Bekende vrouwen steunen gedumpte vriendin Hazes jr.

Bekende vrouwen steken Monique Westenberg massaal een hart onder de riem nu ze keihard aan de kant is gezet door André Hazes jr., die zijn carrière belangrijker vindt dan zijn gezin. Dat is te zien op haar Instagram-pagina. Hazes en Westenberg, die gedurende enige tijd te zien waren met hun soap op SBS 6, zijn niet meer bij elkaar. Het management van de zanger heeft dat gisteren naar buiten gebracht in een statement, maar Westenberg laat weten dat die verklaring vrij pijnlijk voor haar is.

Het statement luidde als volgt: “Met verdriet bevestigt André Hazes dat hij en Monique Westenberg uit elkaar zijn. De breuk dateert al van enige maanden geleden maar zij hebben hun best gedaan om er samen nog voor te gaan. Dat mocht helaas alleen niet zo zijn. Een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan, maar voor nu is dit het beste besluit. Houden van is er nog genoeg en zal er altijd blijven.

Het komt voor Westenberg vrij onverwacht. Zij zegt op Instagram: “Het persbericht dat namens André’s management zojuist is uitgebracht is voor mij behoorlijk pijnlijk. Afgelopen weken hebben wij, na een rot zomer, weer een fijne periode gehad en onze zoon was ontzettend blij dat papa weer zo veel om ons heen was en dat maakt een moeder hart heel blij.

Afgelopen week hebben wij een goed gesprek gehad waarna wij toch besloten definitief een punt achter onze relatie te zetten. De reden hiervan is omdat er geen afspraken gemaakt kunnen worden op bepaalde eigenschappen die nodig zijn om niet alleen als artiest, maar ook als gezin balans te hebben. De tijd om dit een plekje te geven heb ik nog niet gehad en het meest belangrijke de tijd en de rust om het onze zoon proberen uit te leggen.

Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker. Dat er nu stel op sprong voor gekozen wordt om zijn persbericht naar buiten te brengen heeft hier alles mee te maken.

Graag wil ik nu de rust krijgen om dit op een rustige manier proberen uit te leggen aan mijn zoon en dit allemaal te verwerken.”

Steunbetuigingen

Westenberg kan rekenen op veel steunbetuigingen. Met name bekende vrouwen steken haar een hart onder de riem.

Chantal Janzen: “Denk aan jou lieve Monique❤️.

Miljuschka Witzenhausen: “Kinderen gaan voor alles. Hou je rug recht want mamas kunnen niet gebroken worden😘.

Olcay Gulsen: “Lieverd!! Heel veel sterkte ❤️ en ik denk aan je. Jij bent een top vrouw en een lieve moeder. Neem je tijd en laat je niet gek maken ❤️ #FemmePower

Bobbi Eden: “❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Lieke van Lexmond: “Heel veel liefde voor jou. Wees lief voor jezelf, knuffel lekker tegen je mooie mannetje aan en weet dat tijd heelt. ❤️

Nicolette van Dam: “❤️❤️❤️

En tot slot ervaringsdeskundige Leontine Borsato: “❤️❤️❤️❤️

Update 16.30 uur – De nieuwe liefde van André Hazes jr. blijkt Bridget Maasland te zijn.

Foto: William Rutten, SBS

146 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Adrian
november 14, 2019 15:33

Bridget Maasland is toch Andre’s moeder?

Gast
Topper
november 13, 2019 10:26

Monique het is erger als iemand je verlaat voor een jongere partner dan Voor Zo’n OUwe taart !!!

Gast
Zoontjes
november 12, 2019 15:42

Het ergste is het nog voor de kinderen ook de zoon van Sylvie Meis en la Maasland

die hebben gezien dat er heel wat “stiefvaders ” de revue gepasseerd zijn maar daar
hebben de dames sch..t aan als ze het zelf maar naar hun zin hebben .Kinderen zijn maar bijzaak

Gast
cubra libre
november 12, 2019 07:59

het is een reden voor haar e pepijn en vader van haar zoon om haar uit de ouderlijke macht te laten zetten. dit is toch geen voorbeeld voor een kind, een moeder die rondneukt met jongens die ook haar zoon kunnen zijn

Gast
Hans
november 11, 2019 17:15

Monique,zoek een andere vent, een goeie.laat gaan die klootzak hij deugd niet kun je aan smoel zien,slijmerige mooiprater

Gast
Ben
november 11, 2019 12:32

Die djarno is een hele kwade stiekemerd op de achtergrond. Een hele vreemde “relatie” samen in bad. Is die 6sterrendiepvriezer gewoon een afleidingsmanoeuvre!!!! En kloppen de geruchten over andreeetje en djarnooootje………
Monique jij bent een echte klassevrouw. Natuurlijk doet het pijn. Maar straks krijg je een echte man die je op handen draagt en laat stralen. Dat is wat jin meer dan verdiend. En neem die stiekemerd nooit meer terug. Mocht je er aan denken kijk dan maar naar de app van die stiekemerd. Zijn cd’s liggen waar ze horen ….in de vuilnisbak!!!

Gast
Ben
november 11, 2019 12:23

Nie7we soap : hoe ruil ik een 5sterrenmenu in voor een koud frietje uit de vuilnisbak of Van een klassevrouw naar een rondneukende slettebak van een 6 sterren diepvrieskist. Andreetje gaat een koekje van eigen vreemdgaandeeg krijgen. Was ooit fan van hem. Al zijn cd’s liggen in de vuilnisbak waar ze horen!!!
En dan per app je relatie stopzetten. Wat een kansloze ranzige klootzak ben jij. Zijn kaartverkoop is gisteravond in elkaar gestort. Wat ook met de kijkcijfers van die 6sterren diepvriezer gaat gebeuren.
Boycotten deze kansloze stiekemerds!!!

Gast
Opoe
november 10, 2019 21:18

André gaat de tiet halen bij Bridget Maasland leuk hoor PIk
Misschien zijn er nog wel een paar oudere dames in de aanbieding Pik
Nou veel plezier hoor PIk.

Gast
Geja
november 10, 2019 18:43

Luister naar pratende vrouwen in winkels, in stations, in werkplekken. Het gaat fokking ALTIJD over personen. Nooit over dingen of ontwikkelingen.
Vrouwen moeten maar blij zijn met mannen, want zonder mannen zaten vrouwen nu nog in een berenvelletje te roddelen over die vrouw van de buurgrot.

Gast
Geja
november 10, 2019 18:40

Omdat dit soort relationeel gedoe de core business is voor veel vrouwen, dit vinden ze reuze interessant. Niet wetenschap, techniek, politiek of maatschappij, nee relatieproblemen, dat vinden ze fantastisch.

Gast
Tjallas
november 10, 2019 18:36

Waarom moet iedereen voornamelijk vrouwen hier een mening over hebben?

Gast
@Huub
november 10, 2019 18:35

Mee eens, wie heeft ooit bedacht dat je heel je leven samen moet blijven?

Maar het gaat meer om de manier waarop in deze.

Gast
Barbara
november 10, 2019 18:34

En in de Flair:
Vorig jaar zomer dacht ik even dat ik een leuke man had ontmoet: 26 jaar, een kindje van twee. Het leek veelbelovend, maar tijdens onze eerste gezamenlijke vakantie kwam ik er al snel achter dat ik eerder zijn moeder was dan zijn vriendin.
Ik moest hem gaan vertellen hoe hij het moest aanpakken met zijn zoontje, waardoor ik me ineens heel oud voelde. Ik dacht: nee, hier heb ik geen zin in. Dat was prima, want zo voelde hij het ook. Hij is met zijn zoontje teruggegaan naar Nederland, waarna Mees en ik nog een top vakantie hebben gehad. Mijn voor­nemen is om in de toekomst niet meer te vallen op te jonge mannen. Vanaf 45 jaar vind ik mannen te oud, maar 35 jaar lijkt me mooi. Het makkelijkste is als ‘­ie geschei­den is, zodat hij niet nog een kinderwens heeft, want die is dan vaak al vervuld. Liefst heeft hij een eigen onderneming en een druk leven, zodat hij niet zo op mij leunt. Maar ja, vind maar eens zo’n man.

Gast
@Barbara
november 10, 2019 18:33

Mensen roepen altijd maar wat, wat dat betreft kun je niemand op zijn woord geloven.

Gast
Huub
november 10, 2019 18:33

Waarom moet een relatie per se voor eeuwig zijn?
Een tijdje plezier met elkaar hebben is toch ook prima.
En daarna weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Gast
Barbara
november 10, 2019 18:28

Bridget augustus 2018:
Vorig jaar kwam er een einde aan haar relatie met de 28-jarige Bram.
‘We kwamen na verloop van tijd tot de conclusie dat het lastig is als je allebei in een andere levensfase zit. Zo moet Bram nog 30 worden, wat een belangrijke leeftijd is. En ik ben over die andere belangrijke leeftijd van 40 heen. Ik kan niet stil blijven staan, maar kan ook niet van hem verlangen dat hij een gedeelte van zijn leven overslaat. Dat wil ik niet eens.’

Gast
Ome Cor
november 10, 2019 18:20

Ik verwacht wel dat dit een zeer bestendige relatie is of wordt.
Echt waar? Neeheeeeeeeee, natuurlijk niet.

Gast
Nico
november 10, 2019 18:15

Dacht dat het om die vieze Nikki Plessen ging maar dit slaat alles.

Gast
Sjors van Kempen
november 10, 2019 18:06

Volgens mij slikt Bridget een lul in z’n geheel door.

Gast
Johnny👀
november 10, 2019 18:00

Hebben ze wel een telraam bij nodig.

Gast
Jochem
november 10, 2019 17:57

Lees ik net dat Bridget geen kraanwater meer drinkt:
https://nos.nl/artikel/2309840-Maasland-vervuild-met-landbouwgif-innamestop-drinkwater.html

Oké. Heinekenbier voor iedereen.

Gast
iefkleinhertje
november 10, 2019 17:57

Als het om GELD gaat kunnen ze best wel denken hoor.

Gast
Johnny👀
november 10, 2019 17:55

Moet toch niet gekker worden..vrouwen die ‘denken’..nou goed..laat ze maar in die waan.

Gast
Greet
november 10, 2019 17:49

@Lies dat denk ik ook.

Gast
Springkier
november 10, 2019 17:43

Als je als 25-jarige vent op een uitgewoonde plastic zeepkist kruipt, spoor je dus totaal niet.

Gast
Lies
november 10, 2019 17:33

Pijnlijk voor Monique. Die Dreetje is nog een puber met dat irritante neefje van hem.
Ook pijnlijk voor Bridgets zoon. Die arme jongen krijgt het morgen lastig op het schoolplein.

Gast
Zomaar
november 10, 2019 17:23

Gezellig met je schoonmoeder naar de bejaardensoos.

Gast
Joop
november 10, 2019 17:21

Whahaha die Bridget , kan ze als ze met der zoontje mees naar de Mac gaat Dreetje ook meenemen. 2 happy meals graag , hier opeten Whahaha.

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
november 10, 2019 17:08

Oude taart, walking fridge, pfff, zo’n heerlijk Amsterdams meiske als Bridget daarvan zijn er niet veel. En ze is gewoon gebleven, ondanks de roem en de poen.
Dus wij scharen al die negatieve reacties onder het kopje ‘jaloezie’ en we wensen het nieuwe koppel al het goeds.
En we gokken er inderdaad op dat het met een maandje of zes tot acht over is, maar dan heeft Dreetje wel zes tot acht maanden met een lekkere Milf liggen bonken en dat kunnen de meeste zolderkamerreaguurders alhier (met heaumeau of gewone hetereaux) niet zeggen.
Toppie ouwe. Groetjes aan je nieuwe weijffie, See you. Pluk.

Gast
Suzy Wang
november 10, 2019 17:07

Met die sloerie van maasland? gedverdemme.

Gast
Jomanda - AD roddels
november 10, 2019 17:04

Ik had het al gezien in mijn glazen bol.

Angela de Jong

Gast
aammehoela
november 10, 2019 17:00

En tot slot ervaringsdeskundige Leontine Borsato: “” Wat zou die denken dat André zijn geliefde inruilt voor nog een oudere vrouw. Marco gaat in ieder geval voor een jongere vrouw. Denk dat André geen moederliefde heeft gehad.

Gast
Nope
november 10, 2019 16:42

Nou, nu kan André zijn bier koud zetten in zijn walking fridge.

Gast
Ludo Hazes
november 10, 2019 16:41

Lekker joh Bridget is wel kinky denk ik.

Gast
Robson
november 10, 2019 16:35

Hahahahahaha ik zei toch dat het een stumpertje was , verlaat ie haar voor een nog oudere taart,

Gast
MediaPrak
november 10, 2019 16:31

Mw Maasland, de nieuwe ‘lover’ van A Hazes jr?????! 😲 Claudia de Breij ea moeten hun oudejaarsconverances weer helemaal aanpassen. Telegraaf haalt de chocolade letters uit het archief voor de opening morgen. En Bridget mag morgen hoogstpersoonlijk in Boulevard tekst en uitleg geven.

Gast
S. Stokvis
november 10, 2019 16:29

Chefke… waarom poppenkast?
Ik vraag wat en zou dolgraag meer informatie daar over krijgen van Tim…

Gast
Meneer Kaktus
november 10, 2019 16:19

Die Monique daarentegen….

Gast
Meneer Kaktus
november 10, 2019 16:19

Bridget is voor Meneer Kaktus aan de oude kant. Twintig jaar geleden had ik ‘m met alle plezier in haar Coentunnel geparkeerd, maar sinds die is verbreed van 2 naar 6 rijstroken is er geen lol meer aan.

Gast
Greet
november 10, 2019 16:15

Bridget is hem over een half jaar helemaal zat.En dat neefje van hem ook.2 pubers.En dan ook nog Rox als schoonzus en Ras als schoonmoeder. Het lijkt de familie Flodder wel die ze binnenhaalt. Kan hier geen Realitysoap over gemaakt worden? Monique dan wordt je zo blij.

Gast
Cor
november 10, 2019 16:09

Echt ik kom niet meer bij …. Bridget Maasland??! Serieus…??!! Wat een giller.
Een ding moet ik toegeven ; Dreetje gaat niet voor uiterlijk!!

Gast
Ton
november 10, 2019 16:02

Monique moet blij zijn dat ze deze aso achter zich kan laten. Wat een loser die hases familie. Zingen kunnen ze ook al niet . Rotzooi maken zijn ze kampioen in. Hadden ze maar hun lagere school afgemaakt dan hadden ze nog normaal kunnen communiceren in deze wereld !!

Gast
Caat
november 10, 2019 16:01

Bridget Maasland!!!!! Ik hop dat Rachel hier een oekaze over uitspreekt. Ze was gisteren jarig. 45 jaar. Die jongen heeft echt een groot probleem.

Gast
123
november 10, 2019 15:59
Gast
Ton
november 10, 2019 15:59

Monique moet blij zijn dat ze deze also achter zich kan laten. Wart een loser die hases familie. Zingen kunnen ze ook al niet . Rotzooi maken zijn ze kampioen in. Hadden ze maar hun lagere school afgemaakt dan hadden ze nog normaal kunnen communiceren in deze wereld !!

Gast
Karel
november 10, 2019 15:57

Hazes heeft een moeder complex, ook niet vreemd als je tot ver in je pubertijd bij je moeder in haar nest ligt.

Gast
Annelies
november 10, 2019 15:50

André Hazes jr. is een probleemgeval net als zijn vader. Monique mag blij zijn dat ze van dit probleemgeval is verlost Pijn zal er zijn maar gaat met de tijd weer voorbij.

Wat ik zo lees heeft André Hazes jr. nu een relatie met Bridget Maasland, erg snel en nu al weet ik te voorspellen dat deze relatie het niet gaat redden. Bouwen op een rotte fundering is niet zo snugger. Het zal de seks zijn die tijdelijk fijn is en zijn onderdrukte emoties bij die dwaas wat zal verzachten.

Gast
Ton
november 10, 2019 15:48

Deze jongen is een aso. Dat zie je aan al zijn optredens. Monique moet blij zijn dat ze hier van af is. Deze ordinaire kaffer moet maar lekker doorgaan met die teef van BLV die Brigitte Maasland. Dat duurt ook niet lang.

Gast
iefkleinhertje
november 10, 2019 15:47

Als die toy-boy met die ouwe zeug bezig is steken alleen zijn voeten nog naar buiten waar je zin in hebt.

Gast
Schattig Konijntje
november 10, 2019 15:31

Maar na een paar keer neuken ben je dat toch ook wel weer beu?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen