Kinderen van BN’ers openen All You Need Is Love

Kerstavond wordt bij RTL 4 op passende wijze ingeluid. De acht BN-er kinderen Suzanne en Charlotte ten Brink, zusjes Lola en Holly Brood, voetbaldochter Debbie Koeman, Aurore van der Meulen (dochter van Wilma Nanninga), zangta- lent Danny Froger en Rick Brandsteder openen samen de All You Need Is Love Kerstspecial op maandag 24 december met een kerstmedley. Robert ten Brink kan als presentator natuurlijk niet achter- blijven bij zijn zingende dochters: ook hij laat van zich horen.

De avondvullende kerstshow zit boordevol herenigingen. Maar liefst 43 buitenlandse liefdes en familieleden zijn dit jaar van ver gehaald om de kerstdagen in Nederland door te brengen. Robert heeft per privéjet allerlei romantische plekken aangedaan, zoals Venetië, Parijs, het Franse Val Thorens en het Schotse Loch Ness.

Alles wordt in het werk gesteld om liefdeskoppels volledig onverwacht bijeen te brengen en dat levert vanzelfsprekend talloze tranen op. Ook de welbekende liefdesbus rijdt weer door Nederland om verliefde stelletjes samen te brengen.

De gelukkigen zitten ineens niet meer alleen tijdens de kerstdagen en sluiten na een lange periode hun geliefde weer in hun armen. Maar niet alleen liefdes worden herenigd, ook verre familieleden zijn dit jaar onderdeel van de show.

Naast de talrijke herenigingen vindt ook nog een aantal optredens plaats in de in kerst gehulde studio. Het bekende Volendamse duo Nick & Simon brengt hun hit ‘Pak Maar Mijn Hand’ ten gehore en Alain Clark sluit de kerstshow af met een unieke vertolking van het nummer ‘God Only Knows’ van de Beachboys.

De kerstspecial van All You Need Is Love is op kerstavond, maandag 24 december, tussen 20.30 en 22.25 uur te zien op RTL 4. De herhalingen volgen op 25 december om 20.30 uur op RTL 8 en op 26 december om 12.15 uur op RTL 7.

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
martin plandsoen
januari 9, 2013 16:41

roberd ik ben martin ik heb met kers een vrouw onmoet het klikte
meteen maar ik heb een grood proobleem ze moet weer terug naar jakarta
en ik ben nier pasjent is niet maakelijk ik mis ze nu al kun je wat voor me doen
ik woon in dinteloord braband en zij daar ik ben ook diejaliese pasjend
groedjes martin ik mis zelfanya

Gast
renee vercraeye
december 27, 2007 20:53

kan ik deze uitzending al ergens op internet zien???

Gast
René[vanGee]
december 20, 2007 16:18

Hahahaha Die TwanDS. Nou gelukkig is het met mij niet zo erg, maar ik ga ervan uit dat je uit ervaring spreekt.

Gast
Anoniem
december 20, 2007 10:07

Na het tasjesincident van de Mediamarkt heeft RTL Nederland dezelfde fout gemaakt. In het programma Lotto Weekend Miljonairs werd er bovenin het beeld precies dezelfde spelfout gemaakt. Onze oplettende FOK!ker djkoelkast heeft net op tijd zijn camera gepakt en er een foto van gemaakt.

RTL kondigde het programma RTL Voetbal als volgt aan: “RTL Voetbal: Eredivisie straks naar Idols om 23:20 uur.” Op deze manier lijkt het wel alsof er een hype rond het woordje ‘naar’ is ontstaan. Nu hebben twee grote bedrijven dezelfde fout gemaakt.

Gast
TwanDS
december 20, 2007 10:06

wauw rene van gee, je hebt dus nog steeds geen leven.
hoop dat je het met de kerst gezellig hebt met je pizza en je rechterhand.

Gast
alex
december 20, 2007 10:05

Het schijnt dat de Tros met opa’s en oma’s van buren van bekende Nederlanders komt!

Gast
Tetje
december 20, 2007 01:03

Tommy Lee! Duh! Heeft ie wat te vertellen dan? Kan die drummen dan?
Ik dacht zelf van niet.

Gast
Tetje
december 20, 2007 00:21

Ja, welke onbenul zou nou een zak geld voor Tommy Lee neerleggen? Die gozer mag al blij zijn dat ie hier in een show mag komen. Shakira’s platen en concert zullen beter gaan lopen als ze op tv is en Snoop Dog, Lionel Ritchie, Pink, Roef en Marianne idem dito. Maar zo zal het toch niet zijn? Dat die nog een zak geld toekrijgen ook?
Sommige dingen zullen we nooit begrijpen.

Gast
Tetje
december 19, 2007 23:44

Belachelijk! Die dure wensen van de sterren is eigenlijk promotie ter popularisering van hunzelf. De ‘Sterren’ dus. Gauw ophouden zeg!
Een zakje M&M’s kunnen ze krijgen en een glas champagne en basta.
Maar dan wereldwijd he? Kijken hoe snel die kapsones afgeleerd is.

Gast
Theo's teeveetalk
december 19, 2007 23:39

Lachuu…

Dat zijn dus na 24 december allemaal BN-ers geworden en dan zien we ze volgend seizoen terug in “Sterren dansen op het ijs” ;)

Gast
Anoniem
december 19, 2007 23:08

RTL twijfelt of ze doorgaan met ‘Jensen’, de talkshow van ex-dj Robert Jensen. Het grootste probleem is dat de show erg veel geld kost, terwijl de kijkcijfers blijven hangen rond de 300.000. Nu Jensen’s contract afloopt beraadt RTL zich over de show.

De hoge kosten heeft meerdere oorzaken. Zo wordt Jensen dikbetaald om vijf keer per week de talshowhost te spelen. Ook worden er veel beroemde dus dure sterren ingevlogen voor een paar minuten in het programma. Zo zaten Snoop Dogg, Shakira, Roef & Marian, Tommy Lee, P!nk, en Lionel Richie al eens in zijn studio, die allemaal hun dure wensen hebben. Eerder werd al bezuinigd door meerdere afleveringen op een dag op te nemen. Zijn jarenlange sidekick Jan Paparazzi koos vorig seizoen al eieren voor zijn geld en keerde terug naar de radio.

Gast
Anoniem
december 19, 2007 20:52

:-(

Gast
Anoniem
december 19, 2007 19:51

@René[vanNee]

Je bent echt leuk. Heb je in het weekend wel een leven of is gewoon zeven dagen en nachten treurnis met jou?

Gast
René[vanNee]
december 19, 2007 19:41

Nee he! Toch niet weer dat René figuur? Tjonge jonge wat een armoede toch bij Mediacourant

Gast
René[vanGee]
december 19, 2007 19:37

Nee he! Toch niet weer met dat programma? Tjonge jonge wat een armoede bij RTL

Gast
jeffrey
december 19, 2007 18:25

Wanneer houdt gedoe met die (bekende) kinderen is op. Kinderen worden er niet beter van.

Gast
Yossarian
december 19, 2007 17:04

Oh My God: sommige BN’ers gaat niets te ver! Lekker je eigen kinderen prostitueren op de commerciele televisie. Zolang ze er zelf maar beter van worden is alles geoorloofd.

Gast
Jan
december 19, 2007 16:54

Goed dat All You Need nu eens per jaar is. Dit is echt typisch een programma wat men met de kerst wil zien. Robert ten Brink is hier de presentator bij uitstek voor.

Gast
Anoniem
december 19, 2007 16:28

Straks komen er mensen aan die dan doen dat sbs6 het heeft gestolen van rtl 4

Gast
Joris
december 19, 2007 16:21

Idd copycat!

Gast
oh nee
december 19, 2007 15:54

lekker origineel!
SBS komt met kinderen van BN-ers op het ijs en dan doet RTL ook iets met kinderen van BN-ers.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen