Stijgt Art Rooijakkers verder met Hans Klok?

Art Rooijakkers zit in de lift met zijn opvolger van Van der Vorst ziet sterren op RTL 4. Na 507.000 kijkers (10 procent) voor de première-aflevering met Ronald Koeman, scoorde aflevering twee met Krezip 699.000 kijkers (15 procent). Concurrent SBS 6 verloor juist kijkers met Cash or Trash (van 751.000 naar 584.000 kijkers). Wordt het verschil vanavond nog groter? Rooijakkers hoopt de televisiekijker vanavond te boeien met een interview met Hans Klok in Las Vegas.

Klok jaagt momenteel zijn American dream na: hij staat iedere dag met zijn eigen show op The Strip. “Art praat onder andere met Hans over zijn jeugd, zijn avonturen met Pamela Anderson waar ook weleens drugs aan te pas kwam, hoe hij denkt over zijn concurrent David Copperfield en de befaamde Hans Klok-look.

Kritische vragen passen niet bij de aard van dit programma, dus het zal waarschijnlijk niet gaan over de enorm slechte kaartverkoop van Kloks show.

Verder gaat Rooijakkers op bezoek bij Martine Sandifort waarmee hij Tinder en haar huidige relatie bespreekt, hij gaat mee backstage bij haar voorstelling die ze speelt met Remko Vrijdag, ze belanden samen in de sauna in de achtertuin van Martine en ze laat haar beste Anita Meyer-imitatie horen. “Ook heeft zij een nieuwtje voor Art: ze gaat solo het theater in.

Rooijakkers Over De Vloer is vanavond om 21.30 uur te zien bij RTL 4.

Foto: RTL

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dean
november 7, 2019 20:26

Erland Galjaard heeft RTL mooi opgezadeld met deze flinke RAT, Peter zit nu met deze flinke FART in zijn maag en weet namelijk absoluut niet waar hij ART laten kan!

Gast
Kutkeeper Zoet
november 7, 2019 20:11

Wat is die ART toch een smerige, uitgekotste RAT.

Gast
Angela de Jong- ook op loonlijst RTL
november 7, 2019 08:14

Instorting rat art 528,.000

Je had het weer mis roddeltante angela

Gast
Remon
november 7, 2019 08:03

Art is een flinke Fart gebleken met zijn zomer talkshow in Artis,
de nare stank deed de kijkers namelijk massaal weglopen.
Het zal niet meer uitmaken welk Fart Art ook op de Duitse RTL zal gaan presenteren, de kijkers krijgt hij er in iedere geval nooit niet mee terug.

Gast
JanJ
november 7, 2019 07:40

Ik ben in geen van beiden geïnteresseerd….
Ik heb er dan ook geen enkel bezwaar tegen dat ze elkaar stevig anaal penetreren….

Gast
Mitra Mul
november 7, 2019 07:22

Timo, does lief!

Gast
Mitra Mul
november 7, 2019 07:21

Radio mannetje, hoe zie jij eruit? Zal niet veel soeps zijn, vermoed ik. Sorry vast, lieverd.

Gast
Timo
november 7, 2019 07:01

Radiomannetje weet het wel hoor. Die moet in dr vroege ochtend even zijn frustraties lozen op het internet. Voortaan gewoon zaadlozen en verder je mond houden.

Gast
Radiomannetje
november 7, 2019 06:54

RAT Rooijakkers heeft een vuile NAZI kop.
Bah wat een vieze man.

Gast
Remon
november 7, 2019 05:05

Art is het steeds net niet wat hij ook doet springt totaal niet eruit en is echt doodsaai. Het enige waarmee hij gescoord zou kunnen hebben bij RTL was natuurlijk ER, in eerste instantie de reden van zijn overstap. De programma’s die zij hem nu laten doen passen hem niet.

Gast
Fox Mulder
november 6, 2019 19:57

Wie in Las Vegas is geweest weet dat het Excalibur al jaren vergane glorie is. Hoop dat het Hans gaat lukken maar ik ben er bang voor.

Gast
Suzy Wang
november 6, 2019 19:20

gezellige vent die zn vriendin zo te kakken zet met dr cocaine.

Gast
Eric
november 6, 2019 18:32

Art gaat niet scoren vanavond. Helaas. Voetbal over de vloer.

Gast
Mart
november 6, 2019 18:25

Art is een van de grootste miskopen van RTL, buitengewoon zelfingenomen mannetje met 0% inhoud dat door de presentatie van Wie is de Mol teveel in zichzelf is gaan geloven. Hij trekt op de foto met Hans Klok weer datzelfde gezicht als toen, alleen zullen de kijkcijfers nu beduidend lager zijn.

Gast
Ben Zine
november 6, 2019 16:58

@Meneer Kaktus: mag ik 3x raden?
1. Winkelen met Virgien
2. De auto wassen
3. Samen met Virgien de caravan poetsen, Virgien in verpleegstersuniform, Meneer Kaktus als Tarzan.

Gast
Meneer Kaktus
november 6, 2019 16:46

Drie keer raden wat Meneer Kaktus vanavond gaat doen!

Gast
@Fred
november 6, 2019 16:41

Er zijn zoveel vervangers geweest voor presentatoren bij ER. …Dennis is nik speciaals hoor, afvaller van het eerste uur die het programma mocht presenteren, hou op zeg!

Gast
Fred
november 6, 2019 16:40

@Sjaak Vooral omdat ie achter de rug om van Dennis Weening zijn baantje bij Expeditie Robinson zou kapen.

Gast
Sjaak
november 6, 2019 16:37

Waarom is Art een rat? Omdat de staatsomroep medewerkers vinden dat je niet van werkgever mag wisselen?

Gast
Fred
november 6, 2019 16:28

@Eveline Google tix4tonight. Betaal je de helft minder. Hebben ook booths op de strip of dus online.

Gast
Eveline
november 6, 2019 16:21

Tja als ik $50 voor de goedkoopste plaats moet betalen 120 voor de beste zijn er nog andere opties in LV. Maar ja Marcel Boekhoorn sponsort Klok zijn feestje en die kijkt niet op een tonnetje meer of minder met al zijn miljoenen.

Gast
Johanneke van Es
november 6, 2019 16:09

@Shampoo Bij de familie van Ben Zine gebruiken ze alleen maar Unilever producten, vandaar datie aan dit soort reisjes van Art meebetaalt.

Gast
Curryworst
november 6, 2019 15:52

@Fred,
Als je kijkt naar de beschikbare kaarten in het Excalibur Hotel per dag dan is het dramatisch slecht bezocht.
Morgenavond bv. nog volop kaarten en donderdagavond, normaal de avond dat men gaat stappen ook is de zaal slechts voor 1/4 gevuld.

(In mijn eerdere comment had ik de links naar de site geplaatst maar dat comment wordt vastgehouden…)

Gast
Truus
november 6, 2019 15:50

Gejat programma concept van Ivo Niehe, de commerciëlen kunnen niets zelf verzinnen, RTL Tokkies zender.

Gast
Daan
november 6, 2019 15:32

Och wat zal Art het naar de zin hebben. Lekker bij Hans in de boeien.

Gast
Shampoo
november 6, 2019 15:31

@15:26 op onze kosten?? Meneertje Rat zit toch bij de CO

Gast
Angela de Jong- ook op loonlijst RTL
november 6, 2019 15:29

Volgens Hamsterwang een topaankoop

De zoveelste flop voor Rat Art.

Gast
Curryworst
november 6, 2019 15:28

@Fred,
Als je kijkt naar de beschikbare kaarten in het Excalibur Hotel per dag dan is het dramatisch slecht bezocht.
Morgenavond bv. nog volop kaarten:
https://www1.ticketmaster.com/hans-klok-the-worlds-fastest-magician/event/2E00569ABACA37A2
Donderdagavond, normaal de avond dat men gaat stappen ook is de zaal slechts voor 1/4 gevuld.:
https://www1.ticketmaster.com/hans-klok-the-worlds-fastest-magician/event/2E00569ABACD37A4

Gast
Ben Zine
november 6, 2019 15:26

Ook Rat Rooijakkers viert vakantie op onze kosten.

Gast
Henk
november 6, 2019 15:22

Nou ben ik niet zo geïnteresseerd in Hans Klok, dus ik sla over, ok?

Gast
Solomon
november 6, 2019 15:21

Beau 6.0 zal met dit programma de televisiekijker vanavond echt niet gaan boeien, …deze man zou eigenlijk terug moeten keren naar de NPO omdat hij bij gebrek aan een passend programma aanbod niets heeft te zoeken bij de Luxemburgse zenders van die Duitser !..

Gast
Curryworst
november 6, 2019 15:20

Alles wat Art gaat vragen is al tot in den treuren toe behandeld in al die andere Hans Klok “interviewtjes” in de loop der jaren.
De antwoorden kunnen we nu al invullen. Daar hebben we die goochelaar, sorry illusionist, niet voor nodig.

Gast
Ronnie
november 6, 2019 15:14

Ik denk dat het wel weer beter dan Cash or Trash gaat scoren, want daar is duidelijk gebleken dat Martien Meiland geen presentator is. Kan die man niks aan doen, want Talpa biedt hem nu natuurlijk van alles aan, voor heel veel geld. Kan het hem niet kwalijk nemen dat hij er van profiteert en het geld in de aankoop van een nieuw chateau steekt.

Art mag wel blij zijn dat Ajax gisteren heeft gespeeld en niet vanavond.

Gast
Fred
november 6, 2019 15:03

Volgens bronnen wordt de show “Hans Klok: The World’s Fastest Magician” al gestopt eind december in het Excalibur Hotel in Las Vegas. Inderdaad vanwege slechte kaartverkoop.

Gast
Heino met de rooie oogjes
november 6, 2019 15:02

Eens een matennaaier, altijd een matennaaier.
Art is en blijft een vieze, uitgekotste RAT.
Met zijn smerige nazi kapsel.

Gast
Yvonne
november 6, 2019 14:59

Kritische vragen passen niet bij de aard van dit programma, dus het zal waarschijnlijk niet gaan over de enorm slechte kaartverkoop van Kloks show.

En hierom lees ik deze website

Gast
Yvonne
november 6, 2019 14:59

Kritische vragen passen niet bij de aard van dit programma, dus het zal waarschijnlijk niet gaan over de enorm slechte kaartverkoop van Kloks show.

En hierom lees ik mediacourant.

Gast
Marq
november 6, 2019 14:59

Guttegut…en al zouden dat 2 gaybuddy’s zijn,wat dan nog?

Gast
Paut Pielusma
november 6, 2019 14:57

Is dit niet een gevalletje Who Cares?

Gast
Guttegut
november 6, 2019 14:57

Knap van MC om in 1 artikel zowel Art Rooyakkers als Hans Klok helemaal af te fikken. Op de foto lijken het trouwens net 2 gay buddies for life

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen