Linda de Mol verbijsterd: ‘Ik had niks met Ed Nijpels!’

Linda de Mol vindt het bizar dat Ed Nijpels in de NPO 1-rubriek EenVandaag beweert dat zij zijn eerste liefde uit de mediawereld was. Het is volstrekte onzin. Dat laat ze weten in een verklaring aan media als De Telegraaf en RTL Boulevard. De Mol begrijpt niet waarom Nijpels dit soort dingen zegt. “Een relatie? Ik ben echt serieus verbijsterd door deze opmerking. Ik ben één keer op zijn uitnodiging ingegaan, ik was een jaar of 19, woonde nog thuis en ben met hem uit eten geweest.”

Zijn chauffeur kwam haar destijds, in 1983, ophalen, zegt De Mol. “We hadden elkaar ontmoet bij een prijsuitreiking van Conamus waar mijn vader directeur van was. Ik had verteld dat ik auteursrecht wilde gaan studeren en hij zei dat hij me daarbij misschien kon helpen met interessante info vanuit zijn beroep.”

We hebben op zich een leuke avond gehad, maar ik was 19! Daar is het ook volledig bij gebleven. Een relatie is echt wel iets heel anders dan een etentje in mijn optiek. Heel, heel erg raar dit.”

Nijpels vertelde zijn verhaal trots in de rubriek EendVandaag: “Mijn eerste relatie in de mediawereld was Linda de Mol. Een goed bewaard geheim. Ik was fractievoorzitter, John de Mol sr. belde mij op en hij zei: ‘Zou jij de Gouden Harp willen uitreiken?’ Een paar dagen later belde John me op en zei: ‘God, zou je er bezwaar tegen hebben als mijn dochter Linda jou de prijs komt overhandigen.’ Zo leerde ik Linda kennen.

De Telegraaf vindt het opmerkelijk: “Voor de politicus zou een relatie destijds betekend hebben dat hij een scheve schaats zou hebben gereden; in 1983 gaf hij zijn jawoord aan zijn eerste vrouw Ingrid Pieters. Zij waren destijds al vijf jaar samen.”

Nijpels wil er in de krant ineens niets meer over zeggen: “Ik weet niet of het wel zo interessant is. Er valt niet zo veel over te vertellen. Ik kon het heel goed vinden met haar vader. Maar verder wil ik er niet meer op ingaan.

De uitspraken van Nijpels:

Foto: AVROTROS

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Linda
augustus 22, 2018 09:19

Meisje uit het Gooi nam het met trouw niet zo nauw dus het is best mogelijk. Wippen met alles waar zij beter van wordt, is gewoon eenngegeven in die wereld.

Gast
Anna
augustus 21, 2018 23:53

@Lamme Bert
Eerder met het paard van de schillenboer!

Gast
Lambert
augustus 21, 2018 23:47

Ik zie Edje eerder met Erica Terpstra of Imca Marina.

Gast
Dana Scully
augustus 21, 2018 19:16

Voor Ed:

Wake up and smell the coffee, you ugly fossil.

Gast
ganz toll
augustus 21, 2018 14:04

boeie

Gast
Keyboard Warrior
augustus 21, 2018 09:58

Linda de Mol aka Linda de Snol.

Gast
Xander
augustus 21, 2018 09:39

Esje is een heaumeau

Gast
Jamai
augustus 21, 2018 08:57

Hé, een jokkende VVD-er! Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt!

Gast
Jan
augustus 21, 2018 08:57

Die man heeft een uitstraling van iemand die met een gouden paplepel is opgevoed en altijd in weelde heeft geleefd en leeft. Nooit geldproblemen gehad, nooit werkloos, nooit met gewone mensen omgegaan, altijd goed betaalde banen gehad, altijd op zijn wenken bediend etc.

Gast
PRO Heteroseksualiteit
augustus 21, 2018 08:51

Hij valt op volgevreten VVD-heren….

Gast
Doe
augustus 21, 2018 08:25

5 maanden maar.. dat is niet zo lang.

Gast
Mike
augustus 21, 2018 08:08

Hij is meer van de mannen.

Gast
Annoniemus
augustus 21, 2018 07:47

Tja als het Linda de Mol niet uitkomt heeft ze een selectief geheugen , maar waar rook is , is vuur !

Gast
Flip de Beer
augustus 21, 2018 07:42

Vertel bij M je verhaal Linda!

Gast
Flip de Beer
augustus 21, 2018 07:40

Waar was M gisteren?

Gast
Huiskamer
augustus 21, 2018 07:24

NIjpels, de nationale grootgrutter en kampioen van bijbaantjes. Eén van de talloze baantjes is iets met energie, waarmee hij zijn zakken kan vullen en popi=opi kan doen bij de media.
https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/opiniepanel/alle-uitslagen/item/forse-kritiek-op-nevenfuncties-ed-nijpels/

Gast
Herbert
augustus 21, 2018 02:00

Was me ook opgevallen -rekenen kan hij niet (meer?)

Gast
gaatwel goed?
augustus 21, 2018 01:23

Die Ed Nijpels had moeite met te snappen dat als hij nog leeft in 2050 dan 100 jaar zal zijn. (geboren 1950). Kortom gaat het wel goed met Ed Nijpels?

Gast
Job
augustus 20, 2018 23:40

Trump, Nijpels en Rutte liegen nooit.

Gast
Dooie Hannie
augustus 20, 2018 23:30

Ja beste mensu in hut land, dje is een p e d o fiel e, h o m o se x u ele asthmaticus. Het slapie van Tineke – drank orgel – Verburg.

Gast
Fox Mulder
augustus 20, 2018 23:17

Zij was toen met ene Fred. Die was touwens behoorlijk fout. Iedereen om haar heen die dat toen wist. Zij waarschijnlijk zelf ook.

Gast
Mlkersten
augustus 20, 2018 23:07

Heel zijn leven al verward meer domme uitspraken gedaan en nu ook weer met de nieuwe energie wat een …., vul maar in

Gast
Henk
augustus 20, 2018 22:50

Zijn er ook memo`s van?

Gast
Natte Krant
augustus 20, 2018 22:44

Dus een fractievoorzitter van de VVD van 33 jaar oud laat een meisje van 19 dat nog van alles onder de indruk is oppikken door zijn chauffeur om eens even over een studie intellectueel eigendom te praten en claimt nu een relatie met haar te hebben gehad… Ik zou als ik Linda was ook niks meer herininneren.. Gevalletje #MeToo?

Gast
Nick
augustus 20, 2018 22:29

Edje is toch homosueel?

Gast
By the way
augustus 20, 2018 22:26

Zou hij gewoon een zaken- of werkrelatie in de mediawereld bedoelen?

Gast
Jantje
augustus 20, 2018 22:17

Veel erger is dat deze man als koopjongen van Groen Links Nederland naar de knoppen helpt met zijn Klimaathysterie allemaal van het gas en de grote LEUGEN dat dit de burger niks gaat kosten.

Gast
Richard
augustus 20, 2018 21:27

Nijpels daarom een schande voor de VVD.

Gast
Richard
augustus 20, 2018 21:26

Nijpels is compleet doorgedraaid en seniel geworden. Compleet geindoctrineerd met die milieuleugens

Gast
Dooie Hannie
augustus 20, 2018 21:22

Linda de blonde Mol. Ed Raket smaakt het lekkerst in je verbouwde bakkes he.

Gast
Gerard Ek(streem)dom
augustus 20, 2018 21:14

Eens een cheater, altijd een cheater….
Lindaatje toch, ondeugende meid. Met 19 lentes jong al van de oudere machtige mannen willen proeven….

Gast
Anouk
augustus 20, 2018 20:46

Wie regelmatig de LINDA leest, weet dat dit zomaar waar kan zijn.
Linda was (en is?) heel stout…

Gast
frans
augustus 20, 2018 20:42

Die Nijpels zie ik overal voor aan, die doet alles voor held.

Oh Linda zeg even tegen je broer dat ik al 11 minuten ol VI zit te wachten

Gast
Fleuris
augustus 20, 2018 20:28

Ik geloof Edje wel,ze passen precies bij elkaar.
Echt wat voor Linda om te ontkennen.

Gast
Erwin
augustus 20, 2018 20:21

Waarom ook niet, VVD’ers onder elkaar. Benieuwd of Johan en Wilfred straks meer nieuws hebben. Het zusje van hun baas blijkt een notoire vreemdgangster te zijn. Dat moet onderwerp van gesprek zijn in Veronica Inside. Kan niet anders.

Gast
Hermann Boring
augustus 20, 2018 20:16

Zielige aandachttrekker. Als het al waar is, waarom zou je er dan tig jaar er nog over beginnen en allerlei mensen in verlegenheid brengen?

Gast
Jeroen
augustus 20, 2018 20:03

Had hij ook niet wat met een jongen?

Gast
Gerard Ek(streem)dom
augustus 20, 2018 19:38

Ai Linda…. meisje toch. Deze affaire had je zeker nog niet aan je (ex) partner opgebiecht?? Snel maar ff doen meid. De emmer stront is nog niet leeg namelijk….

Gast
Wouter K
augustus 20, 2018 19:32

Pfffffffffffffdd

Gast
Henk
augustus 20, 2018 19:32

Ach, waarom zou hij het niet vertellen. Toen zag ze er nog leuk uit. Dat was voor de grote verbouwing.

Gast
Maandag
augustus 20, 2018 19:19

Wat is dat toch met de VVD.

LIEGEN, LIEGEN en nog eens LIEGEN

Gast
Lies
augustus 20, 2018 19:19

Die Nijpels, probeert hij nou een beetje stoer te doen, wegens midlife crisis of what ever? Ik keek toen de DJ Kat show met Linda?

Gast
A.M.
augustus 20, 2018 19:17

Zo, deze VVD’er heeft ook weer even in de belangstelling gestaan met “non” nieuws!

Gast
RaymondVL
augustus 20, 2018 19:13

Ed Nijpels is in de war, hij bedoelde dat hij een relatie had met John de Mol. Foutje Ed, moet kunnen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen