Roze datingshow Prince Charming: dit zijn de tien kandidaten

Na De Bachelorette met Gaby Blaaser krijgt de Videoland-kijker straks ook een homoversie voorgeschoteld: Prince Charming. De hoofdpersoon kenden we al, nu zijn de tien kandidaten onthuld.

Prince Charming © Videoland/Michael Dijkstra

Tien single mannen, van 24 tot 31 jaar, zullen in Sicilië om het hart van de 29-jarige Marvin uit Tegelen strijden. De heren poseren op de persfoto bij een zwembad, keurig met de kleren aan. Een heel divers gezelschap is het niet; er doen negen witte mannen mee en één gekleurde.

Mitchell, Marcello, Vince

Van links naar rechts gaat het eerst om Mitchell, Marcello en Vince. De 27-jarige Mitchell uit Almere is een ‘ambitieuze entertainer die lekker veel babbelt en gezellig en zelfverzekerd overkomt’ (zie Insta en voorstelfilmpje).

De 27-jarige Marcello (Insta en voorstelfilmpje) uit Sittard is vrolijk, gek op dansen en werkloos. “Hij is op zoek naar een betrouwbare, lieve en zorgzame partner.”

Dan de 24-jarige Vince uit Asten. “Vince heeft een goedlopend eigen bedrijf in fillers en is wereldwijs door zijn vele (solo-)reizen”, aldus RTL. Hier zijn Insta en voorstelfilmpje.

Marnix, Alastair en Dignum

Dan volgt de 26-jarige Marnix uit Amsterdam (Insta en voorstelfilmpje). “Hij heeft een goede baan in een luxe warenhuis en een rijk sociaal leven.”

De 29-jarige Alastair uit Amsterdam (Insta en filmpje) is investeerder bij een private equity bedrijf. “Alastair is vaak sarcastisch, maar ook energiek, inspirerend en een gangmaker die staat voor waar hij in gelooft.”

De 31-jarige make-up-artist Dignum uit Utrecht (Insta en filmpje) is een boomlange man met een eigen wil. “Hij biedt een potentiële geliefde een dynamische, diepgaande relatie waarin wederzijds vertrouwen een grote rol speelt.”

Joep, Rick, Sezer en Ferdi

Dan zijn er nog de 28-jarige Joep uit Amsterdam (Insta en filmpje), die eigenaar is van een evenementenbureau, en de 28-jarige Rick uit Katwijk (Insta en filmpje), die een eigen onderneming in SEO heeft.

Tot slot doen de 25-jarige steward Sezer uit Enschede/Amsterdam (Insta en filmpje) mee en de 28-jarige Ferdi uit Groningen (Insta en filmpje), die een eigen horecazaak heeft.

Prince Charming

Deze tien vrijgezelle mannen wonen in het programma Prince Charming met elkaar samen in een prachtige palazzo op het Italiaanse eiland Sicilië, waar ze er alles aan doen om de 29-jarige single Marvin beter te leren kennen. “Hij heeft zijn leven al goed op de rit heeft, maar mist nog één ding: iemand om zijn leven mee te delen.”

In elke aflevering gaat Prince Charming op groeps- en solodates met de mannen. Aan het eind van elke aflevering stuurt hij minimaal één man met wie hij het minste een klik heeft naar huis tijdens de ‘stropdassenceremonie’.

Prince Charming start op woensdag 16 december met een dubbele aflevering en is daarna wekelijks op woensdag exclusief te zien bij Videoland.

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tv Junkie XL
november 28, 2020 00:29

Die voorstelvideos….ik dacht even dat ik naar een aflevering van Lucky Tv aan het kijken was…ik wens de jongens veel succes…en sterkte.

Gast
Tv Junkie XL
november 28, 2020 00:20

Deze gays hebben elkaar voor de opnames al ge$%&* via Grindr. Dit gaat toch helemaal niet om liefde, maar zijn allemaal wannabees die het famous wereldje in willen en zoveel mogelijk likes op IG. Echt knap zijn ze nou ook weer niet. Gemiste kans

Gast
Alexander
november 27, 2020 16:36

Nou ben ik niet super woke-woke, maar dit is toch wel grappig hoe hetzelfde ze er allemaal uitzien. Is er niet zo’n term van twin boyfriends?

Gast
Too bad
november 28, 2020 08:23
Antwoord op  Alexander

Klopt helemaal. Een familiereunie zo lijkt het. Vreemd en jammer. Waar is de paradijsvogel, de man zonder opgepoetst, Leids studentenkoppie.Gemiste kans.

Gast
André
november 27, 2020 16:30

Dit programma zal geen vervolg krijgen, homo’s hebben wél smaak en laten deze bagger wel links liggen.

Gast
Cees
november 27, 2020 16:13

Het zal wel weer veel te wit zijn.

Gast
Coca Cola
november 27, 2020 16:36
Antwoord op  Cees

het is ook te wit

Gast
Truus uit het friethuus
november 27, 2020 16:02

Negen gays uit de kaartenbak van Ewout Genemans en een hoofdrolspeler met een bulge waar Peter R. de Vries jaloers op is. Uw krokettenkoningin slaat even over.

Gast
M. Kreukhoven
november 27, 2020 15:49

Wat een stel oppervlakkig grafkoppen zeg!!! Allemaal afdankertjes van Gordon… Homofielen besten bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning, Beyoncé en Songfestival.

Gast
Peanut
november 27, 2020 14:45

Lekker divers weer rtl. Als ik dit ga kijken, hoe hou ik ze dan uit elkaar? Ze zien er bijna allemaal hetzelfde uit.

Gast
Cees
november 27, 2020 16:16
Antwoord op  Peanut

Misschien in de bed scenes.

Gast
Kevin
november 27, 2020 14:33

Wat een gladde types, allemaal zelfde soort slicke look. Saai hoor, het was echt zoveel leuker geweest met wat meer variatie. Misschien dat het internationaal verkocht moet worden en daardoor niet te ‘gewoontjes’ mag lijken maar een wat meer internationale uitstraling moet hebben? Voor mij is hiermee de lol er al bij voorbaat af. Dit soort eenheidsworst kan ik niets mee.

Gast
mmm
november 27, 2020 13:50

kapot gênant, ze lijken allemaal op elkaar (inclusief prince charming)…

Grappig dat ze allemaal gelijk hun IG bio aanpassen…. hoezo fame hungry?

Gast
mmm
november 27, 2020 14:25
Antwoord op  mmm

Een programma waarvoor gecast is via IG.. en dan met alleen maar met witte, blonde jongens komen. ga je schamen IDTV / videoland. Had het dan gewoon niet gedaan als de casting niet lukte…

Deze jongens moeten nu strijden voor een Prince Charming die op 8 van de 10 andere kandidaten lijken?? WTF.. Why?

Laatst bewerkt 1 maand geleden door mmm
Gast
G a
november 28, 2020 23:26
Antwoord op  mmm

My thoughts exactly! Although – Alastair hasn’t changed his bio 😂

Gast
G a
november 28, 2020 23:27
Antwoord op  mmm

Or even promote it 🧐

Gast
idioot
november 27, 2020 13:47

de instagram accounts zijn allemaal met wat te gelikt. Of pas in elkaar geklust of eropuit om de zoveelste beroemdheid te worden. Succes hoor allemaal! #ikdoenietmee

Gast
Pro RTL zeuren dagelijks over RTL, ziekelijk!
november 27, 2020 13:43

Wie kijkt er naar deze onzin?

Gast
Richard
november 27, 2020 12:53

Zal wel weer een hoop kritiek kopen dat er te weinig gekleurde mensen in zitten.

Gast
StefanV
november 27, 2020 13:30
Antwoord op  Richard

Dat zit er wel aan te komen, ja…

Gast
idioot
november 27, 2020 14:01
Antwoord op  Richard

’t is ook wel erg hetzelfde allemaal.maar ja, humu zijn kan ook nog niet in alle doelgroepen, dus daarvan hat het castingburo er geen in de kaartenbak.

Gast
iemand
november 27, 2020 17:33
Antwoord op  idioot

Zijn allemaal gestijld door Leco van Zadelhoff.

Gast
Bor de Wolf
november 27, 2020 18:22
Antwoord op  Richard

Zou omroep zwart ook zoiets uit durven te zenden?

Gast
C.W. Heuckeroth
november 27, 2020 18:45
Antwoord op  Richard

Na verloop van tijd hebben ze allemaal een bruine snikkel, hahahahahahaha.

Gast
Karbonade
november 27, 2020 12:53

Je zal maar zo’n zoon hebben.

Gast
C.W. Heuckeroth
november 27, 2020 12:40

Allemaal hysterische Fred van Leer-achtige types.

Gast
Gladde aal
november 27, 2020 12:37

Jakkes, wat een gladde alen allemaal. Ik zie dat Dreetje H. -4de van recht naar links- ook eindelijk uit de kast durft te komen. Goed van hem.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 27, 2020 12:35

Alle tien rijp voor een bezoek aan uw favoriete psychiater.

Gast
Snorlax
november 27, 2020 12:31

En uiteindelijk is het toch niets geworden met de ‘winnaar’ zoals altijd.

Gast
oma
november 27, 2020 12:29

Ik mis Jan, Kees en Klaas

Gast
Poppers
november 27, 2020 12:28

Ze zijn waarschijnlijk allemaal (misschien met 1 uitzondering) geselecteerd op het feit dat ze bottom zijn…

Gast
Martine Hafkamp
november 27, 2020 12:26

Ze hadden wel iets meer variatie in gays kunnen doen. Dit zijn allemaal van die social media guys, die zichzelf net iets te belangrijk vinden en jaarlijks staan te springen om op een boot tijdens de canal parade te komen.

Waarschijnlijk is 1 ding gegarandeerd, en dat is drama, want daar zijn ze vast goed in.
Maar het is wel een hele slechte weerspiegeling van de gayscene.

Gast
mike
november 27, 2020 12:31
Antwoord op  Martine Hafkamp

Dit is precies de gay scene, als je er niet op lijkt dan wil je er op lijken of anders op zijn minst er op bij iemand die er zo uit ziet. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen. Precies de reden dat ik hier als gay niet meer mee geassocieerd wil worden.

Gast
jack
november 27, 2020 12:23

Er zit 1 dominante man bij, de rest is allemaal watjes.
Rara, wie is dat?

Gast
Jan de 💩
november 27, 2020 12:22

Degene met de grootste penis wint , denk ik .

Gast
De staf van Sinterklaas
november 27, 2020 12:30
Antwoord op  Jan de 💩

Dat denk ik niet

Gast
Suus
november 27, 2020 12:21

Wat een eenheidsworst…

Gast
Dezelfde wasstraat
november 27, 2020 12:26
Antwoord op  Suus

Het lijkt of ze allemaal door dezelfde wasstraat zijn gegaan.
Allemaal (uiterlijk) klonen van elkaar.
Dat kan niet anders dan RTL zijn.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen