BNN met nieuw humorprogramma Tequila

Edo Brunner (foto), Tina de Bruin, Roué Verveer en Arie Koomen zijn vanaf vrijdag 17 november wekelijks te zien in het nieuwe BNN-programma Tequila. “Tequila zit boordevol nieuwe, geschifte en hilarische typetjes en situaties“, legt een woordvoerster van BNN uit. “Iedere uitzending start met een telefoontje voor Arie. Edo neemt enkele bekende Neder- landers te grazen tijdens een interview waarin altijd wel iets misgaat. En Roué en Tina geven op een geheel eigen wijze een bijdrage aan het programma.

Tequila is vanaf vrijdag 17 november wekelijks tussen 22.30 en 22.55 uur te zien op Nederland 3. Edo: “Tequila kun je natuurlijk net als iedereen drinken , maar je kunt het ook meemaken! Caramba wat een programma!(Foto: Erik Keyzer)

23 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mart
juli 10, 2008 23:40

Reactie op Else: Leuk dat het terugkomt. Was vandaag ook in de stad is zeker s’ochtends opgenomen of niet?

Gast
Else
juli 10, 2008 22:22

in 2008 wordt dit programma weer uitgezonden.Vandaag zijn weer opnamen gemaakt in Amersfoort en deze worden vanaf Oktober uitgezonden. Ik heb al een voorstukje gezien in Snackbar Vork en geloof mij, het is enorm goed en leuk gedaan!Kijken dus.

Gast
Teun
januari 4, 2008 13:07

Kun je Tequila ook al op dvd krijgen? Want 1 keer gezien en vind het nu al een leuk programma heb helemaal slap gelegen van het lachen

Gast
.
februari 23, 2007 22:50

dit is gewoon een mislukte gejatte versie van Trigger Hippy
de belgische is leuker

Gast
mat
november 19, 2006 00:24

… het was zooo ontzettend slecht…
trigger happy met dom jolly is gewoon geniaal! die man is een koning.. de belgen hebben er nog iets redelijks van gemaakt met dat rare accent.. maar dit.. oooh wat slecht …

dat interview op het eind ook echt… damnnn hoe lang kan het duren.. spreek anders gewoon met hem af dat je na 5 seconden weg rent.. mij interesseert het niet.. alles beter dan een kak verhaal over een kak film die nul gulden kost.. en vrouwen hebben gewoon geen humor.. die heks echt?! kom op.. dom jolly als magere hein of hoe ie ook heet was zoveel beter! en de taxi?! die kon ook echt niet.. ik zou nog serieus in zo’n ding stappen… was gewoon een golfkarretje.. niks mis mee.. en de sint bernards hond… oooh ooh ooh wat slecht.. die scene uit de orginele serie in de sneeuw, waar op een gegeven moment ook een sintbernards hondje langs loopt geniaal! meesterlijk .. maar dit is echt dramatisch slecht… gejat en dan nog slecht ook…

en ja ik ben chagerijnig en dat zou echt niet de bedoeling moeten zijn na zo’n show.. ik zou het beter doen en kunnen.. suf suf suf..

ooh ja een hoogte puntje was die kapotte liftmuziek.. maar ook weer zo knullig uitgevoerd..

Gast
robin
november 18, 2006 20:45

Tequila is gejat van tragger hippy, de belgische versie is veel beter , te vinden op googlle video: onder tragger hippy erstaan 4 afleverignen die tien keer beter zijn,.

Gast
stefan
november 14, 2006 22:48

waarschijnlijk is niet eens alleen het idee genept van Trigger Happy.. maar ook gewoon scenes letterlijk overgenomen.. die sketch met edo als politieagent is iig al eerder gedaan..
toch.. op belgië was het vet grappig.. dus ik heb er wel zin in :)

Gast
Rene[ van Gee]
november 8, 2006 10:17

Het is gewoon een verborgen camera programma en de uitvinder van dat genre is natuurlijk Alan Fund in Amerika die eind jaren 50 al met Candid Camera begon en wat in de jaren zestig in Nederland als Poets op de buis kwam.

Gast
Floris
november 8, 2006 09:54

de eerste beelden zijn gearriveerd:

http://www.youtube.com/watch?v=KSeyi6jhjgg

Gast
Mitchell
november 7, 2006 22:05

Ja en dat is weer gejat van Trigger Happy van de BBC…

Gast
Rick Budde
november 7, 2006 16:49

Nageaapt van Trigger Happy Op KANAAL 2 (Belgie)

Gast
Jelmar
oktober 31, 2006 10:18

Waarom gaan jullie het hier over de kijkcijfers hebben :s

Gast
Mickey
oktober 31, 2006 09:18

@ Theo

561.000 is een nieuw reccord, maar het oude stond op 539.000, het gaat daar steeds beter zo rond 2000 uur :P ;)

Gast
Theo
oktober 31, 2006 08:56

Post 9
Junkie XL & Henny Vrienten zijn natuurlijk geen politici (domme fout) lees PVDA fanbois. :)

Gast
Theo
oktober 31, 2006 08:32

Gisteren een klein stukje gezien van Beauty/Nerd.
Het buitenlandse format is gewoon 1 op 1 gecopieerd.
Mensen die de amerikaanse versie hebben gezien zitten dus gewoon naar een hh te kijken.
Het kon mij niet langer dan 10 minuten boeien.
Aan de kijkcijfers te zien was ik niet de enige.

Pauw en Witteman was gisteren ook weer ergenis.
Veel aandacht en gratis reclame voor de linkse kerk.
Junkie XL en Henny Vrienten mochten zonder kritische vragen van P & W reclame maken voor de PVDA, en hoe leuk het toch allemaal niet was met Wouter Bos en hoe prachtig het PVDA club lied geworden was. Ook Agnes Kant was aangeschoven om de SP aan te prijzen.
Wat een verschil van de heren Pauw en Witteman in benadering van deze politici met de VVD-er vorige week, die zich moest verantwoorden voor van alles en nog wat, en zelf werd aangesproken op de oersaaie persoonlijkheid van Mark Rutte, waarbij vervolgens zijn website ook nog even de grond in werd geboord.
Als je als programmamakers zo je politieke stem door laat wegen in “interviews”, ben je toch wel erg kinderachtig bezig.
Je kan van Barend en van Dorp zeggen wat je wil, maar ook naar de leden van hun politieke kleur bleven ze altijd kritisch en scherp.
Zodra Witteman en Pauw mensen van hun VARA kleur aan tafel hebben lijkt het op 1 grote vriendelijke gezellige fanclubdag.
Onprofessioneel en absoluut goede journalisten onwaardig.
Ik heb het er een beetje gehad met P&W

Gast
Theo
oktober 31, 2006 08:16

@Hans
Klopt oude record stond op 509 of 512
561.000 is een nieuw record.

Toch zegt het niet zoveel.
De score van Talpa lijkt aardig gisteren, maar er is vooral meer TV gekeken.
Met een marktaandeel van 6.1 is Talpa gewoon de 8ste zender van Nederland (6+)

Alleen Veronica & NET5 doen het slechter.

Gast
Hans
oktober 31, 2006 08:06

Nieuw record Deal Or No Deal :P toch?

Gast
Jorzz
oktober 31, 2006 07:57

Er is nog meer. RTL7 scoort hoger dan Talpa. SBS6 is erg gezakt en stond op 8,8%.

Gast
Jorzz
oktober 31, 2006 07:53

Shark is goed bekeken met ruim 900.000 kijkers. Beauty & The Nerd met ongeveer 500.000 kijkers. Nederland 1 weer de topper, maar vanwege de goede score van Shark, zakt Nederland 1 ietsje

Gast
freek
oktober 30, 2006 21:47

Edo is helemaal niet leuk!!

Gast
chaser
oktober 30, 2006 20:43

Arie de mijne!

Gast
F&M Media. KLIK! ( Nieuws , Cijfers , In the spotlight etc.. )
oktober 30, 2006 18:16

Lijkt me leuk! Edo is mijn favoriet! ;)

Gast
Barry
oktober 30, 2006 17:17

Klinkt leuk :D

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen