‘Monique vergeeft André omdat ze starfucker is’

Veel mensen snappen er helemaal niks van: nu het avontuurtje van André Hazes jr. met homewrecker Bridget Maasland erop zit, zit zijn ex Monique Westenberg thuis bij de voordeur om hem weer met open armen te ontvangen. Heeft zo’n vrouw dan helemaal geen zelfrespect? Story-baas Guido den Aantrekker denkt dat Monique zo vergevingsgezind is, omdat ze verslaafd is aan de roem en aandacht die een relatie met een beroemde zanger als Hazes met zich meebrengt.

De showbladen hebben gesignaleerd dat André en Monique weer de nachten met elkaar brengen, terwijl de relatie met Bridget nog geen week geleden op de klippen is gelopen.

Den Aantrekker: “Er wordt in mijn functie als hoofdredacteur van Story vaak gevraagd hoe het nou zit met Monique. Waarom neemt zij hem terug?! Monique heeft één ding heel slim gedaan: ze heeft gewoon achterover zitten leunen op de bank en zitten wachten tot hij weer thuis kwam. Ze heeft zich als een soort Moeder Theresa gepresenteerd op social media: de begripvolle vrouw.”

Ze vond het natuurlijk verschrikkelijk dat hij voor Bridget koos, vertelt hij. “Maar misschien dacht ze: hij komt ooit wel weer een keer terug. Ze hebben natuurlijk, wat uiteindelijk voor Bridget de zwakste schakel is geworden, hun kleine André. Dat bindt hen natuurlijk ontzettend.”

Maar waaróm wil je als een soort Ineke (de vergevingsgezinde vrouw van Humberto Tan, red.) steeds maar weer verder met een schuinsmarcheerder?

Ik heb net even op haar Instagram gekeken en ze heeft 599.000 volgers. Als zij nooit met André Hazes een relatie was begonnen, dan had ze waarschijnlijk 20 volgers gehad. Dat is toch een verslavend iets. Als je in de spotlights meegaat: daar geniet ze van. Kijk naar alle foto’s die ze post… Ze vindt het heerlijk, ze doet het goed en het is ook een mooie en leuke vrouw.”

In de zomer van 2018 gaf Westenberg aan dat ze, net als bijvoorbeeld de vrouw van René Froger, graag een programma in het genre hulptelevisie zou willen presenteren.

Foto: SBS

104 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
zoe
februari 24, 2020 11:27

Hazes jr is geen knip voor de neus waard hij hoert en snoert en is net als Sr hij zuipt zich te pletter.

Gast
pip
februari 23, 2020 17:17

Trap dat joch toch de straat op totaal geen respect denkt alleen in Euro`s

Gast
IKHAATANFREHAZESENZIJNLOSERFAMILIE
februari 22, 2020 17:45

Omdat ze een loser is, die vrouwen verdienen het om belazerd te worden.

Gast
ikweethetbeter
februari 22, 2020 17:45

Monique weet hoe ze Andre moet aanpakken ,want het is een jongen met gebruiksaanwijzing ,hij is echt niet grappig ,diep respect voor Monique !!!!!!!

Gast
Nils Holgersson
februari 22, 2020 17:16

Monique reisde ook maar wat graag naar Curaçao om de reputatie van Rossana Kluivert te redden

Gast
Piet Pannelap
februari 22, 2020 12:03

“Vrouw zijn van…” is een baan. Levert aardig wat op.

Gast
Pauline
februari 22, 2020 10:17

Waarom wordt dat domme wicht door iedereen zo opgehemeld ?

Gast
Ronald
februari 22, 2020 07:43

Zonder André is ze niets.

Gast
Lariekoek
februari 22, 2020 00:38

Mag een volwassen vrouw zelf bepalen met wie zij het bed deelt? André zal er niet lang blijven, want hij zal op zoek gaan naar andere vrouwen. We weten nu dat zijn voorkeur tussen de 40 en 50 jaar is.

Gast
pur
februari 21, 2020 23:15

vraag me af hoe Rachel hier mee om gaat, die heeft toch een bloedhekel aan Monique. Die was maar wat blij dat haar zoon Bridget aan de haak had geslagen en wist niet hoe snel ze Monique moest zwart maken.

Gast
Sjors van Kempen
februari 21, 2020 23:08

Die tetten: heerlijk!

Gast
Joep
februari 21, 2020 22:16

De echte Andre Hazes draait zich om in zijn graf.

Gast
Sandra
februari 21, 2020 21:45

Wat een bullshit!
Monique is vol begrip en erg vergevingsgezind gewoon omdat ze André door en door kent,ze zich goed in een ander kan verplaatsen en ze juist niet zo is als iedereen.
Dat ze er voor hem(de vader van haar kind) is betekent nog niet dat ze weer een relatie hebben.
Haat zaaien is zoooo makkelijk.

Gast
Axel-F(Arnhem)
februari 21, 2020 19:58

Monique zag het aankomen. Ze is een goede sterke vrouw.
En dree heeft het verstandig aan gedaan om te leren van de fouten die zijn pa wel gemaakt heeft.

Gast
Erwin
februari 21, 2020 19:31

Bamihap saté in me mik, Netflix aan, weekend. Rot op met die zogenaamde BN-er zooi. Me reet.

Gast
Sarah
februari 21, 2020 19:07

Geen enkele trots dat pauperwijf

Gast
G.ossip
februari 21, 2020 18:41

Starfucker Monique…het is in ieder geval een zeer berekende dame,voor het geld en de roem toch zo een blaag als André achter de broek aan lopen.

Gast
snoezigkleinhertje
februari 21, 2020 17:08

als je met zo’n pauper als die Hazes ligt te rollenbollen ben je gewoon abnormaal dus deze golddigger (Monique) ontvangt die inktvlek met open armen en zijn geld helemaal.
Nu heeft ze maar een klant maar achter het raam veel meer voor minder geld.

Gast
Dij Enkletser
februari 21, 2020 16:33

Gaap,
Waarom doen ze niet gewoon een Triootje ,met elkaar ?

Gast
Zuck the Cuck
februari 21, 2020 16:00

Dit is nepnieuws, André is helemaal geen “star”, het Nederlandse publiek duld hem alleen omdat men te bang is om hem de waarheid te vertellen, en die luid: “niemand zit om hem te wachten”, ook niet op Roxanne.

Z’n vader was ook geen ster, dat was een smerige schreeuwerige dronkelap die af en toe een liedje zong in de kroeg met zn lelijke stem en door Rachel gepushed is om op het podium te gaan staan wat hem vervolgens een lachertje maakte voor iedereen die op dat moment aanwezig was.

Gast
Keta Minek
februari 21, 2020 15:57

Bridget Maasland een heel leuke meid.

Gast
Keta Minek
februari 21, 2020 15:56

Bridget Maasland leuke meid.

Gast
Alfons
februari 21, 2020 15:49

@Ronnie, mooie vriendengroep heb jij.

Gast
Bedorven Aambeienspleet
februari 21, 2020 15:44

Money talks.

Gast
Twinkel
februari 21, 2020 15:43

@Geox: nog triester wordt het als nageslacht niet eens meer van belang is.

Gast
Geox
februari 21, 2020 15:38

Vrouwen zijn zwak van geest en gaan uiteindelijk altijd voor het geld, de roem en de status.
Zelfs de meest geharde feministen bezwijken uiteindelijk voor hun biologisch genetische hardwareconfiguratie: zoveel mogelijk middelen ter beschikking hebben voor zichzelf en de beste toekomstkansen bieden voor het nageslacht.

Daarom vallen vrouwen ook niet op lieve jongetjes, maar wel op egoïstische klootzakken. Die laatsten hebben gewoon meer potentie om een vrouw middelen en sterk nageslacht te geven.

Gast
Twinkel
februari 21, 2020 15:25

Dat je je op die leeftijd zo onsterfelijk belachelijk maakt. Allebei hebben ze een jonge zoon. Maar nee hoor, ze gaan niet voor een stabiel gezinsleven. Ze gaan voor faam en rennen als twee groupies achter dat puberale talentloze wandelende poezie album aan. Op je 40ste.

Gast
Kuis
februari 21, 2020 15:24

Iedere man maakt wel eens fouten.
Je moet elkaar iets gunnen, zeker/zelfs in een huwelijk.
Het huwelijk is geen gevangenis.
Mensen beoordelen elkaar met dubbele standaarden en zijn dus hypocriet.

Gast
Oma Nel
februari 21, 2020 15:12

Andre is een lieverd kwam altijd soep eten bij mij :) toen hij nog niet zoveel optredens had.

Gast
hetistochwat
februari 21, 2020 14:48

Beste Henk,
Ik noem dit soort vrouwen niet slim maar leep!
Tuurlijk komt Andre ermee weg, zolang hij maar betaalt.
Verkeerde vrouwen houden verkeerde mannen in stand en zo ook andersom.
Het is eigenlijk zo eenvoudig ;-)

Gast
Beai ter Ham
februari 21, 2020 14:41

Andre blijft aardig buiten schot maar hij is de proleet die loopt te klooien met deze vrouwen.

Gast
Rechtsrealist
februari 21, 2020 14:29

Hazes jr. is een schande voor de naam Hazes.
Voor Hazes sr. had ik nog respect, voor Hazes jr heb ik dat totaal niet.

Gast
ik reageer ook ff
februari 21, 2020 14:25

Waar is Monique bekend van? Heeft ze wat gepresteerd in dr leven? Heeft ze een carrière opgebouwd, zijn die volgers op Insta gewoon omdat ze bij Andre was? Ze zat daar op Curaçao gewoon de ho*rige golddiger uit te hangen. Het is en blijft gewoon een kamper.

Gast
kerl
februari 21, 2020 14:20

Ik vind het ook lachwekkend die volgers van Monique bij elke scheet die ze laat zeggen: Powervrouw! Zoveel respect voor je. hahahahaha

Gast
Aletta Jacobs
februari 21, 2020 14:09

Ik schaam mij diep voor mijn soortgenoten, dames waar is jullie eigenwaarde en zelfrespect gebleven? Hebben jullie dan niets geleerd van de geschiedenis en is het feminisme langs jullie heen gegaan? Calm your tits, pull your together en laat zien wie er ballen heeft!!!

Gast
Henk
februari 21, 2020 14:06

Wat weet iedereen het hier goed!!!!!!

Ik geloof best dat Monique slimmer is dan André, Bridget en Rachel bij elkaar, maar misschien is ze verstandig, warm en lief!
We weten niet wat daar achter de voordeur besproken wordt!!!!Andre is de grootste sukkel van het stel.

Gast
hetistochwat
februari 21, 2020 13:54

Eerst allemaal stront richting Bridget en nu is eindelijk Monique aan de beurt.
Haar imago van de lieve, wachtende en begripvolle ex wordt even aangepakt.
De “gastvrouw” van Feyenoord en “haar” boek over een hond. Welke hond ;-)

Gast
Linda
februari 21, 2020 13:52

Heb veel meer de toen met Bridget. En niemand spreekt Andre erop aan. Die jonge God zit volgens mij helemaal nergens mee. Dumpte Monique zonder 1 traan te laten,want hij vond zichzelf te. Jong om ongelukkig te zijn. Daar is wat voor de zeggen. Die jongen heeft helemaal geen gevoel. Dat is een narcist zoals hij zelf ooit al aangaf.
En dan maar weer in korte tijd je pijlen richten op een andere vrouw.
Die voldoet ook al niet aan zijn eisenpakket.
Dumpen maar weer. Monique zal gek zijn om dit grote kind terug te nemen. Hij is nog lang niet uitgeflirt.

Gast
Renate
februari 21, 2020 13:51

Wat een stelletje proleten….alle 3…dombo Hazes, Bridgeslet en die golddigger van het kamp.

Gast
Fabian
februari 21, 2020 13:35

Vies smerig goedkoop wijf. Bah dan heb je echt geen eigenwaarde!!

Gast
hetistochwat
februari 21, 2020 13:31

Monique heeft niets te verliezen behalve haar trots. Blijkbaar niet trots genoeg.
Zit je dan in het huis van je ex en weer wachten of en in welke staat hij thuiskomt. Elke dag een verrassing ;-)
Uit verveling maak je een foto of 100 over je leuke tijd zonder hem en pleur je op instagram.
Je mag lekker gaan winkelen met zijn creditcard maar niet zeuren :-D

Gast
kerl
februari 21, 2020 13:30

Monique is gewoon een domme mediageile werkloze Tokkie, niets meer en niets minder. Heb meer respect voor Bridget!

Gast
Thierry Bardot.
februari 21, 2020 13:29

Geef mij Bridget Maasland dan maar ik vind het een lekkere meisje.

Gast
Suus
februari 21, 2020 13:28

Ik ga weer ah werk en indd het gaat mij niets aan.is ook zielig dat ik een blik heb geworpen. Maar is zo doorzichtig spel waar je niemand over hoort.

Gast
Pinky
februari 21, 2020 13:22

Ja lieve mensen,ook dieren hebben liefde nodig

Gast
Habekuk
februari 21, 2020 13:16

Dat Is ook weer gezegd door den aantrekker. Al deze aandacht is een beter doel waardig!!!!

Gast
Suus
februari 21, 2020 13:05

Zelden zo erg gestoord aan volgers van moeder Theresa..monique. Powervrouw? Waarom? Ze werkt niet en komt in 10 verschillende outfits per dag voorbij. Zeikt Andre af en doet of Bridget haar man heeft afgepakt terwijl ze uit elkaar waren. Slim is ze wel..overal bommetjes droppen en wachten hoe ze reageren op de vreemdgaande vrouw. Ze is 2 jaar jonger dan Bridget zit onder de botox en filler heeft geen cent te makken..neemt hele familie mee op vakantie.
Ja ze zorgt goed voor haar kind..uhh logisch toch. Kinderen horen op nr 1 te staan.

Gewoon ordinaire woonwagen muts met creditcard en die grootste stoker ooit is maar dat wel slim aanpakt.

Gast
Kees 58
februari 21, 2020 12:53

Zou wel humor zijn als kleine Dreetje straks op zijn 16e met Bridget thuis komt.

Gast
Holden Harry Cox
februari 21, 2020 12:37

Ik benieuwd naar Roggel haar volgende TV interview ….
Oh, die geeft ze nu niet

Raar

Gast
Djezusmiena
februari 21, 2020 12:31

Ik vind het ook lachwekkend die volgers van Monique bij elke scheet die ze laat zeggen: Powervrouw! Zoveel respect voor je. hahahahaha

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen