Makers Das je goed recht: ‘Impact is enorm’

Foto: Nick van OrmondtHet nieuwe consumentenprogramma Das je goed recht (foto) met Alberto Stegeman heeft na de eerste uitzending van vorige week ‘opvallend veel’ reacties uitgelokt. Dat meldt producent Endemol. Das je goed recht, dat vanavond voor de tweede keer te zien is op SBS 6, opende vorige week met 695.000 kijkers. Das je goed recht is ‘omarmd’ door de kijkers, zegt Endemol. Redacteur Albert Gillisen: “We hebben opvallend veel reacties bin- nen gekregen na de eerste uitzending. De impact is enorm.

Vorige week zagen 695.000 mensen hoe Albert Stegeman bemiddelde bij juridische conflicten, zoals een chihuahua die een bouvier ontmoette met fatale gevolgen en een coffeeshop die ineens naast de deur verscheen. “Het programma haalde in de SBS-doelgroep een kijkdichtheid van 5,8 procent en een marktaandeel van 11,3 procent“, aldus een woordvoerder van producent Edenmol. “Das je goed recht stond op de 18de plaats in de top bestbekeken programma’s.”

Das je goed recht wordt geproduceerd door Endemol LAB in samenwerking met het verzekeringenbedrijf DAS. Het programma wordt iedere zondag uitgezonden op SBS 6 om 21.30 uur en herhaald op maandagmiddag om 14.15 uur.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen