‘Froger heeft die Eyelove-centen toch niet nodig?’

Het is verbazingwekkend dat iemand met een vermogen als René Froger tóch zo’n reclame voor brillenwinkel Eyelove aanpakt. Dat vindt columnist Paul Onkenhout van de Volkskrant. Er is al geruime tijd veel te doen over de commercials van Eyelove met Froger, omdat die ongelooflijk irritant zouden zijn. Vooral de manier waarop Froger het merk Eyelove bezingt doen sommigen nog meer gruwelen dan de Pearle-reclames van Jan Smit. En Onkenhout begrijpt die ergernissen wel.

Volgens Onkenhout vindt echt iedereen de commercial irritant. “Mensen zijn woedend en klagen erover dat hun kinderen de hele dag zingen dat ze een multifocááááááááááále bril komen halen en naar Aááááááilufff gaan.

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat een BN’er van zijn kaliber zich hieraan overgeeft, aldus Onkenhout. “Voor een paar rotcenten heeft ook René Froger zijn ziel verkocht. Zakenglossy Quote schatte zijn vermogen vorig jaar op 10 miljoen euro. En dan dit.”

De column van Paul Onkenhout kunt u lezen op de Volkskrant-site. De Eyelove-reclame ziet u onderstaand:

Foto: Eyelove

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen