Groen licht voor talkshow Knevel & Van den Brink

EO-presentatoren Andries Knevel en Tijs van den Brink gaan defenitief op maandag 30 april van start met hun dagelijkse talkshow op Nederland 1. Daarover heeft de EO overeenstemming bereikt met de VARA en de Publieke Omroep. Het duo neemt op Koninginnedag 2007 het stokje over van Jeroen Pauw en Paul Witteman en zijn zes weken lang, iedere werkdag om 23.00 uur te zien met Knevel & Van den Brink op Nederland 1. Pauw en Witte- man vinden het ‘jammer‘ dat hun talkshow in het voorjaar moet wijken voor de EO.

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Maggie
april 17, 2007 19:53

Jammer dat het wordt overgenomen, maar het voordeel is: we kunnen nu weer op tijd op bed!!

Gast
Sebas
november 1, 2006 12:06

Je kunt veel zeggen over Andries Knevel, maar zijn Elfde uur talkshow trok altijd wel redelijk wat kijkers. Ik denk dat het qua kijkcijfers goed zal meevallen dit programma. Maar de 20-49 doelgroep laat dit natuurlijk links liggen. Het zullen vooral de bejaarden met de vastgeroeste 1 knop zijn die nog een uurtje langer opblijven.

Gast
Peter de J.
november 1, 2006 08:50

Eindelijk zijn we op Koninginnedag 6 weken weg van de pedante houding van Pauw. Da’s nog erger dan het vingertje van Andries. Ik denk dat het Christelijke geluid wel meevalt: Hugo Borst zat ook in de laatste pilot…..
@Anonymous: keep on dreaming! Anders wordt een pilot niet goedgekeurd. Ga jij maar weer lekker slapen om 10 uur…..

Gast
Jeroen1
oktober 31, 2006 22:24

Mickey, het is raar wanneer iemand met de intelligentie van een peuter anderen uitmaakt voor nono’s.

Gast
Jorzz
oktober 31, 2006 22:08

Ik snap niet waarom ze nou opeens vervangen moeten worden eigenlijk?
(www.carloirenewebsite.nl)

Gast
Sander
oktober 31, 2006 21:57

Goed nieuws :-)

Gast
TvS
oktober 31, 2006 21:47

Jullie lezen niet goed. En Mediacourant trekt de verkeerde conclusies.

Pauw vindt het ‘jammer’ als Knevel en co in januari al hun show hadden vervangen. DAT gebeurt niet! Dat gebeurt pas in april en daar kunnen pauw en witteman natuurlijk prima mee leven.

Gast
Eye M
oktober 31, 2006 21:12

Hmm, benieuwd of zij net zoveel 50-plussers weten te trekken als Pauw en Witteman waar men zo lyrisch over is. Aardig programma hoor maar ze gaan wel erg schaamteloos de ‘populaire’ kant op. Ik vond Ali B en Nance bij P&W al niet om aan te zien en horen, bij Knevel en van den Brink lijkt het met nog erger. Schoenmaker blijf bij je leest

Gast
Rens
oktober 31, 2006 19:38

Wat een gelul
In zijn eigen talkshow komt toch ook iedereen braaf opdraven.

Je hebt gelijk hoor Theo, maar brrrr wat een verschrikkelijke man vind ik het. Lijkt me niets om door hem geïnterviewd te worden!

Gast
Gerard
oktober 31, 2006 18:45

goedzo eindelijk een balans.

Laat Pauw/Witteman van hun rust genieten dan vallen Tijs en Andries in!!!

Goedzo!

Gast
Jorzz
oktober 31, 2006 18:06

Wat maakt het uit. We hebben het nog geen eens gezien en nu al oordelen dat het slecht is enzo… eerst zien, dan oordelen ;)

Gast
Theo
oktober 31, 2006 18:04

Waarom zou de VARA 5 dagen in de week patent moeten hebben op een goedscorend tijdslot op NED1.

Ze zitten ook al 5 dagen in de week op NED2.

Volkomen terecht dat een omroep van een ander plumage nu ook eens de kans krijgt (al worden ze dan weer afgescheept met een minder bekeken seizoen)

Snap trouwens niet wat jij loopt te zeiken Mickey.
Jij kijkt toch dan het Land van Maas en Geel.
Kan me tenminste niet voorstellen dat jij snapt waar het bij P&W over gaat, laat staan bij K&vdB :P

Je intolerantie t.o.v. religie siert je ook niet bepaald overigens.

Gast
Mickey
oktober 31, 2006 17:55

Beachelijk dat Paauw en Witteman moet wijken voor de EO!
Ze hadden een contract voor 3 jaar toch?!

Zet deze 2 religieuze nono’s lekker op het kanaal met inhoud Ned2 :P direct na het NOS 2200 Journaal hebben ze een redelijke lead-in en dan kan Paauw en Witteman lekker door gaan!

Gast
Theo
oktober 31, 2006 17:38

@Rens
Wat een gelul
In zijn eigen talkshow komt toch ook iedereen braaf opdraven.

Gast
[dannyºlinkers).nl - medianieuws
oktober 31, 2006 16:44

Wat loopt iedereen Knevel en van den Brink toch af te kraken hier…
Wacht nou maar rustig af…

Gast
Rens
oktober 31, 2006 16:39

Het zal me benieuwen of er na een week nog gasten zijn te krijgen die aan een tafel met Knevel willen. Verschrikkelijke man.

Gast
M@rk-Bred@.
oktober 31, 2006 16:37

Hebben we eerst het ‘rode’-geluid van de Publieke Omroep gehoord en dan volgt nu het christelijke….ik ga zeker NIET kijken!
Al deze vier presentatoren denken toch dat ze het beter weten!

Gast
Anoniem
oktober 31, 2006 15:55

Ben benieuwd wat de EO en SkyHigh TV er van gaan brouwen… Pilot schijnt niet zo heel erg goed velopen te zijn en wat de rol van Lucile Werner in hemelsnaam gaat worden…?

Gast
pim
oktober 31, 2006 15:48

veel minder kijkers

Gast
pim
oktober 31, 2006 15:47

jammer

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen