leuk op film 1

Gast
Anoniem
februari 17, 2010 12:40

Reactie op ponni:
Met het verschil dat die weet dat ze lelijk is :)

Gast
ponni
februari 17, 2010 12:24

Kom nou toch! Bridget Maasland is misschien wel onze Joanna Lumley!!

Gast
Flippo
februari 17, 2010 12:23

Oh en Beau is natuurlijk naar SBS gegaan. Maar dat lag aan Beau zelf…

Gast
Flippo
februari 17, 2010 12:22

Reactie op Jan-Joost: Renate, Daphne Bunskoek en Daphne Deckers Talpa-sterren? Waar haal jij je informatie vandaan?

Talpa-sterren waren: Linda, Caroline, Gordon, Angela, Winston, Beau, Jack Spijkerman, Humberto en Bridget.

Ze zitten er allemaal nog, behalve Caroline. Niet onnodig paniek zaaien alsjeblieft.

Gast
Anoniem
februari 17, 2010 12:19

En die grote ketting om haar hals is er waarschijnlijk om die vet-ringen in haar hals te verstoppen.

Gast
Jan-Joost
februari 17, 2010 12:17

Bridget Maasland zal over een niet geringe tijd niet meer bij RTL te zien zijn. Ze vertrekt net als andere Talpa-sterren. Is het contract met John de Mol afgelopen of valt het niet op dat alle Talpa-sterren langzaamaan RTL verlaten? Beau, Renate, Daphne Bunschoek en Dekkers en nu over niet lange tijd Bridget Maasland naar… de VPRO, die overigens geen bekende gezichten heeft en met Bridget een duidelijk hard gezicht binnen haalt als omroep gezicht.

Gast
Anoniem
februari 17, 2010 12:17

Jeetje wat een kop heeft dat mens ook , logisch dat haar vriendje het met dat lekkere ding van Hans Klok doet.

Gast
ponni
februari 17, 2010 12:06

Maasland deed het toch goed in New York?
Jammer…dat ze zich niet verder ontwikkelt daar!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen