Nikkie Plessen mengt zich opnieuw in mondkapjesdebat

Nikkie Plessen (35) begint een van de prominentste spelers te worden in het mondkapjesdebat. Elke keer als het in de nieuwsrubriek RTL Boulevard over mondkapjes gaat, mag Nikkie haar mening spuwen. Ze is vrij consequent: in mei noemde ze mondkapjes clownesk, vorige week waarschuwde ze voor schijnveiligheid en nu wijst ze erop dat mondkapjes niet echt fashionable zijn. “Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken met een mondkapje, dus ik doe het liever niet.

Nikkie, die onlangs onder vuur lag omdat ze multimiljonair is maar wel 927.000 euro noodsteun graaide, vindt al die regels voor mondkapjes niet meer te volgen. Ze wil dat Europa één lijn trekt.

Hoewel het merendeel van Europa aan de mondkapjes zit en het hier nog flink meevalt, wil Nikkie merkwaardig genoeg dus wel dat Europa dezelfde regels gaat hanteren. “Waar ik eigenlijk gewoon meer behoefte aan heb is dat in heel Europa de regels gelijkgesteld worden. Dan snap ik ze en dan kan je ze volgen. Maar als je het in het ene land wel doet en in het andere land niet, dan vind ik het gewoon heel erg vaag.”

Iedereen doet nu maar een beetje, ook in haar P.C. Hooftstraat, merkt Nikkie. “Ik weet dat ze bijvoorbeeld bij Louis Vuitton ervoor hebben gekozen om het overal gelijk te trekken, dus als één van de enige winkels hebben ze kleding waar mondkapjes gedragen worden. Maar dat komt omdat het echt vanuit Frankrijk is.”

Ik zoek echt gewoon naar die saamhorigheid die we eigenlijk met alles hebben in Europa. Dat we ook hier gewoon naar saamhorigheid gaan.”

Lees ook:
Nikkie Plessen wil geen snuffelaars meer in haar winkel (29 april)
Nikkie Plessen heeft 28 miljoen, vraagt overheidssteun (20 mei)
Nikkie Plessen compleet uitgekotst door haar buren (24 mei)
Nikkie Plessen bevestigt burenruzie: ‘Buurman is zielig’ (28 mei)
Miljonair Nikkie Plessen pakt 927.000 euro noodsteun (16 juli)
Nikkie Plessen reageert op rel, stort noodsteun terug (16 juli)

Foto: RTL

49 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sookie Stackhouse
juli 31, 2020 07:34

Ik vind het ook niet leuk om naar haar qutbek te kijken….kind kan niks behalve plagiaat plegen en op haar rug liggen…..dom wijf

Gast
Jolanda
juli 30, 2020 22:57

Met mondkapjes geen 11/2 meter meer dat is top voor rotterdam. Als het in de bus met kapje niet nodig is dan ook niet op straat en openbare ruimtes.

Gast
anoniem
juli 30, 2020 19:03

Ernstiger is dat er blijkbaar nog een publiek voor is ook.. :-S

Gast
anonymous
juli 30, 2020 14:43

Kan deze vogelverschikker niet gewoon haar muil houden.

Gast
Mike
juli 30, 2020 14:42

Helemaal met haar eens.

Ik ga vanwege mondkapjes niet met het ov.

Gast
Captain Caveman
juli 30, 2020 14:38

Lever die geflopte collectie nou bij kringloop, kunnen ze er poetsdoeken van maken!

Gast
ano@niem.nl
juli 30, 2020 14:12

Volgens mij moeten we het normale leven weer oppakken. De RIVM houdt ons in de greep van een normaal griepvirus, maar wil geen bakzeil meer halen.
Men doet er nog alles aan om hun verhaal te ondersteunen, maar ondertussen is dit virus zo erg dat alleen ouderen met onderliggende ziektes zijn komen te overlijden.

De mensen van 50 tot 70 jaar met longproblemen hebben dit opgelopen door de beademingsapparaten, niet door het virus. Maar ja… dat moet niet aan de grote klok komen te hangen. Net als dat in de buitenlucht die 1,5 helemaal krankzinnig te noemen is. Maar dat is het binnen ook. Wan waarom mogen we dit griepvirus niet oplopen??? Er is werkelijk niemand die me daar een goede onderbouwing voor kan geven.

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 13:34

Ik wacht nog steeds op de verklaring van Bennie, kennelijk is hij de enige ter wereld die de feiten heeft omtrand het corona virus.

Gast
man pan
juli 30, 2020 13:13

@AxelF
Adem je in via je oren ?

Gast
AxelF
juli 30, 2020 12:51

Beer Put
do 30 jul 2020 om 11:47
Mondkapje over haar poesje mmm

Hm. een Poeskapje.

even wat anders. men zegt bla bla over mondkapje. Je hoort niemand over dat de virus ook in je gehoor kan komen. En over de dames zonder ondergoed. Via de vagina?

Gast
Teuntje
juli 30, 2020 12:48

Ze zit weer met dr benen wijd dat is ze gewend in dr vorig leven

Gast
Guttegut
juli 30, 2020 12:23

Suckerpunch is zo boos dat hij 25 fouten in 3 zinnen weet te fabriceren. Gefeliciteerd jongen!!

Gast
Trudy
juli 30, 2020 12:22

Die Nikkie bla bla Plessen wordt met de dag dommer…
Er komt nu geen verstandig woord meer uit haar…
Iemand moet haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit loopt niet goed af..

Gast
Beer Put
juli 30, 2020 11:47

Mondkapje over haar poesje mmm

Gast
Gerda
juli 30, 2020 11:40

Nikkie moet eens een nieuwe pruik kopen..
Of zelf maar mondkapjes gaan dragen, met haar centenbak-kin

Gast
Bravo two Zero
juli 30, 2020 11:25

Kan die “vent”van d’r niet even zijn shwlong in haar mond proppen. Hoeven wij die krakende heksenstem even niet te horen!

Gast
Merel
juli 30, 2020 11:19

@ Bart. Ik ben het met je eens. Er moest gisteren zelfs een Belgische viroloog aan te pas komen in het AD om ons aan de mondkapjes te praten.

Gast
Geronimo
juli 30, 2020 11:19

Mondkapje op en dan geen 1,5 metermaatschappij? Deal? Deal!

Gast
Pauline
juli 30, 2020 11:01

Waar bemoeit dat wijf zich in godsnaam mee ?
Waarom moet dat wijf steeds op de tv gebracht worden ?

Gast
robb
juli 30, 2020 11:00

Alles is nep aan die vrouw .

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 10:58

Ik zou zeggen ga lekker met zo’n dom mondkapje lopen als je het zo graag eilt maar deing mij niet je bullshit op. Ookal wordt het verplicht; ik draag het niet!

Wat gaat men doen? Mij in de gevangenis stoppen? Prima! Dan betaald de maatschappij voor mij!

Gast
Pietje Pizzamuil
juli 30, 2020 10:57

@Misutoria

Stel je niet aan. Ten tijde van de Spaanse griep droegen mensen ook mondkapjes. Zo extreem gek is het dus niet. Het antwoord op je vraag kun je zelf ook wel bedenken: de wereld waarin we leven is er eentje waar een pandemie heerst. Als die voorbij is verdwijnen de mondkapjes ook weer uit het straatbeeld. Net als een eeuw geleden.

Gast
Pietje Pizzamuil
juli 30, 2020 10:53

De ironie van mensen als Suckerpunch. Ze wijzen iedereen aan als aluhoed, maar zijn er zelf het schoolvoorbeeld van.

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 10:52

Oke bennie, is goed bennie, zelf zeg je ook bijzonder weinig en beperk jejezelf enkel tot een persoonlijke aanval goede toevoeging aan de discussie, die persoonlijke aanval.

Kennelijk heb jij de feiten, kom maar met die feiten dan!

Gast
Stoppelpik
juli 30, 2020 10:48

“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken met een mondkapje”

Dat ligt in dezelfde lijn als:
“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken in een rolstoel”
“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken met een blindenstok”
“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken van boven de tachtig”
“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken met een lui oog”
“Ik vind het niet fijn om naar iemand te kijken met het syndroom van Down”

Maar van de laatste wordt Plessen boos, want dat komt te dichtbij voor die troela.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 10:42

@man pan

Pak de VVD is goed aan.

Pinok Rutte was niet de persoon om het naar buiten te brengen, daar ging het al fout.

Gast
man pan
juli 30, 2020 10:38

Ik denk eerder dat RIVM en Hubert Bruls het compleet verprutsen, situatie wordt volkomen onderschat.
Het is niet eens zozeer de mondkapjes, aantal versoepelingen moeten ze gewoon weer terugdraaien (zoals bijeenkomsten in kerken en moskeeën met 500 man) en veel strengere handhaving op feestende jongeren. Daarnaast vormen oost Europese arbeidsmigranten een probleem, wonen hutjemutje op mekaar, slechte arbeidsomstandigheden. Pakt die arbeidsbureaus eens goed aan…

Gast
Bennie
juli 30, 2020 10:34

@Sucker, ik heb het niet over mondkapjes maar over jouw ontkenning van de feiten.

Gast
Henk
juli 30, 2020 10:32

Expert Nikki….
Daarom kijk ik niet naar BLVD.Te veel experts.
Bedroevend niveau.
Ik luister naar de experts in éénvandaag, lijkt me beter.

Gast
Chelsey
juli 30, 2020 10:32

Frank Boeijen 2020 (Corona -Zwart, -Wit)
[Refrein]
Denk goed na aan welke kant je staat?!
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit, …
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit, …
Maar in de kleur co ro na
Maar in de kleur corona aah yeah ! Auw !

Gast
Annoniemus
juli 30, 2020 10:25

Het word tijd dat Plessen geweerd word op TV !

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 10:25

Een mondkapje is het zelfde als een aluminium hoedje bennie, waarom vertrouw je de overheid zo? Het is nu keer op keer op keer op keer op keer gebleken dat dat nou net hetgene is wat je noet doen.

Gast
Bennie
juli 30, 2020 10:22

@Suckerpunch de ekte! En wat gaat de overheid doen met die gegevens? Corona wordt aangepraat? Me dunkt, jouw persoonlijk probleem is groter.

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 10:15

Als je je laat testen heeft de overheid je DNA; ha ha!

Mondkapjes plicht, corona en de tweede golf worden inderdaad A A N G E P R A A T door de media, als er dan “uiteindelijk” genoeg draagvlak is onder de kneuzen bevolking van Nederland, wordt de mondkapjesplicht inevoerd.

Gast
Respect ✌️
juli 30, 2020 10:01

Waarom zit dat mens Elke dag bij BLVD..alles maar dan ook echt alles van dat wicht irriteert mij alhoewel ik het wel met haar eens ben met die kappies.

Gast
ano@niem.nl
juli 30, 2020 09:59

PS door je met een loopneus of hoestje te laten testen doe je indirect mee aan het laten oplopen van het geinfecteerden cijfer en nieuwe maatregelen.
Bij milde klachten blijf gewoon thuis en laat je niet testen.

Gast
ano@niem.nl
juli 30, 2020 09:57

IK wordt zo langzamerhand doodmoe van alle coranaberichten in de media.
Het is de tweede zwartepietendiscussie aan het worden.
Ons land wordt gegezeld omdat we dit jaar de griep niet mogen krijgen.
Er zijn 6000 mensen overleden waarvan het merendeel aan de onderliggende ziekte.
De groep die nu geinfecteerd is zijn jongeren met een loopneus die zich laten testen.
En raad eens: griep. Of het Covid 19 of 18 of 17 is valt helemaal niet vast te stellen maar we roepen gewoon dat het Corona is, dat telt zo lekker op.

Bovendien zijn deze groep geinfecteerden er binnen 2 a 3 dagen weer vanaf.

Al eerder hoorden we dat de gevolgen longinfecties en ontstekingen kwamen door te lang aan de beademingsapparatuur gekoppeld te zijn. Dat zijn ook geen gevolgen van het virus zelf. Dit blijkt nota bene uit een onderzoek jaren terug.
Kortom we worden voor de gek gehouden en de media hitst de boel nog eens extra op doordat andere landen zaken wel doen en wij niet.
Het naapen van andere landen en elkaar gek blijven maken blijft maar doorgaan.
Er is nog geen land met een bovengemiddeld sterftecijfer als gevolg van griep tov vorig jaar. Het enige verschil is dat nu iedereen wordt meegeteld ook de ouderen die normaal in het verzorgingstehuis kwamen te overlijden en nu halsoverkop naar de IC werden gereden.

Gast
Mode is clownesk
juli 30, 2020 09:55

Laten we 1 lijn trekken. Alle mensen die er de ballen verstand van hebben, moeten voortaan hun mond houden. Altijd en overal. Dat geeft rust en dan wordt het verhaal van de experts beter te begrijpen.

Gast
robb
juli 30, 2020 09:54

Er is eenheid alleen wij doen niet mee .

Gast
Bart
juli 30, 2020 09:49

De media zorgt er wel voor dat die mondkapjes verplichting er komt als mede de 2e golf. Het wordt iedereen gewoon aangepraat. Zeer ernstige zaak!

Gast
Guttegut
juli 30, 2020 09:47

Nikki Plessen. Getrouwd met een rijke gozer en dat is maar goed ook, anders had ze nog geen eens bij de lokale supermarkt vakken mogen vullen. Te dom om te schijten!

Gast
Lachgas
juli 30, 2020 09:42

We zijn dus een moslimland geworden.
1) we accepteren gelaat bedekkende spullen
2) we geven geen hand meer.

Tel uit je winst!

Gast
Dries Roel Vink
juli 30, 2020 09:42

Nikkie moet een ball gag (knevel) om haar het zwijgen op te leggen. Jesus, wat een dom mens is dat …

Gast
Suckerpunch de ekte!
juli 30, 2020 09:40

Iedereen die met een mondkapje gaat lopen is een bange slapjanus die een simpel virus niet de baas is.

En als de overheid het gaat verplichten, wat ze niet kunnen trouwens, dan ben je een slaaf vd overheid en heb je gekozen voor het merkteken van het beest.

Alleen slappelingen krijgen corona, echte thugs blijven gewoon hard doorgaan!

Gast
Bert
juli 30, 2020 09:40

Ik denk dat alleen echte mondkapjes zin hebben en alle andere gewoon niet. Stoffen mondkapjes bv worden echt niet na 1x een uurtje dragen gewassen en ook niet vervangen als je van bus a overstapt naar bus b wat wel zou moeten. De mondkapjes die gebruikt worden bij operaties in ziekenhuizen zijn mijn inziens de enige bruikbare. Voor alle andere geld nep veiligheid zeg maar.

Gast
Misutoria
juli 30, 2020 09:38

Mensen die vrijwillig een mondmasker op willen doen zijn extreem gestoord. Als je dit 10 jaar geleden zou vertellen aan mensen zouden ze je voor knettergek verklaren. Tegenwoordig wordt alles wat extreem gek is, normaal gemaakt. Ik vraag me echt af in wat voor wereld we leven.

Gast
Theo
juli 30, 2020 09:34

Ze is bang voor haar laag plamuur.

Muts, ga koken.

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 09:32

Dan ook maar wegblijven bij de plastic-fantastic bewegingen.

Gast
Minder of Mirjam
juli 30, 2020 09:31

Haar buren zouden het wel fijn vinden als ze een mondkapje zou dragen. Het liefst een heel strak mondkapje zodat ze geen geluidsoverlast meer geeft.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen