Gehaaide advocaat laat tanden zien in Shark

RTL 4 gaat vanavond om 21.30 uur van start met de nieuwe Amerikaanse dramaserie Shark. Sebastian Stark is een gehaaide advocaat die het over een andere boeg gooit na een aantal ingrijpende gebeurtenissen op werkvlak en in zijn persoonlijke leven. Hij stapt over naar de ‘goede’ kant en wordt een gevreesd hoofd openbaar aanklager. In zijn eerste zaak krijgt hij te maken met een zangeres die een man zou hebben vermoord nadat die haar zou hebben willen verkrachten.

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
EvangelineJustice
februari 11, 2011 20:30

Following my investigation, billions of people in the world get the credit loans at well known banks. Thus, there’s great possibilities to get a bank loan in all countries.

Gast
Ulli
maart 4, 2007 18:29

Geen idee wanneer de serie terugkomt, het is wel een geweldige serie!
Volgens mij hebben ze hier niet alle episodes uitgezonden, in de V.S. zijn er namelijk 16. De laatste die ik hier heb gezien was nummer 12, Wayne’s World. Ben benieuwd of er na de 16 er nog meer in de States komen.

Gast
Top Serie!!!
februari 26, 2007 22:14

Weet iemand hier wanneer shark weer terug komt? Tenminste een echt gave serie op tv

Gast
Chiel
februari 14, 2007 23:37

Omdat ze te dicht op Amerika liepen…

Gast
Edward Metgod
februari 14, 2007 23:31

Weet iemand waarom RTL gestopt is met shark?

Gast
BOK
oktober 31, 2006 09:26

Wat een top serie !

Gast
Daniel
oktober 31, 2006 01:19

@Flyduck

Hmmmm, met een beetje fantasie lijkt die vent misschien op die android uit Aliens. Maar volgens mij is het gewoon stiekem Hidde Maas.

http://www.hennemanagency.nl/Nexuii/getfile.asp?file=images/HMaas/hiddeuitsnede.jpg&nx_comments=0&width=222

Zeg nou zelf. Sprekend toch?

Gast
Dayslover
oktober 30, 2006 23:28

@Paul: Shark doet het redelijk in de USA, GRey Anatomy doet het tegenwoordig beter dan CSI en het programma dat daarna staat scoort nog slechter dan Shark.

Gast
chaser
oktober 30, 2006 20:48

Deze serie is soms briljant met one-liners en heeft een geweldige cast. Net geen toppertje, maar zeker leuk om te kijken.

Gast
Leroy
oktober 30, 2006 17:00

Ik heb de serie al gezien en moet zeggen ziet er goed uit!

Gast
ik
oktober 30, 2006 16:55

Shark zal best een hitje kunnen worden na CSI. En als ze 2/3 van de kijkers overhouden, een miljoen ongeveer, is zou het al heel mooi zijn. Ze hebben op dit tijdslot ook geen concurrentie meer van RTL5, want ik denk dat beauty en the nerd veel minder scoort dan Hollands next top model.

Gast
Flyduck
oktober 30, 2006 16:35

Die vent op de foto lijkt wel op die robot uit de film Aliens

Gast
Paul
oktober 30, 2006 15:50

DEN V: Wat wil je met CSI als lead in (in Amerika bedoel ik dan) maar toch zijn de resultaten teleurstellend, verliest ten opzichte van CSI 1/3 tot 1/2 van de kijkers en door de bedroevende resultaten van Shark staat ER weer aan de top op donderdag.

Gast
Craig
oktober 30, 2006 14:38

Ik zag die promo voorbij komen en het zag er wel goed uit.

Gast
ronaldo
oktober 30, 2006 14:14

Rechtbank series doen het in NL nooit goed.

Gast
DEN V
oktober 30, 2006 12:07

Ik ben heel benieuwd naar deze serie.
In de VS wordt deze serie in ieder geval wel goed bekeken.

Gast
Mike
oktober 30, 2006 12:03

De maandagavond 21:30 was de afgelopen maanden echt een ramp voor RTL 4 met Opvolger gezocht en Jouw vrouw, mijn vrouw. Ik ben benieuwd of Shark hier iets aan kan gaan doen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen