Martine van Os volgt Catherine Keyl op

Catherine Keyl is al op donderdag 23 november voor de laatste keer te zien in haar goed bekeken praatprogramma MAX en Catherine. Daarna neemt haar MAX-collega Martine van Os het stokje over van Keyl. Dat meldt RTL Boulevard. Vorige week had Keyl al aangegeven te willen stoppen, maar doet dat nu eerder dan verwacht. Vier keer per week een programma presenteren, vindt de presentatrice te veel van het goede.

14 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Coco
november 1, 2006 22:07

Wat een lovende kritieken allemaal, ik vind Catherine helemaal geen vakvrouw, weg d’r mee, ze is altijd zenuwachtig op tv en stelt niet bijster intelligente vragen… Nee ik denk dat Martine van Os het beter zal doen. Overigens denk ik niet dat RTL Catherine terug wil hebben.

Gast
Mickey
november 1, 2006 10:50

Agjah, Catherine is (denk ik) na Linda de enigste vrouw die een Oprah show kan doen, zou leuk zijn elke dag om 3 uur “The Catherine Keyl” show op 10 ;) :P

Gast
Liz
november 1, 2006 10:49

Ze gaat terug naar RTL denk ik zelf. Ze zei laatst nog in een interview, dat het bij RTL het beste was werken. Op de plek van B&B gaat ze waarschijnlijk wat doen, een soort Catherine denk ik. Ook omdat aperitivo niet echt goed loopt.

Gast
JaJa
november 1, 2006 10:20

Al tijdens het eerste seizoen gaf Catherine aan dat ze het format niet geschikt vond om lang te doen. Het is natuurlijk ook niet dezelfde show die ze bij RTL maakte. Wat dat betreft is ze trouw aan haar eerder geuitte mening. Wat ze nu vervolgens gaat doen is een tweede. Het zou me inderdaad niets verbazen als ze toch weer ergens opduikt. En terecht, want het is een vakvrouw.

Gast
Talpafan.nl/
november 1, 2006 09:14

Als het zo zou zijn stopt ze iig vroeg genoeg, want Talpa gaat 16 december pas 24/7

Gast
marcel
november 1, 2006 08:50

het kan er heel goed inzitten dat ze iets op Talpa gaat doen. Immers, Catherine (haar talkshow) werd ook op twee dagen opgenomen. Precies wat zij wil!

Gast
Anoniem
oktober 31, 2006 22:08

Ik vind Catherine wel een vakvrouw.
Dat ze wil minderen, is te begrijpen. Maar waarom stopt ze er helemaal mee? En sneller dan verwacht.
Zou ze wellicht naar Talpa gaan??? Talpa start immers in december met dagtelevisie. Zou ze een wekelijkse of dagelijkse talkshow krijgen (die dagelijkse show kan dan vantevoren of een paar tegelijk opgenomen worden).
Ik verwacht namelijk niet dat Catherine helemaal met tv stopt. Zou ook wel een beetje hypocriet zijn: eerst klagen dat je geen programma’s meer hebt, vervolgens sterk terugkomen en vrij snel daarna ermee stoppen…
De tijd zal het leren.

Gast
[dannyºlinkers).nl - vernieuwd!
oktober 31, 2006 16:49

Jammer…

Gast
Frank
oktober 31, 2006 13:55

Eerst zeurt Catherine járen over het stopzetten van Catherine op RTL 4. Nu kreeg ze eindelijk haar (toch wel verdiende) comeback, stopt ze ermee!

Gast
Iwan1976
oktober 31, 2006 13:09

Wordt het nu ‘MAX en Martine’ ?

Gast
Maurits
oktober 31, 2006 12:36

Tja, waarom zou Catherine stoppen?
Het is toch een redelijk succes, en ze gaf toch al eerder aan het een keer in de week te willen doen?!

Gast
Einstein
oktober 31, 2006 11:53

@Rene,

Onzin, we kunnen nog de stoma van Oma, Koken met dementen,Opa zoekt Oma, Kunt u mij de weg naar mijn bejaardenflat vertellen meneer? en vele andere onderwerpen verwachten.

Gast
Rene[van Gee]
oktober 31, 2006 11:36

’t Zat er dik in dat Marine van Os het stokje zou overnemen van Keyl. Het was nog mooier geweest om van deze gelegenheid gebruik te maken en afscheid te nemen van dit programma.
Iedereen is al voorbij geweest en we weten inmiddels zaken van mensen van wie het niet eens willen weten.

Gast
Muziekfan
oktober 31, 2006 11:08

Jammer Catherine :(

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen