Grote reclamecampagne LLiNK op Het Gesprek
De jonge publieke omroep LLiNK gaat tot 1 april een grote reclamecampagne voeren bij het commerciële praatkanaal Het Gesprek. De groene omroep moet voor 1 april nog bijna 40.000 leden werven om niet uit het publieke bestel te verdwijnen. “De doelgroepen van Het Gesprek en onze omroep vertonen grote overeenkomsten“, zegt directeur Tanja Lubbers van de groene omroep LLiNK vandaag. “Het is dan ook een logische keuze om onze campagne bij Het Ge- sprek te laten uitzenden.”
Ruud Hendriks, algemeen directeur van Het Gesprek: “Wij zijn erg blij met het vertrouwen dat LLiNK op deze wijze in ons uitspreekt. Het is een teken des tijds dat LLiNK als publieke omroep geen moeite heeft om een commerciële concurrent in te zetten voor haar campagne. Wij hopen op onze beurt natuurlijk dat LLiNK het gaat halen. Hoe meer kwaliteits-tv er in ons land is, hoe beter.”
Tanja Lubbers, algemeen directeur van LLiNK: “Wij zijn blij met deze mogelijkheid om een maatschappelijk betrokken publiek te bereiken.“