‘Angela de Jong stinkt, is lelijk en onherroepelijk dik’

Angela de Jong heeft een hoop lovers, maar ook een hoop haters. Columnist Herman Brusselmans komt nu uit de kast als de allergrootste hater van de AD-diva. Dat is te lezen in de Nieuwe Revu. Brusselmans slacht De Jong in zijn column af op een vrouwonvriendelijke en gemene wijze. “Angela de Jong is een zeer onaantrekkelijke vrouw“, schrijft hij bijvoorbeeld in het tijdschrift. “De blik in haar ogen is doods, dof en leeg. Het is duidelijk dat ze geen persoonlijkheid heeft.”

Hij fatshamet er op los. “De Jong is ook dik. Het soort dik waar niks aan te veranderen valt ondanks diëten, sportcursussen, vermageringspillen, heroïnegebruik of een maagring. Dat mag ook een smoelring zijn, want tevens heeft De Jong een dik gezicht. Zo’n opgezwollen, plompe bek, waaruit alleen maar getater, gebazel en hysterisch gekrijs ontsnapt.”

Dikke mensen zijn echt vreselijk, vindt Brusselmans. “Ze doet de walging voor onaantrekkelijke dikke mensen verder toenemen“, zegt hij. “Ik heb ook horen zeggen dat Angela de Jong erg stinkt naar frustratiezweet.”

Het zijn regelrechte haatteksten. Ook over haar werk als columnist heeft Brusselmans wat te zeggen. Hij noemt het ‘flutkritiekjes’ die bovendien ‘negatief’ zouden zijn.

Het is totaal niet te geloven dat De Jong met haar debiele meningen een soort van naam kreeg.

De haatcolumn van Herman Brusselmans kunt u lezen via Blendle.

Foto: NPO

125 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Angela de Jong Patty Brard Iris Hond
februari 11, 2020 05:32

Angela is weer bij boulevard op 10 feb.

Angela is er Altijd.
Angela heeft Altijd gelijk.
Angela is er voor haarzelf en voor de belgische DPG persgroep Algemeen Dagblad.
Angela is voor eeuwig een Bakvis.
Angela is bijna 44 (24 02).

Angela is net zo een waffie, als Patty B. en Iris H.

Gast
ramon
februari 10, 2020 11:06

angela de jong ad

niemand wil poep in huis

dus

ik ga je door spoelen

gr gr gr gr gr gr gr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Gast
Zaadsnaaier
februari 9, 2020 14:08

Beetje apart dat het merendeel hier deze uitspraken beneden de gordel vindt, terwijl doorgaans de meeste reacties op MC ook het daglicht niet kunnen verdragen. Nu ineens allemaal helden, flikkert toch op

Gast
020Nick
februari 8, 2020 16:31

Viola

Fri 07 Feb 2020 om 23:37

Wie is de gestoorde, onmenselijke, laaghartige schrijver van Mediacpurant die dit soort teksten meent te moeten citeren?? Zeer laaghartige en kwetsend. Denk eens om je medemens!

Viola

Sat 08 Feb 2020 om 0:19

Smurf, hou je bek!

Kostelijk!!! :)

Gast
Bea
februari 8, 2020 14:45

Deze vieze oude Belg rookt ook nog lees ik net, nou dan weet je het wel, wat zal dat kreng stinken. Dan dat oude lange vieze haar op die enge oude verschrompelde kop, dat is niet om aan te zien. Hij schijnt goed te kunnen beffen deze oude griezel. Leuk voor zijn veel te jonge vriendin, vader en dochter relatie, lekker gezond hoor Herman. Hij heeft ook een darmoperatie gehad die viespeuk, zal hij een stoma hebben? Het is in ieder geval geen gezonde man, niet gezond in zijn lijf en niet gezond in zijn enge vieze hoofd. Gefeliciteerd Lena met deze vent. Het is een aanwinst LOL Hoop dat zijn geld veel goed zal maken, want zijn beslagen vieze tong gaat vervelen. Maar goed je kan een lekkere jonge frisse minnaar nemen, om weer op te laden.

Gast
Bea
februari 8, 2020 14:07

Herman Brusselmans is een treurige oude verlopen man. Treurig, oud, verlopen én lelijk, deze combinatie is dodelijk. Zijn jonge vriendin heeft hem gekozen voor zijn bekendheid zijn tong en zijn creditcard, want zijn waarschijnlijk zielige slappe piemol maakt niet veel klaar. Wat zal Herman trouwens vies ruiken, als je zijn grauwe afgeleefde kop ziet dan weet je hoe het zal meuren.

Angela is daarentegen een leuke vlotte verschijning en doet haar werk prima, dat steekt bij die voornamelijk oude afgeleefde mannen die op hun retour zijn. Dus Angela lach deze engerd maar in zijn oude grauwe smoel uit en geef hem een harde shop onder zijn magere verzakte oude Belgische platte reet.

Gast
Fons
februari 8, 2020 11:52

Brusselmans is een gefrustreerde vieze man, die denkt te kunnen scoren door bekende mensen ongefundeerd belachelijk te maken. Hij voegt niets toe en heeft meestal niets nuttigs te melden.
wegwezen met die mafkees !!!

Gast
joke wildschut
februari 8, 2020 10:21

Jammer dat het niveau op allerlei vlakken steeds minder aan het worden is.

Zo zie je dus wat vriendjespolitiek,geld,hebzucht en jaloezie doet met de mens!

Dit zal dus steeds erger gaan worden!!!

Gast
Dominee Bonk
februari 8, 2020 09:23

Angela Jong moet niet zo vreselijk graag op de tv willen. En waarom zou zij ook? Ja om haar werk in stand te houden? Maar TV is al lang moest dood, TV is voor de allerdomsten van Nederland. Angela zou dat moeten weten, is zelf natuurlijk ook niet een van de slimsten. Dik is ze wel. Dat mag toch gezegd worden? Amen, God is met mij.

Gast
Patricia
februari 8, 2020 07:40

Fatshamen is walgelijk en zoooooo goedkoop.Ben géén echte fan van Angela maar vind haar wel een beschaafde vrouw. Die Brusselmans gaat echt te ver…een goedkope manier van aandacht trekken. Zelf ziet hij er te vies uit om met een tang vast te pakken.Walgelijke proleet !

Gast
Annoniemus
februari 8, 2020 06:46

Waar Angela de Jong er piekfijn en verzorgd uit ziet , blinkt de half vergane Belg Brusselmans uit in het uitslaan van wartaal !

Gast
Klimaat pessimist
februari 8, 2020 05:22

Van invloedrijke tv recensente naar een regelrechte blamage voor het AD, hoe diep kan men vallen.
Weg met Gansela de Jong! Robert Jensen slaat door! Een Nexit komt er zeker niet!

Gast
Lola
februari 8, 2020 04:42

Brusselmans schrijft al jaren stukjes in de Nieuwe Revu! Inhoud? Nul! Ik begrijp überhaupt niet waarom MC het interssant genoeg vindt om te plaatsen? Nieuwe Revu is allang geen blad meer dat het kopen of lezen waard is in tegenstelling tot de Panorama en als MC dit soort flauwekul publiceert dan kunnen ze ook maar beter snel opdonderen! En nee ik ben niet een Angela de Jong fan of hater! Kom op zeg. Grow up!

Gast
Tom Tender
februari 8, 2020 03:30

Angela de jong is een mooie en goed uitziende vrouw.
Haar colums zijn uitstekend.Ik vind deze man een zeer lelijke
Vrouwonvriendelijke man.
Er is niets mis met angela.Wat een beledigende lelijke man.
Angela ga zo door.

Gast
Per Huismans
februari 8, 2020 02:31

De reacties ook,….al die trekhonden hier..lelijk, dik, werkloos en vreselijk lelijk.

Gast
Steef
februari 8, 2020 01:35

Tsjeezis man, hebben ze bij Mediacourant een Angela de Jong fetisj, of vecht er een redacteur hier simpelweg een persoonlijke vete met la Diva uit? Want als er een plek is te vinden waar la de Jong teveel is verschenen, dan is het hier op de AngelaCourant. En altijd alles copy pasten. Want een eigen geschreven stuk met wat ze nou toch hebben met haar, zul je hier niet vinden.

Kijk, en dat je haar niet mag, je commentaar hebt op wat ze waar en wanneer doet met wie, prima.

Maar ik durf de bewering aan dat er het afgelopen jaar van niet een mediapersoonlijkheid zoveel is verschenen op Mediacourant als over haar. En dat begint al bijna enge trekjes te vertonen… Bah bah.

Gast
Klimaat optimist (powerd by R JENSEN)
februari 8, 2020 01:05

Ik hou ook van u…. met al uw tekortkomingen……..

Gast
Held
februari 8, 2020 01:04

Leer Nederlands, randdebiel!

Gast
Klimaat optimist (powerd by R JENSEN)
februari 8, 2020 00:55

Fatsoen zijn we al lang kwijtgeraakt. De grieken hadden het nog… maar dit land is meer een poel van hete on lasting geworden met politiek zieke mensen aan de top. En dan ben ik nog mild.

Gast
H. Kluit
februari 8, 2020 00:21

Mensen die dit soort dingen schrijven hebben blijkbaar een onweerstaanbare drang om te bewijzen dat ze geen grijntje beschaving bezitten. Point taken.

Gast
Viola
februari 8, 2020 00:19

Smurf, hou je bek!

Gast
Sjors van Kempen
februari 8, 2020 00:17

Mea Vulva.

Gast
Nix wij blijven hier: gewoon oprotten!
februari 8, 2020 00:06

Brusselmans is een held.
Alle Moccro’s terug naar de zandbak, met aanhang en al.
Gastarbeiders waren hier te gast. En nou oprotten naar je homofiele koning.

Joepdoei de mazzel!

Gast
Poep
februari 8, 2020 00:01

Viola, achterlijke gladiola!

Gast
Smurf
februari 7, 2020 23:52

Viola
Fri 07 Feb 2020 om 23:37

Niet te serieus nemen, doet niemand. Het is een rare site.

Gast
Viola
februari 7, 2020 23:37

Wie is de gestoorde, onmenselijke, laaghartige schrijver van Mediacpurant die dit soort teksten meent te moeten citeren?? Zeer laaghartige en kwetsend. Denk eens om je medemens!

Gast
Joop55
februari 7, 2020 23:31

Frank toetsenbordheld,

Die hele column snijdt gewoon hout, vinden mensen niet leuk maar ja dat is de waarheid niet gauw.

Gast
Frank
februari 7, 2020 23:26

Brusselmans is zelf een lul van een.belg.

Gast
Iris Kat
februari 7, 2020 23:17

Deze man zegt wat de meerderheid van Nederland denkt.

Staat al op 7 zetels in de peilingen

Gast
Teun-Arie van der Geelen-Coppens
februari 7, 2020 22:39

Schijt Een BN-er In De Bek. waarom is daar nog geen show voor?

Gast
Klimaat optimist (powerd by R JENSEN)
februari 7, 2020 22:29

De vermeende landverrader Frans Timmermanks van de EU … is een linkse Osama bin laden.. zei mijn nichtje van 9 vandaag.
Ze heeft gelijk.

Gast
Held
februari 7, 2020 22:28

Leer Nederlands, Turk!

Gast
Klimaat optimist (powerd by R JENSEN)
februari 7, 2020 22:26

De politiek wil me een EU burger maken …. in de oorlog werd je daarvoor berecht als landverrader .. Wat is er mis met deze lhandverraders in de politiek? en dan ben ik nog mild.

Gast
Klimaat optimist (powerd by R JENSEN)
februari 7, 2020 22:25

Ik wil problemen oplossen…. laten we nog veel meer stinkende EU troep doen… ik moet er altijd hard om lachen….. Ik hou van die smerige zakkenvullers…… iedereen zou het moeten doen!!!!

Gast
Ronaldz
februari 7, 2020 22:18

Wat lult die Belg nou? Veel mannen willen toch wel graag ketsen tegen dat dikke reet en afmaken met een facial op dat dikke kop.

Gast
Peter Allesweter
februari 7, 2020 21:36

Die Brusselmans zet toch de wekker voor de sex met zn onvolwassen nederlandse wijffie. Misschien zijn zn true colors (think cindy lauper) nog stukkie erger dan wat ie schrijft over AD Angela (maar die belgische persgroep en eigenaar AD oa heeft er wel een smerige rioolkrant van gemaakt)

Gast
Peter
februari 7, 2020 21:36

.. Euh ik bedoel scoren door te blijven publiceren …

Gast
Peter
februari 7, 2020 21:33

Hoewel MC tegen alle media-aandacht voor Angela is, willen ze blijkbaar tóch scoren door te blijven scoren.
Beetje zielig hoor (en nog allemaal meelopers ook…)
S hrijf gewoon je eigen stuk, zonder al te veel populistisch gedoe, dat zou dd MC sieren

Gast
Keta Minek
februari 7, 2020 21:13

#TeamHerman

Gast
Julia
februari 7, 2020 20:36

Oude kerels van die leeftijd denken altijd dat ze alles beter weten -ik ben oud dus wijs. Zo doorgaan over uiterlijk terwijl ze in deze tijd, waarin meer dan de helft van de mensen te zwaar is, hooguit mollig is, zo dik is ze niet. Ik ben geen fan van haar, maar dat is onzin.

Gast
Bennus
februari 7, 2020 20:32

Wat grappig hoe iedereen helemaal los gaat op een satirische column waarin Brusselmans elke week een bn’er door de mangel haalt.
Prachtig stukje klikbeet, en een mooi compleet voor De Jong.
Je hoort er niet bij als je niet gepersifleerd bent in de kantine en in een column beledigd bent door Brusselmans.

Gast
Dr. Zjivago
februari 7, 2020 20:16

Die vrouw heeft inderdaad een plofkop. En een irritant voorkomen. Ik neuk alle vrouwen met een polsslag maar haar zou ik niet doen, dat wijf.
Ik denk dat Brusselmans gelijk heeft.

Gast
Poes
februari 7, 2020 20:12

Brusselmans zielig ventje ben jij. Je wordt wel erg persoonlijk kritiek prima eigen menig uitstekend. Maar je moet je schamen om zo op de persoon te keer te gaan.

Gast
Gert
februari 7, 2020 19:32

Het heeft even mogen duren maar vuil vies varken Angela is dan toch nog uiteindelijk goed schoon gewassen. En nu nooit meer gaan wroeten in dat AD-varkenshok graag!

Gast
Alex D.
februari 7, 2020 19:31

@Suzy Wang
Fri 07 Feb 2020 om 17:22

Optiefen jij, 傻屄 (shǎ bī)

Gast
jan
februari 7, 2020 19:16

Zal wel linkse humor zijn. Maar toegegeven, ik lust dikke wijven ook niet.

Gast
Jan
februari 7, 2020 18:59

Werkelijk beneden alle peil… al vind ik Angela niet sterk, dit soort teksten moet je niet willen gebruiken. Het maakt jezelf alleen maar minder sterk. Triest…

Gast
anoniem
februari 7, 2020 18:56

@sukkel: je bent geen pedo als je op 20-jarige meisjes valt.. al is de kans aanwezig dat je wel een ouwe viezerik gevonden wordt.. :-)

Gast
sukkel
februari 7, 2020 18:47

als ik Angela zou zijn deed ik aangifte vieze ouwe pedo die op 20jarige meissies valt

Gast
COSA NOSTRA
februari 7, 2020 18:38

Wat een afschuwelijke teksten van deze oude zak.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen