Lange Frans kan Mark Rutte doodschieten: ‘Ik mis niet’

Dat Lange Frans ze niet helemaal op een rijtje heeft is al lang geen geheim meer, maar in zijn podcast met complotmevrouw Janet Ossebaard gaat hij nu wel héél ver. Ze zinspelen samen op een moord op minister-president Mark Rutte, die onderdeel zou zijn van al het kwaad in Nederland. De rapper geeft aan goed te kunnen schieten, maar hij wil voor het behoud van zijn nachtrust niet overgaan tot moord. Bizarre uitspraken, die op de socials heel wat commotie veroorzaken.

Lange Frans in de podcast: “Als we kijken naar onze situatie hier in Nederland. We hebben het over Joris Demmink, maar er zijn nog veel meer…”

Janet: “Mark Rutte, Geert Wilders, het koningshuis, oh my god…”

Frans: “Allemaal?

Janet: “Allemaal.”

Frans: “En en en, dus jij zou zeggen dat dat mensen zijn die we gaan zien vallen?

Janet: Ja.”

Frans: “Moeten we dat zelf doen of gaat er hulp komen? Of is er hier ergens een of andere militie die nu in de bossen aan het trainen is om met een of andere rare actie het Torentje plat te leggen? Welke kant gaat dit op?

Janet: “Wist ik het maar. Aan de ene kant denk ik dat we dit niet alleen kunnen. Het volk kan dit niet alleen. Wat moeten we doen? Die man doodschieten? Ja, ik ga het niet doen, ik wil graag mijn karma schoonhouden.”

Frans: “Ja, dat ook. En ik kan goed schieten. Het is niet dat ik zou missen, snap je? Nee, hè, begrijp je wat ik bedoel? Het is niet dat ik dat niet zou kunnen. Het is alleen dat mijn hoofd zegt: wacht, ik hou van die nachtrust.”

Janet: “Ja, precies, precies. En je wil niet dat je kinderen jou moeten opzoeken in een gevangenis, dat wil je niet, dus we houden dit clean. Dat betekent wel dat we hulp nodig hebben. Vandaar ook mijn mail naar Trump van: ‘Don’t forget us please.‘”

Strafbaar?

Wat ís dit voor iets bizar, vraagt men zich af op social media. CDA-held Pieter Omtzigt: “Je wil Rutte niet in onze democratie? Prima, dan richt je een eigen partij op of je stemt op een bestaande andere partij in 2021. Dit gesprek is een bizarre en gevaarlijke (en strafbare?) fantasie van Lange Frans en Ossenbaard Woorden doen ertoe.

Op1-ster en Alexia-fan Sander Schimmelpenninck: “Holy shit. De decadentie van dit soort burgeroorlogfantasieën in schatrijk en aangeharkt NL is ondraaglijk. Kijk dat Lange Frans zijn hersenen kapotgebruikt heeft is één ding, maar dat zo’n vrouw uit Bathmen met een stacaravan dan serieuze following krijgt met haar 5G en graancirkels, is toch om te janken.

Al met al is deze mevrouw één groot pleidooi tegen de parttimecultuur onder Nederlandse vrouwen. Het was leuk, maar de combinatie met Feesboek wordt ons fataal.

Opiniesite GeenStijl: “We kunnen in een hoop mee hoor, maar bij de aanklacht dat ook Geertje Wilders tot de pedoring behoort, daar trekken wij principieel de grens!

Een fragment uit de podcast:

Foto: YouTube

114 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kees Water
augustus 9, 2020 14:43

Ik vindt dat iedereen moet weten dat de anderhalvemetermaatschppij van uiterst belang is. Houd afstand allemaal een draag het mondmasker als het nodig is. Dat is het beste wat ik iedereen kan aan raden!

Gast
JAME
augustus 7, 2020 19:18

Hypocriet weer, als je thierry dood wil schieten..en dit mag dan weer wel.

Gast
John
augustus 7, 2020 14:53

Huismaker,

Ga immigreren als ’t hier zo slecht is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Fikkie
augustus 7, 2020 13:51

Is er al aangifte gedaan tegen de gevallen rapper L J ? Zou ik maar doen ipv hier te roeptoeteren. Wat hij zegt is 110% strafbaar en ook hij mag daar niet mee wegkomen.

Gast
Spuw gal tot u een baard krijgt
augustus 7, 2020 13:02

Janet Ossenbaard weet kennelijk niet dat zij haar karma ook schoon kan houden met ossengalzeep. Wel eerst op een onzichtbaar plekje uitproberen, waar God het niet ziet.
Je kunt ermee moorden, verkrachten, roven, plunderen, brandschatten, liegen, stelen, bedriegen, belasting heffen, coronamoorden door overdoses HCQ en noem maar op; je kunt het zo gek niet verzinnen.

Gast
aammehoela
augustus 7, 2020 10:48

Ooit werd hier geopperd om het stemrecht van bepaalde gasten af te schaffen. Het zal niet kunnen in de praktijk, maar die Raaf en Huiskamer en dat soort gasten, ze zijn te dom en hebben een IQ van niets en daarom hebben ze van die extreme gedachten. Respect hebben voor iemands mening hebben ze niet. En neen, ik heb ook geen respect voor hen omdat ze hun wil belangrijker vinden dan mensenlevens.

Gast
aammehoela
augustus 7, 2020 10:46

Het is werkelijk niet te geloven wat hier allemaal boven vermeld staat. Alsof we in een dictatuur leven. Ik zou zeggen tegen al die mafkezen hierboven die dit denken, ga eens emigreren naar Wit-Rusland. Al die idi oten die menen dat het klimaat niet verandert is ook zo iets. We gaan een historische hittegolf meemaken (vanwege duur) en zo gaat dit al jaar in jaar uit. De gemiddelde temperatuur van de afgelopen 5 jaar afgezet tegen zeg maar de jaren ’60 van de vorige eeuw spreekt boekdelen.
Maar ja, lekker die warme zomers en dus houden zo……. dat is wat ze denken en niet beseffen dat dit wereldwijd grote economische gevolgen gaat hebben. Het is zo te hopen dat die Trump de verkiezingen gaat verliezen met zijn leugens en misleidende informatie over alles waar de wetenschap lijnrecht tegenover staat.

Gast
Marijke
augustus 7, 2020 05:39

Zucht, zijn ze hier ook al bezig… Wie heeft de deur van de GGZ-kliniek toch opengezet zodat alle gekkies ons zijn gaan lastigvallen?

Gast
Domme schapen
augustus 7, 2020 00:46

@Mike

Ik zal voortaan minder lange zinnen formuleren voor de zwakbegaafden onder ons zoals jij, voor wie het te moelijk is om een zin met meer dan drie woorden te lezen en te begrijpen.

Gast
Domme schapen
augustus 7, 2020 00:44

@Mike

Gezien de hoeveelheid aan taal- en spelfouten in jouw reacties, moet jij inderdaad Nederlands leren!

Gast
Mike
augustus 7, 2020 00:28

Domme schapen, Nederlands leren!

Gast
Domme schapen
augustus 7, 2020 00:26

@Vincent

Dat jij niet door hebt dat dit geen pandemie is maar een plandemie, welke is georchestreerd door de farmaceutische maffia en corrupte politici om de vrijheden van de burger af te pakken en het maken van miljarden-winsten met het verkopen van vaccins, maakt jou hier de mongool. Slaap verder Vincent. Morgen weer netjes voor het achtuurjournaal zitten en alles wat de (r)overheid je vertelt als zoete koek slikken! En vergeet straks uiteraard niet je vaccin te nemen!

Gast
Vincent
augustus 7, 2020 00:14

@Corona-hoax
Nee, jij bent lekker inhoudelijk bezig.
Je lult als een mongool.

Gast
Corona-hoax
augustus 7, 2020 00:03

@Vincent
Lekker inhoudelijk bezig ben je, top hoor!

Zorg jij maar dat je als een braaf schaapje op de eerste rij staat voor je corona-vaccin. Zou er gelijk twee nemen want dan ben je “dubbel” beschernd, om maar even in jouw denkvermogen mee te gaan.

Gast
Vincent
augustus 6, 2020 23:54

@Corona-hoax
Ga jij ff in de zandbak spelen, pannenkoek.
En vergeet je zaklantaarntje en je alu-hoedje niet.

Gast
Guttegut
augustus 6, 2020 23:52

Hierboven vindt je een onwaarschijnlijk stelletje idioten die heilig geloven in hun complottheorieën.

Gast
De Ongelovige
augustus 6, 2020 23:49

Jan is geestesziek. Deze mevrouw en Fransje ook trouwens.

Gast
Corona-hoax
augustus 6, 2020 23:43

@John. Gaan we schaaps de overheidstrol spelen? NSB vond het verzet ook extremisten en terroristen. Met de kennis van nu( terminologie die de huidige machthebbers graag bezigt) zijn het vrijheidsstrijders geweest. De enige lui die ik extreem zie optreden (ridicule maatregelen) en handelen (tegen de grondwet in) zijn Rutte & co.

Gast
oijoepio
augustus 6, 2020 23:34

Beetje Jomanda 2.0, voor de oudere lezertjes alhier.. :-(

Gast
Gerda
augustus 6, 2020 23:18

Dat is toch die heks van graancirkels en nu steekt ze 5G masten in de fik? Dat spoort toch niet? Dat mens bedenkt de gekste dingen..Zijn ze nu samen aan de dope?

Gast
AlexF
augustus 6, 2020 22:25

John
do 06 aug 2020 om 22:11

Inderdaad. kan niet door de beugel. Vrijheids van menings uiting is goed. Echter laster is over de grens.

Gast
John
augustus 6, 2020 22:11

Redactie, zouden jullie niet eens opruiende posts verwijderen? Op d ze manier wordt jullie site een vrijplaats voor extremisten die de rechtstaat ondergraven. Het is al erg genoeg dat jullie aandacht besteden aan Janet Ossebaard en Lange Frans met hun gewauwel. Volg toch wel eens jullie huisregels!

Gast
Corona-hoax
augustus 6, 2020 22:05

AlexF
do 06 aug 2020 om 21:41
Kofke
do 06 aug 2020 om 20:30

rutte voert opdrachten van iedereen uit. Corona is een wereldwijd ding

Dat is de Bilderberggroep ook, wat is je punt?

Gast
Corona-hoax
augustus 6, 2020 22:00

A. Visser
do 06 aug 2020 om 19:20

U snapt het!

Gast
AlexF
augustus 6, 2020 21:41

Kofke
do 06 aug 2020 om 20:30

rutte voert opdrachten van iedereen uit. Corona is een wereldwijd ding

Gast
Corona-hoax
augustus 6, 2020 21:34

Fake stream media laat hier een klassiek stukje “framing” zien.
Desalniettemin staat in Nederland toch het vuurpeloton op landsverraad of? Oh ,niet?
Dan mag dit voor Herr Marc und Hugo snel heringevoerd worden.

En dan ons Pietertje ook (van CDA). De stumpert heeft niet eens door dat hij net door Herr Hugo gepiepeld is en komt dan even over strafbaar praten en onze “democratie”. Wat een gotspe. Ehh, pannekoek, het kabinet waar jij deel van uitmaakt is niet echt democratisch bezig met haar totalitaire “Kim Yung-Un” maatregelen onder de noemer van ‘Corona’.

Of denk jij dat het afpakken van burgerlijke vrijheden, kapotmaken van de Nederlandse economie, het verder uithollen van het onderwijs in het belang van de burgers en ons land is????
De WHO, buitenlandse organisatie waar sinds vorig jaar corporate bedrijven meer doneren dan overheden, bepaald hier het beleid en jullie voeren dit schaapachtig en slaafs uit.

1 woord: Landverraders,dat is wat jullie zijn.

Gast
Kofke
augustus 6, 2020 20:30

Rutte voert de opdrachten uit voor de Bilderbergroep

Gast
Mike
augustus 6, 2020 20:24

Je kan veel zeggen maar Rutte is kwaadaardig net als meerdere in zijn kabinet.

Gast
Bert
augustus 6, 2020 19:54

Doodschieten gaat te ver. Maar dat Mark Rutte een ongelooflijke lulhannes is, dat staat buiten kijf. Om over zijn sidekick Hugo de Jonge maar te zwijgen. Een grote clown is er niet te vinden op deze aardkloot.

Gast
A. Visser
augustus 6, 2020 19:20

Blijf lekker onder een rots slapen mensen. Ons land gaat kapot en rutte en kornuiten geven geld aan het buitenland voordat ze ons zelf redden, net als de koning die in deze tijd een slordige 67 miljoen heeft uitgegeven van ons (middenstand) belastinggeld. En nee, we hebben straks niet genoeg, iedereen slaaf van het systeem en als je niet in de pas meeloopt, ofwel kritiek levert,… oepsie, einde oefening. Er verdwijnen wereldwijd dagelijks 22.000 kinderen en ook NLD maakt daar deel vanuit. De media houdt zijn mond, want ja die behoren tot Brussel / de EU en de hoge omes, die houden wel van dit soort netwerken.
Kijk eens op Nu.nl waarom we 1,5 m. afstand moeten houden. Of lees wat de economic forum wilt. agneda 21/30 is geen geheim, de exposed versie wel. Het digitaal ID en spoedgoedje (vaccin) van Gates, de geldstromen van de farma, waarom de boeren weg moeten, waarom er zo veel geld gaat naar o.a. italie (met een enorme goudreserve), frankrijk, polen en spanje en waar zij in gaan investeren. Waarom er zogenaamde explosies zijn in venezuela, china, libanon en syrie, met toegezegd geld / wapens van ollongrun. Goud, olie en vervolgens afhankelijk maken van de wereldbank door de steun te geven.
Denk eens na mensen, er klopt te veel niet en er worden te veel mensen al heel lang het hand boven het hoofd gehouden. Het gaat ook om jouw toekomst, die van je kinderen en als je een beetje nadenkt, dan weet je toch inmiddels wel dat ze geen donder om jouw welzijn geven gezien de kosten steeds hoger worden, de pensioenen steeds lager en de bezuinigingen steeds dezelfde branches raken. Wakey, wakey. You are being screwed! en het liefst doen ze dat letterlijk met jouw kinderen!

Gast
G.ossip
augustus 6, 2020 18:51

De doodsbedreigingen aan Geert Wilders mag en kan ook niet geaccepteerd worden,daar moet het OM ook eens naar kijken,hoe die man word afgeslacht is vreselijk,nee ik ben geen PVVer.

Gast
Donald Dumb
augustus 6, 2020 18:07

En ik kan mensen wel schieten die uitermate slechte muziek produceren en toch aandacht krijgen.
Ik mis ook niet…

Gast
Jordao
augustus 6, 2020 17:39

Wat een zeer domme koe die lange Frans.

Gast
zo zit het
augustus 6, 2020 17:28

Vrijheid van meningsuiting. Toch maar grenzen aan stellen. Dit kan en mag niet getolereerd worden. Wat huiskamer en die Raaf betreft. Helaas nog niet aan coronoverleden. Vreselijke gasten die al te lang hun leugens en vuilspuiterij, het enige waar ze goed in zijn.

Gast
Yogi bear
augustus 6, 2020 17:26

Optie voor Lange Frans: zelfmoord!!!

Gast
Marianne
augustus 6, 2020 17:21

Een van zijn vorige gasten probeerde hem ook al woorden in de mond te leggen. Frans heeft veel in zijn mars, anders komen er niet van zulke mooie liedjes en teksten uit zijn pen die vele mensen raken. Het is nu zaak om de juiste vragen te (blijven) stellen en misschien heeft hij een beetje begeleiding nodig om niet in de val van een ander te trappen en dicht bij zichzelf te blijven.

Gast
Piet Pannelap
augustus 6, 2020 17:15

Ach ja…. het uitschot van Almere.
Almere is de hoofdstad van “complot-5G-Facebook gekkies“.

Gast
Judge Dredd
augustus 6, 2020 17:14

Volgens mij doet hij niets strafbaars in deze podcast, dus waar hebben jullie het over, stelletje hysterici.

Gast
Ernestine
augustus 6, 2020 17:11

Ik zeg opname in GGZ instelling!

Gast
Logicus
augustus 6, 2020 17:05

@ Pol
hun wie? …hun monden?

Gast
Lies
augustus 6, 2020 16:49

Okeeeeee……. Lange Frans jonguh, Tijd voor een nieuw liedje: dit is het land van randdebielen, eenzame zielen, met je complot theoriën.
Of doet corona ook iets met het brein van mensen die al een achterstand hadden?

Gast
Lafaards
augustus 6, 2020 16:32

Al die schijterds die een trolreactie plaatsen, terwijl ze het eigenlijk gewoon met ze eens zijn

Gast
Pol
augustus 6, 2020 16:22

Wat hun vertellen gebeurt gewoon, pedofielen die kinderen misbruiken en martelen.

Kijk de 10 delige docu van mevrouw Ossebaard maar eens.

De Clintons, koningshuizen, politieke leiders, media magnaten het gebeurt al eeuwen.

Gast
xandertje
augustus 6, 2020 15:41

@ Huismaker er klopt totaal niks van wat je zegt…

Pinokkio:
-Geen cent naar de Grieken
Zei hij in verkiezingstijd. De VVD is niet alleen aan het regeren. Je doet dat met (op dit moment) 4 partijen. Die willen ALLEMAAL hun zin. Dus kun je niet alles wat je van te voren (in verkiezingstijd) in je plannen hebt staan uitvoeren. Snap je dat?

-Iedereen 1000 euro
idem

-Iedereen uit de zorg nog eens 1000 euro extra
Wordt gegeven hoor: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/06/25/bonus-voor-unieke-inzet-zorgpersoneel-tijdens-coronacrisis

-100 km per uur om huizen te bouwen (Duitsland en België pissen in hun broek
van het lachten)
Hierdoor kon er doorgebouwd worden aan de huizen waar Nederland naar smacht. En als Rutte wat aan de boeren wil doen (waar het grootste deel te halen valt qua Co2 wordt je zeker ook kwaad met je trekkertje?)

-Multinationals hoeven geen belasting te betalen.
Gaan ze wel.

-Zwarte Piet is Zwart. (en daarna: o nee toch niet)
Rutte vindt Zwarte piet NU niet meer kunnen. Goed he, je mening durven bijstellen. Leiderschap heet dat.

En nu weer aan het werk.

Gast
Matthijs Zelf.
augustus 6, 2020 15:29

Janet Ossebaard stapt op.
https://player.vimeo.com/video/408794580

Gast
Rutger
augustus 6, 2020 15:21

Vrijwel geen enkele Nederlander is een aanhanger van het hysterisch kind-profeet Greta T. uit Zweden.
Wat krijgen we:
Eindeloze klimaatbelastingen

Lol, alsof zorgen over het klimaat en klimaatbeleid allemaal uit de koker van dat meisje komen. Heel matig, Raaf. Lees je eens in over wat causaliteit betekent, met dit soort argumentatie kom je niet verder dan de krochten van een mediablogje.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
augustus 6, 2020 14:44

Gelukkig is Danielle een baken van stabiliteit, die houdt Lange Swans op het rechte pad.

Gast
Judge Dredd
augustus 6, 2020 14:34

Zo te zien is Mediacourant een verzamelplaats voor juristen geworden.

Gast
N(ekschot)? (N)Itwit?
augustus 6, 2020 14:28

@N do 06 aug 2020 om 11:50
“Dit is hetzelfde gezever dat Pim Fortuin de kop heeft gekost.”
Hé nu wordt ie interessant. Vertel eens. Wat weet N, wat wij niet weten?
Foruyn zou geweten hebben van een satanische ritueel rond het Koningshuis?
Er zijn ook gekken die beweren dat de opdracht tot de moord van Beatrix kwam. Wat toevallig zeg. Je zou bijna zeggen 1 + 1 = 2.
Is N bang dat mensen niet goed kunnen rekenen? Vindt N dat 1+1 eigenlijk drie hoort te zijn? Voor de lieve vrede.
Moeten ze daarom maar weer een “nekschotje gaan doen” bij Lange Frans?

Gast
Matthijs Zelf.
augustus 6, 2020 14:15

ANGE FRANS en JANET OSSEBAARD over KINDERHANDEL, PEDO JACHT en NIEUWE YouTube.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen