Veel positieve reacties op Op1-debuut Tim Hofman

Tim Hofman krijgt een hoop positieve reacties op zijn debuut als presentator van de talkshow Op1. Ook tv-journalist Marcus den Blankevindt dat hij het prima heeft gedaan. Dat is te zien op Twitter. Tim is twee keer te zien als invaller. Zijn debuut trok gisteren een flinke 1,1 miljoen kijkers. “Ik vond Tim Hofman het echt prima doen bij Op1. Wist niet wat te verwachten van hem in die rol. Enige wat hij moet afleren, is een zin beginnen en niet afmaken. Want dat is“, zegt Marcus.

Ook kijker Joey vond het helemaal niet zo slecht. “Presentator Tim Hofman doet het helemaal niet zo verkeerd bij Op1. Dat smaakt naar meer, benieuwd naar volgende week.

Kijker Jan: “Tim Hofman is een verademing bij Op1. Hij is écht geïnteresseerd en stelt goede vragen. Ik wou dat hij een vaste presentator van Op1 kon worden.

Toch zijn er ook negatieve reacties, aldus kijker Caatje. “Bijzonder toch hoe verschillend mensen een optreden ervaren. Even scrollend door Twitter wordt Tim Hofman enerzijds neergesabeld en anderzijds opgehemeld. Zoveel mensen zoveel wensen… En meningen.

Eén van die reacties licht Tim zelf uit op z’n twitterpagina. Eelco: “Heb je net een goede oorlogsfilm gekeken, zet je 1 seconde Op1 aan en zie daar vanavond tot je schrik Tim Hofman zitten als presentator.. Geen behoefte aan subjectieve horror dus de TV direct weer uitgezet.

Tim daarop: “Hahaha cute ❤️.

Foto: NPO

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Frederik
augustus 4, 2020 12:31

Tim deed het ontzettend goed, wel wat gespannen maar dat is begrijpelijk.
Hij is een leuk persoon om naar te kijken, hele goeie kop.
Voortzetten dus Tim op 1.

Gast
Ben
juli 30, 2020 23:55

Nog zo’n links extremistische censuurpolitie-agent.
Gelukkig kijken er nog 300.000 kijkers meer.
En lopen de reclame inkomsten gigantisch terug.
Bedrijven kennen de echte kijkcijfers!!

Gast
X
juli 28, 2020 23:55

@Eva, je hebt geen medicatie nodig. Je hebt gewoon gelijk
Als er 1 medicatie nodig heeft is anne het wel. Anti-psychotica bv Serequel zou dr goed doen.

Gast
NPO voor altijd!
juli 28, 2020 20:27

Matthijs, Jeroen Pauw is ook ooit in de 5e klasse begonnen!!

Gast
Freerk Edens
juli 28, 2020 15:21

Kan iemand hem leren zinnen helemaal rustig uit te spreken????

Gast
Matthijs
juli 28, 2020 15:18

Hahaha … oprecht geïnteresseerd… vragen van een papiertje oplezen. Bijzonder.

Wat zijn de functie eisen om op die stoel te mogen zitten ???

Wanneer Jeroen Pauw Hoofdklasse speelt dan speelt Tim in de 5e klasse.

En natuurlijk vind deugend links Nederland hem goed. In land der blinden is 1 oog ‘Koning’.

Gast
TON
juli 28, 2020 15:00

Mag ik kotsen bij dit duo

Gast
Pettie Fart
juli 28, 2020 14:33

Dat deed tie prima, komt helemaal goed met hem. Nu nog een leuk mokkel scoren dat lekker zonder gezeik de benen de lucht in gooit en Tim zal een drukke maar zeer fijne tijd tegemoet gaan.

Gast
Mark
juli 28, 2020 13:46

Natuurlijk kijkt hij de hele tijd op een papiertje omdat hij zoiets nog nooit gedaan heeft, moet er dus nog inkomen. Doen jullie het dan maar eens na?! Doet het imo beter dan menig ander OP1 presentator (ik noem geen namen), die maar staan te hakkelen en domme vragen stellen.

Gast
NPO voor altijd!
juli 28, 2020 12:56

X, Hele goeie reactie!! Ik begrijp eigenlijk ook niet wat al die ”Netflixers” hier zitten te doen?? Misschien zijn er op Netflix momenteel toch niet van die goeie programma”s, dat ze hier hun ”gal” zitten te spuien!!

Gast
Wendy's dealertje
juli 28, 2020 12:55

Ah wat schattig het vriendje van Lize Korpershoek mag een praatprogramma doen, wat lief.

Gast
NPO voor altijd!
juli 28, 2020 12:51

Geweldig om te zien hoeveel talent NPO in de kweekvijver heeft zitten in tegenstelling tot de com. omroepen. NPO weet telkens weer ”nivo” in beeld te brengen en dit wordt ook beloond met bijpassende kijkcijfers. Jammer alleen van dat andere programma, Hit Kwis, dit hoort niet bij de NPO thuis, dit heeft ’t nivo van SBS. Ik dacht, eerlijk gezegd, dat ik per abuis SBS had ingeschakeld.

Gast
X
juli 28, 2020 12:42

Ik vond Tim goed. Dat hij aantekeningen maakt getuigt van leerzaam zijn. Uiteraard trekt Hugo de kar. Niet zo gek voor de eerste keer. Vond het juist wel verfrissend.
Dat rechtse geblaat hier komt me wel de strot uit. Mensen hier kijken Netflix zeggen ze. Hou dan gewoon je mond over tv programma’s.
Dan heb je hier niks te zoeken.

Gast
Neerlandicus
juli 28, 2020 12:24

Het baardaapje moet eerst naar de logopedist en Nederlands leren. Verder was zijn optreden zoals verwacht niet om aan te zien en aan te horen. Hij probeerde tevergeefs M. van Nieuwkerk na te doen. ‘Even voor de administratie….’

Gast
Sabine
juli 28, 2020 12:15

Tim deed het niet slecht voor een 1e keer!! Goed duo ook met Hugo. Zit potentie in.

Gast
Marc
juli 28, 2020 12:03

@elmar

Jij ben echt een blinde mol!

Gast
Elmar Mol
juli 28, 2020 11:35

Tim is het beste wat de t.v. de laatste tijd heeft voortgebracht.
Hij is ter zake kundig.Adrem.Good Looks. Ik zie hem uiteindelijk als opvolger voor Jeroen Pauw.

Gast
Ronald K
juli 28, 2020 11:14

lieve kwebbeldick, wat geef jij een mooi antwoord, lieve schat.
morgen weer een potje olvarit?

Gast
Lekker tv kijken
juli 28, 2020 11:03

Ik vond het een erg goede inhoudelijke aflevering met onderwerpen die Tim echt op het lijf geschreven zijn. Wat een onrecht en trieste verhalen van de verschillende gasten.

Gast
Alle Kamphuis
juli 28, 2020 10:47

Niets bijzonders, Timmetje was voortdurend bezig met zijn papieren te bekijken. Om vervolgens een beetje verwilderd in de camera te kijken om dan de voor mij niet zo interessante vragen te stellen.
Interessant was het geweest als bijvoorbeeld Hans van Zetten aan tafel had gezeten, de verslaggever die niet is weg te slaan uit de directe omgeving van de turners en tunsters.Dan vragen, het boek van Stasja Kohler en Simone Heitinga uitgegeven in 2013, waarom is er toen door de sportjournalistiek, waaronder van Zetten geen actie ondernomen? Dan was de beerput in die tijd al open gegaan. Nee niks van dat alles, de Olympische spelen moesten gehaald worden met als doel zoveel mogelijk resultaat. Dit ten koste van alles.
De rol van de ouders had ook wel wat meer aan bod mogen komen.

Gast
Huub
juli 28, 2020 10:39

Tim zat wel heel erg in zijn papieren op tafel. Dat mag-ie wat meer loslaten wmb.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 28, 2020 10:31

Tim Hofman nooit van gehoord.

Gast
Dominee Bonk
juli 28, 2020 10:29

Is Tim Hofman dat hypocriet-politiekcorrecte wezen, dat zogenaamd een goed geweten heeft? Het lijkt mij een soft-nietszeggend figuur. Bepaald niet iemand die bij het uitdelen van intellectuele vaardigheden door God in de voorste rijen heeft gestaan. Maar ach, laat die onbelangrijke wezens. Denk met name aan mij, uw God en aan uw zelve. Ik zal sowieso voor U bidden, de godganse dag. En zondag ontsluit zich dan wederom mijn kerk, uw kerk. Amen, het kruis is uw doel. Laat u zich niet muilkorven door overheid en NPO via mondkapjes. Ik ben uw domineetje, uw Bonkje.

Gast
Geertje
juli 28, 2020 10:28

Die andere gast lijkt op Epstein.

Gast
Charles Manson
juli 28, 2020 10:27

Ik ben trots op jou mijn zoon.

Gast
Het sletste meisje van de klas
juli 28, 2020 10:14

Ik wil Tim’s pielemuis diep in mijn kontje.

Gast
Harry
juli 28, 2020 10:02

Het is heel simpel:

Als je de heer Hofman niet in je

programma hebt gehad, tel je

tegenwoordig echt niet mee.

De Hofmania is in alle hevig-

heid losgebarsten en iedereen

pikt z’n graantje mee. Zo heb

ik in de wandelangen gehoord

dat hij zich volgend seizoen

-samen met mevrouw Wor-

telboer-, voor een nieuwe

shockshow van BNN, richting

vergetelheid laat katapulteren.

Klinkt weer spraakmakend.

Ben benieuwd of ze zich deze

keer wèl aan hun woord houden…

Gast
Russian
juli 28, 2020 09:55

Hij was slecht voorbereid of hij kan geen analyse maken. Het probleem ligt niet solo bij de NLse turnbond, maar bij de internationale bond. Zij zouden eisen moeten stellen aan de gezondheid van de turnsters. En hij begreep niet hoe gevoelig de huidige situatie lag ivm dat de coach ook de vader is van 2 turnsters.

Gast
Koe Man
juli 28, 2020 09:53

Die ultralinkse Hofman is om te kotsen.

Gast
Jan Dudoc
juli 28, 2020 09:50

Doe het hem maar eens na, prima debuut.

Gast
Johan
juli 28, 2020 09:46

Sla hem pa …..😰

Gast
Jan
juli 28, 2020 09:36

Het was niet om aan te gluren. De journalist spelen door met een schuin hoofd, steunend op één hand, braaf vraagjes die vooraf door de redactie zijn opgesteld van een briefje oplezen. Niveautje hoor.

Gast
Esmeralda
juli 28, 2020 09:34

Tim Hofman deed het gesprek met de Tsetseboy Gay erg goed.
Had ik niet verwacht. Tsetseboy werd volledig onderuitgehaald door Tim Hofman, met de onzin die hij uitkraamde over de corona en zijn eigen waarheid
De uitzending van op1 moet ik nog terugkijken

Gast
Annie van Achteren
juli 28, 2020 09:21

Zou leuk geweest zijn als Tim wat meer van z’n goddelijke lichaam had getoond. Mmmmmmm

Gast
Mappy
juli 28, 2020 09:17

Dirk2
di 28 jul 2020 om 8:21
Tuurlijk en het coronavirus bestaat ook niet

Gast
Sender
juli 28, 2020 09:15

Het was in mijn ogen duidelijk een test voor zowel Hofman alsook voor BNNVARA.
Meer dan andere zuilen is het bebruikelijk bij deze omroep om mensen op een ‘unusual’ tijdstip en in een ander format dan gewend te testen.
Dat deden ze voorheen met de Brey en recent ook met Renze Klaver. De omroep en daarmee ook de overkoepelende NPO is zich terdege bewust van een sterk veranderd televisielandschap. Een jonge generatie die Hofman voornamelijk kent van BOOS en dus niet (of weinig) liniaire tv kijkt.
dat zijn de kijkers van vandaag al maar zeker van morgen. Dus stilaan zullen er mensen aan het toneel moeten worden toegevoegd. Persoonlijk vond ik Hofman zeker nog niet uitblinken. Integendeel heb van allerlei aantekeningen gemaakt tijdens de uitzending waarvan ik zeker weet dat het later ook nog wordt besproken met de redactie. Maar ik geef hem voordeel van de twijfel immers bewees hij dat recentelijk met een mooie seizoen ‘ Over mijn lijk’
Het eenvoudige ‘ H. communiejasje’ zij hem vergeven en zijn interrupties op de verkeerde momenten eveneens.
De uitstraling en kennis van Logtenberg kan Hofman ook niet hebben. Daar gaat een proces vna groeien en rijpen overheen.

Overigens beecht beschamend vod ik het muziek kwisje na zevenen met de malloot uit Volendam. Zowel bij het decor, alsook de presentatoren en kandidaten rolden mijn ogen er zo ongeveer uit.
Ik dacht steeds, wie in huis heeft nu SBS6 opgezet?? Nee hoor het bleek NPO1 te zijn, en wel AVROTROS.
Overigens met dezelfde reden als hierboven met Hofman. Een kweekvijver met ‘ nieuwe’ mensen in de hoop de jonge kijker te behouden.

Gast
Karel
juli 28, 2020 09:10

Sinds wanneer is Tim journalist? het is een zelfverklaard journalist.

Gast
Garry glamour
juli 28, 2020 09:08

Tim deed het beter dan menig ander presentator die er al lagere tijd zit . Iets minder op je papiertje kijken en je komt er wel .
Tim is een aanwinst voor op 1 .

Gast
Máxima de Bourbonham
juli 28, 2020 08:53

Na over mijn lijk is mijn waardering gestegen. Dat deed hij geweldig en gisteren ook prima.

Gast
Snuifje
juli 28, 2020 08:44

Ik heb het idee dat Tim voortdurend heel druk is met Tim. Zijn houding, zijn manier van vragen stellen; lijkt altijd een punt te willen maken om zichzelf neer te zetten.

Gast
Prikkertje
juli 28, 2020 08:43

Aantal kijkers 1,1 miljoen. Waarheen kijken al die andere 17 miljoen mensen heen.
Als dat zo een bijzonder programma was keken er wel meer mensen. Dus een hoera stemming is overdreven.

Gast
Youp
juli 28, 2020 08:33

Wat een blamage bij die extreem linkse staatsomroep.
Maar als je bedenkt dat de verdoofde kijkcijfermeute bestond uit 600 duizend knikkebollende bejaarden dan valt het gelukkig nogal mee.

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 28, 2020 08:31

Oke Eva; tijd om wat medicatie toe te nemen, dit slaat helemaal nergens op

Gast
Eva
juli 28, 2020 08:29

Krachtig duo.

BNNVARA mag trots zijn op al die kanjers.

Gelukkig gekozen voor heel weinig gasten. Was ook wel nodig voor dit onnodige leed.

Veel Nederlanders zijn ziek blijkt maar weer. Burgemeester Oss, ook VVD die is wel HEEL ziek.

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 28, 2020 08:28

Misschien mag hij dan nu eindelijk eens een keerje over die lelijke vriendin van hem nu hij het zo goed heeft gedaan.

Gast
Kwebbeldick
juli 28, 2020 08:25

Is hij niet dat ventje dat z’n vriendin niet klaar kan maken?
Geen echte man dus, maar een slap aftreksel. Typische minkukel. Als je tussen de lakens niets kan, ben je af.

Gast
Saskia
juli 28, 2020 08:25

Wel vreemd dat bnnvara slechts één avond in de week verzorgt, ze al vier presentatoren hadden, en er dan nog een vijfde bij moet.

Gast
Anne
juli 28, 2020 08:23

Als je ultralinks bent en ook nog extreem deugt dan mag je carriere maken bij de sstaatomroep.

Gast
Dirk2
juli 28, 2020 08:21

Is het juist dat al die kijkcijfers oplichterij is?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen