Mascha van Beautygloss laat zich niet ‘misbruiken’ door televisie

Mascha Feoktistova, bekend van haar YouTube-kanaal Beautygloss, laat zich niet zomaar lenen voor een of ander tv-programmaatje. Ze merkt dat tv-makers haar succes onderschatten.

Beautygloss © YouTube

Als succesvolle contentmaker op YouTube boert Mascha Feoktistova heel erg goed. Toch wordt ze af en toe nog benaderd door tv-makers, die haar verzoeken om voor de opnames even een paar weken niet te vloggen. Een totale onderschatting van haar werk, vindt de vlogster, zo is te zien in de YouTube-talkshow Open Kaart van Robbert Rodenburg.

Nee tegen tv

Mascha zegt heel vaak nee tegen tv. “Ik zeg dus heel vaak nee tegen tv-dingen, omdat ik denk: ja, ik heb daar echt even geen tijd voor. Of: ik maak liever content voor mijn eigen kanaal dan dat ik me laat misbruiken voor heel weinig geld voor iets van tv, wat dan eentiende van mijn views heeft.”

Voor lage kijkcijfers gaat Mascha zich niet uitsloven. “Ja, dat klinkt altijd een soort van lullig of wat dan ook, maar ik ben me er heel erg van bewust. Als ik door een programma wordt gevraagd, is het echt zo van: ja, maar door haar krijgen we kijkers, want zij heeft zo veel honderdduizend… Dan denk ik: hallo!”

Drie weken niet vloggen

Hilversum kan Mascha’s rug op. “Ik heb ook wel eens gehad met iets, ik weet niet meer wat, maar ze zeiden: ‘Je hebt dan tien dagen opnames, dan mag je niet vloggen en dan mag je niets op social media.’ Toen dacht ik: dat is een derde van de maand, daar mis ik zo veel inkomsten van, dan gaan jullie mij in dat programma gebruiken en dan moet ik het doen omdat ik het leuk vind (trekt raar gezicht, red.).”

Nee, Mascha is er totaal niet voor te porren. Ze hoeven haar voorlopig niet te bellen. “Ik zie de meerwaarde niet echt ofzo. Ja, ik weet niet”, besluit ze tegen de begripvol knikkende Robbert.

Open Kaart

De aflevering van Open Kaart met Mascha van Beautygloss:

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sja
december 8, 2020 14:23

Iedereen weet ook wat de meerwaarde van Mascha binnen het medialandschap is. Die is er namelijk niet.

Gast
scott
december 7, 2020 23:02

Ik ken het mens niet maar het is wel mooi dat de TV niet meer is wat het ooit geweest was. En dat er nog steeds mensen aan dat dode paard trekken en mensen naar dat dode paard kijken is wel grappig.

Gast
Corry Jankbal
december 7, 2020 21:05

Waar zijn die jongens uit Maaskantje als je ze nodig hebt? Kan iemand ze even langs Robbert sturen?

Gast
Rietje
december 7, 2020 21:18
Antwoord op  Corry Jankbal

Gezien zijn vrouwelijke slummel lijf kan mijn kleindochter van 14 dat ook wel in haar eentje af als ze zoiets zou doen, maar nee die is integenstelling tot die kwiebus op die foto, wel goed opgevoed.

Gast
Corry Jankbal
december 7, 2020 20:58

Ze is bijna net zo lelijk als die dikke omgebouwde zeug, hoe heet ze ook al weer, Nikki nog wat. Misschien is dat een voordeel als je make up renovaties demonstreert?

Gast
't goede doel
december 7, 2020 21:54
Antwoord op  Corry Jankbal

Wat een rotleven moet jij hebben om van ‘smorgens tot ’s avonds laat negatieve reacties te plaatsen onder al je verzonnen kinderachtige naampjes.

Gast
Klootviool
december 7, 2020 18:12

Ja alles voor het geld he, hadden we nou niet verwacht van die vloggertjes.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Klootviool
Gast
Nick
december 7, 2020 17:44

Onbekend wijf met uitheemse oostblok achternaam.

Next

Gast
Marijke
december 7, 2020 17:40

Weer zo een nobody die zich door wat infantiel gevlog plots een somebody voelt.

Gast
Carl
december 7, 2020 18:11
Antwoord op  Marijke

En ze blijft eruit zien als een kassière.

Gast
Misutoria
december 7, 2020 17:20

Je kan hier geen bericht openen of ik zie die walgelijke gladjakker weer op de foto. Met dat misvormde gezicht van die knul..

Gast
Schuipslutter
december 7, 2020 17:18

Wie?

Gast
Gynacoloog
december 7, 2020 16:32

Mascha en Robbert asjeblieft doe me een lol en ga terug naar waar je vandaan komt ja inderdaad naar de baarmoeder van mammie en kom nooit meer naar buiten,stelletje dramafiguren

Gast
Bertone
december 7, 2020 16:59
Antwoord op  Gynacoloog

Yes.
Opzoutôn.
Stelletje nietszeggende zeepbelletjes.
Stop met geluid maken, hullie zijn allebei irritant en de moeite van het lezen niet waard.

Gast
Roddelpraat
december 7, 2020 16:11

Wij van Roddelpraat hebben nog nooit van dit mens gehoord, dat zegt wel genoeg.

Gast
Carl
december 7, 2020 16:10

Meut alert!

Gast
Ilona vonk
december 7, 2020 15:58

Geloof dat dit webcam meisje uit rusland zichzelf nu een beetje overschat.

Dat ”vloggen” geeft die mensen echt het idee dat de wereld om hen draait geloof ik… Kom eens gauw terug op aarde.

Wat is haar gewone baan/werk eigenlijk?

Gast
Koen
december 7, 2020 16:15
Antwoord op  Ilona vonk

als je 1-2 ton verdiend met vloggen dan is dat je baan, nu jij weer, wat is jouw baan en wat verdien jij.

Gast
Vlogger
december 7, 2020 17:23
Antwoord op  Ilona vonk

Dit is haar baan ouwe bok.

Gast
Martin Tuingereedschsp
december 7, 2020 15:42

Mascha van Beautygloss is een stuk makkelijker uit te spreken dan
Mascha Feoktistova.

Op een dag weet je het: je neemt een nieuwe achternaam.
Heb ik ook gedaan.

Gast
Bart
december 7, 2020 15:33

2 non talenten bij elkaar

Gast
Monica Geuze
december 7, 2020 15:30

Heb je weer zo’n jankende omhooggevallen aandachtshoer. Waarom krijgen dit soort doodvermoeiende mokkels toch een podium? Laat zij zich bezighouden met het kolven van haar melkfabriek en opzouten met dit soort niksnutten in hun lelijke Nel Veerkamp shirtjes en het eeuwige suffe zwarte jack daar bovenop. Totaal geen eigen stijl deze jankmuil met d’r vettige kop met ongekamde haar. En dat noemt zichzelf een beautyvlogger. HA HA HA HAA!

Gast
Djobbo de Wolbodo
december 7, 2020 15:29

Is dat ook zo’n omgebouwde kerel?

Gast
JanH
december 7, 2020 15:21

Altijd grappig, die grenzeloze zelfoverschatting van dit soort ‘sterren’. Alsof iedereen die ooit een keer op een volg-knop heeft gedrukt vanaf dat moment altijd in kritiekloze bewondering naar iedere… eh… ‘uiting’ (ik hou het netjes) van je kijkt.

Gast
Paige Turner
december 7, 2020 15:17

Nooit doen. Voor je het weet heb je de bijnaam graaier!

Gast
oma
december 7, 2020 15:16

Groot gelijk meid, kies voor jezelf.

Gast
ZeerNetteDame
december 7, 2020 15:12

Mascha Feokmiekova, wie kent haar niet! Doodeng mens, dat zie je meteen. En die dodo naast haar op de foto is alleen ‘bekend’ omdat hij Prinses Wenkbrauw voor zijn karretje spant.

Gast
Karbonade
december 7, 2020 15:08

Glimworm in gesprek met wie?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen