Cynthia Abma presenteert nieuwe ochtendshow RTL 4

Cynthia Abma (foto) gaat een nieuw ochtendprogramma te presenteren voor RTL 4. Vanaf 2 februari is het lifestyleprogramma 4ME elke maandag en vrijdag om 10.25 uur te zien. Dat heeft RTL 4 vandaag laten weten. Elke uitzending ontvangt Cynthia een bekende gast in de 4ME-studio, die meepraat over het centrale onderwerp gezondheid en alles wat daarmee te maken heeft, zoals eten, bewegen, verzorgen en verbeteren. Zo is in de eerste aflevering van 4ME Erica Terpstra te gast.

Erica Terpstra’s boek ‘Help Ik Val Af’ staat momenteel hoog op de bestsellerslijst en het spreekt voor zich dat deze voormalig zwemkampioene en voorzitter van de NOC*NSF veel affiniteit met sport en gezondheid heeft. Andere gasten die Cynthia ontvangt in ‘4ME’ zijn onder anderen: ex-wielrenkampioene Leontien van Moorsel, die op feel fit expeditie gaat door Nederland, zanger Peter Beense, die herstellende is van zijn maagbandoperatie en ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’-acteur Mark van Eeuwen.

In de rubriek ‘Eten’ kookt topkok René een gezonde maaltijd die ook makkelijk zelf is te bereiden. In de rubriek ‘Verbeteren’ laat dokter Leo Peter van der Weij, zelf plastisch chirurg, niet alleen zien wat de mogelijkheden zijn, maar wijst ook op de risico’s. In de rubriek ‘Verzorgen’ neemt een kijker plaats in de stoel van vaste ‘4ME’-visagist Mari van de Ven voor een bijzondere makeover.

23 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Louise
oktober 22, 2009 00:13

Waarom al die negatieve reacties. Er zijn heus dingen die niet iedereen weet, dus wens ik 4me veel succes. Ik ben blij dat ik tenminste niet elke keer weer die kookprogrammas moet wegdraaien.

Gast
Louise
mei 9, 2009 00:31

Ik leer weer wat van 4me en het is gezellig, Cynthia doet het goed. Succes!!!

Gast
Anoniem
januari 21, 2009 15:30

Reactie op RTLFAN!:

om 17.30

Gast
RTLFAN!
januari 21, 2009 15:27

“De herhalingen van deze afleveringen zijn elke zondagmiddag te zien van 14.00 uur tot 16.00 uur op RTL4.”
Bron: rtl.nl/4me

Opzich wel handig om op zondagmiddag de herhaling te doen, want om 16.30 begint life and cooking.

Gast
lula
januari 21, 2009 13:27

Jaaa, Lijn 4 terug!!

Maar ja, Lijn 4 zonder belspellen = Koffietijd!

Vond die blonde wel ok. Goed, zonder poespas, zoals het hoort.

Gast
Andy
januari 20, 2009 23:56

Jongens toch, haal lijn 4 gewoon terug. Zonder belspellen gewoon live en 2 blokken van een half uur. Een voor GTST hh en een erna. Programma heeft 6 jaar lang goed gelopen, en als ik dit zo lees met een kok, mari enzo is het gewoon een slap aftreksel van koffietijd en lijn 4.

Gast
Richard2
januari 20, 2009 22:14

Wordt dit programma onderdeel van RTL vandaag??

Gast
Mart
januari 20, 2009 21:29

Tja, als je al geen geld hebt voor iets fatsoenlijks om 22.30 dan is dit natuurlijk een geld verspilling en rtl8 kunnen we ook wel opdoeken dan komt er weer eens iets vrij om beter te investeren. Films op zondagavond :D , kan echt niet. Was toch een noodoplossing op de vrijdagavond. Films gaan maar mooi naar rtl5,7(of nu nog rtl8). En willen ze toch films uitzenden dan zou ik zeggen doe dat op de matig scorende woensdagavond en dan op zondag gewoon ook amusement wat de laatste weken goed gewerkt heeft met een combinatie: ik wed dat ik het kan en miljoenenjacht. Gewoon een leuke show van de postcodeloterij om 21.30 en op het tijdstip van IWDIHK zou ik nog wel eens ‘ De kans van je leven’ van Ron Brandsteder zo’n 8 a 9 jaar geleden teurg op de buis willen zien. Topshow was dat en past ook perfect in deze tijd. Show allah monte carlo zou ook top zijn.

Gast
Chiel
januari 20, 2009 20:56

Reactie op sven: Jaja, RTL zend zelfs nog zwart-wit tv uit!

Gast
sven
januari 20, 2009 20:52

are you being served :p

Gast
!#Michael#! [DE ECHTE]
januari 20, 2009 19:00

wat is er dinsdag t/m donderdag dan op RTL4 dat tijdslot?

Gast
Chiel
januari 20, 2009 17:41

Reactie op Craig: Dat maakt ons (de kijker) toch niks uit!

Gast
Craig
januari 20, 2009 16:45

Ja en waarom denk je dat Tien niet meer bestaat? Omdat er alleen maar dure programma’s werden gemaakt die niet met reclame inkomsten terug verdiend konden worden.

Gast
D@@N
januari 20, 2009 16:27

Reactie op Chiel: Tijd voor Tien was inderdaad een leuk programma!

Gast
Roog
januari 20, 2009 16:19

Het klinkt niet echt veelbelovend tot nu toe. “Lifestyleprogramma” dus geen live-programma. Dieetboek, maagband, klinkt als het zoveelste (zwaar gesponsorde) gezondheidsprogramma van RTL 4.

Ook ik had liever een moderne versie van Koffietijd gezien. Maar ach, ik ben op dat tijdstip in de regel toch niet beschikbaar als kijker. Ik vraag me alleen af of de Nederlandse huisvrouw (bestaan die nog???) hiervoor warm loopt.

Een gezellig keuvelprogramma met een metamorfose en een kookrubriekje (Koffietijd/Life & Cooking(-light)) heeft denk ik meer succes.

Gast
Chiel
januari 20, 2009 14:56

Tjah… dit is natuurlijk niks! :) Twee keer in de week over gezondheid. Boring! Dan deed Tien het een stuk beter met Tijd voor tien. Niemand die het kent of keek, maar dat was écht leuk! Nog met A gasten ook. Jammer dat zo’n soort programma niet terugkomt.

Gast
James
januari 20, 2009 14:19

Wat een aanfluiting, twee maal per week. Het zal wel weer totaal gesponsord zijn anders begint RTL4 hier natuurlijk niet aan, ze zijn niet gek. Wie produceert dit programma’tje trouwens?

Gast
mark
januari 20, 2009 14:15

De vrouw van Obama? Oh nee, dat is Michele Cynthia! Abma klinkt wel als Obama… Dan zou ze wel flink onder het mes zijn geweest… ;)

Gast
Erwin
januari 20, 2009 13:15

2x per week? Dag TV is er elke dag, in iedergeval 5 dagen per week….

Gast
SBS less
januari 20, 2009 12:32

Lijkt me een prima programma voor de doelgroep die ’s ochtends thuis is. Nu nog de 5 uur show nieuw leven inblazen en ook de dagtelevisie gaat weer goede vorm krijgen.

Gast
antoinet
januari 20, 2009 12:12

beter iets dan niets,maar had liever koffietijd terug gehad. aangezien er meer oudere programma’s in een nieuw jasje worden gestoken. maar cynthia lijkt me heel aardig,succes.

Gast
Anoniem
januari 20, 2009 12:09

Volgens de website van RTL wordt het programma maar 2x per week uitgezonden, op maandag- en vrijdagochtend.

Gast
Erwin
januari 20, 2009 12:05

Leuk dat RTL 4 eindelijk eens dag TV gaat maken zoals dat al veel langer gedaan wordt in de US. Alleen wel weer jammer dat ze dit doen met minder bekende presentatoren.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen