Veronica in het teken van Halloween

Veronica staat de komende dagen in het teken van Halloween. Met acht spannende films, speciale afleveringen van The Simpsons en de Scream Awards vult Veronica dit weekeinde en aankomende dinsdag 31 oktober haar programmering. Vanavond begint het Halloweekend met Poltergeist. In deze klassieke horrorfilm terroriseren geesten het huis van een gezin. Daarna krijgt een groep jongeren in de tv-première van The Texas Chainsaw Massacre te maken met een gestoorde moordenaar voorzien van kettingzaag.

Om 00.10 uur zendt Veronica vervolgens de Scream Awards 2006 uit. Dit is de eerste Amerikaanse awardshow voor horror, sci-fi en fantasy. Te gast zijn onder meer Quinten Tarantino, Ozzie Osbourne, Kate Beckinsale en Jessica Alba.

Op zondag 29 oktober staat een dubbelaflevering van The Simpsons Vieren Halloween op het programma, gevolgd door twee films vol vampieren. In The Little Vampire maakt de jonge Tony kennis met een echte vampier. Aansluitend is Eddie Murphy te zien als gevaarlijke bloedzuiger in Vampire In Brooklyn.

Op dinsdag 31 oktober is het echt Halloween en nemen de Ghostbusters het op tegen het bovennatuurlijk kwaad in de gelijknamige film Ghostbusters 2. In de horrorkomedie Scary Movie krijgt een groep tieners het aan de stok met een klungelige moordenaar en in Halloween 666 gaat Michael Myers ziedend op jacht naar zijn nichtje Jamie die de moeder van zijn kind is. De Halloweenavond wordt afgesloten met de onheilspellende film Anatomie waarin een studente ontdekt dat er op de universiteit dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.

18 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Joost
oktober 29, 2006 20:50

@ Kroko. Ja, filmavonden scoren altijd goed in vergelijking met de rest. Sterker nog: alleen films scoren op Veronica, uitgezonderd van de vrijdagavond.

Gast
Kroko
oktober 29, 2006 15:41

Veronica blijft wel origineel op deze manier. Vind die thema-avonden altijd leuk bedacht…

Gast
Craig
oktober 28, 2006 23:25

@ Theo

Build a bridge and get over it. :P

Gast
Theo
oktober 28, 2006 16:45

@Craig

Cry me an ocean ;)

Gast
Craig
oktober 28, 2006 16:41

Ja want ik zie eruit als een knappe vampier. ;)

En jij als Frankenstein. :P

Gast
Theo
oktober 28, 2006 15:29

ik = in

Gast
Theo
oktober 28, 2006 15:25

Citaat van Craig
Halloween is cool. Wij doen ook altijd aan Halloween feesten enz.

Ja maar jij bent ik de gelukkige positie dat je geen masker nodig hebt :P

Gast
Craig
oktober 28, 2006 15:22

Halloween is cool. Wij doen ook altijd aan Halloween feesten enz.

Gast
Theo
oktober 28, 2006 15:02

Gaat niet scoren Johan.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat moslims nauwelijks Nederlandse TV kijken.

50% van de Turken en 90% van de marokkanen kijken nooit Nederlandse televisie.

Gast
Johan
oktober 28, 2006 14:51

Misschien is een suikerfeest-avond commerciel nog interressanter, maar kondig het maar eens aan, dan heb je wel de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.
Misschien wat voor Talpa, levert wel een berg aan publiciteit op

Gast
Chiel
oktober 28, 2006 14:41

Leuk! Horror op TV!

Gast
Theo
oktober 28, 2006 14:36

@Johan

Yeah ook onzin.
Alhoewel ik altijd wel moet lachen als er weer een paar kaarten in de bus liggen :lol:
Dit jaar zelfs bloemen en vorig jaar een dinerbon (die ik overigens nooit meer verzilverd heb)

Gast
Johan
oktober 28, 2006 14:31

Valentijnsdag is ook zo’n geforceerde happening

Gast
Theo
oktober 28, 2006 14:29

Hahaha Cees je was me voor…. ik hoor wel bij WE :)

Gast
Johan
oktober 28, 2006 14:29

dan ben je een van de weinigen

Gast
Theo
oktober 28, 2006 14:28

@Johan
Klopt, ik irriteer me mateloos aan al die Amerikaanse halloween onzin die ze je hier in sommige winkels door je strot willen duwen.
(Overigens vind ik de kerstman ook een vuile vieze oude pedo :P)

Maar als item voor een fright-night weekend is het toch wel weer aardig. Wat dat betreft proberen ze er (met de beperkte financiele middelen) bij Veronica altijd wel wat van te maken met die thema weekenden.

Gast
Cees
oktober 28, 2006 14:24

@ Johan: We ?
Ik behoor dan niet tot de “We” doelgroep.
Want ik doe wel aan Halloween.

Gast
Johan
oktober 28, 2006 13:57

kansloos, we hebben in NL niks met Helloween

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen