Vriend Katja komt niet uit de verf als Boulevard-ster

Freek van Noortwijk, de veertien jaar jongere vriend van Katja Schuurman, kwam zondagavond niet echt uit de verf als nieuwe deskundige in RTL Boulevard. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Heel af en toe introduceert Boulevard een nieuwe deskundige: soms met succes en soms met wat minder succes. Zo bleek advocate Clarice Stenger het afgelopen woensdag prima te doen in beeld. Van Noortwijk haalde als food-expert echter behoorlijk het tempo uit het programma. 

Van Noortwijk kwam behoorlijk somber en naar binnen gekeerd over. Hij wist zijn verhaal – iets over smoothies met vlees erin – met weinig enthousiasme te vertellen. Toch was Bridget Maasland na afloop tevreden. “Ik vind dat je het hartstikke goed hebt gedaan, Freek, dankjewel.

Op andere gebieden schijnt Van Noortwijk een stuk enthousiaster te zijn. “We hebben fantastische seks, dus wat wil je nog meer?“, onthulde zijn beroemde vriendin onlangs in Veronica Magazine.

Schuurman en Van Noortwijk waren vrijdag nog een onderwerp in RTL Boulevard. Hun relatie kwam aan bod, net als de relatie van Schuurman met haar ex Thijs Römer.

Het was de tweede keer dat RTL Boulevard in het weekend uitzond De weekend-Boulevard scoorde in zijn tweede uitzendweek 490.000 kijkers (14 procent) op zaterdag en 299.000 kijkers (7 procent) op zondag.

Foto: RTL

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
toxilogic
september 18, 2017 23:17

Hmm kon nog wel eens problemen gaan opleveren voor Katja en Freek, niet iedereen is gediend van bekend zijn en rollen opgedwongen te krijgen. Katja is een prima meid maar ik vermoed ook nogal vermoeiend in de omgang, daar gaat Freek genoeg van krijgen zeker als hij ook nog eens gepushed wordt richting haar wereld.

Gast
Bonnie Kreukboven
september 18, 2017 21:03

Ah, weer een vriend/kind/partner van een BN’er die zonodig op tv moet. Stop daar toch eens mee. Die jongen kan goed koken, maar is geen presentator.

Gast
Freek Bleek
september 18, 2017 20:22

Hij zat er duidelijk met tegenzin…niet meer doen jongen.

Gast
Mark
september 18, 2017 18:07

@ Vic

SBS groep heeft komende weken vrijwel elke dag een FOX première!

Hopelijk is SBS zo slim om alle FOX premières die ze afgelopen maand en komende maanden uitzenden nog een keer uit te zenden in januari en februari op SBS 6 (donderdag!). Flexibel contract: mogen 4 x per jaar op de buis De meeste komen dezelfde week nog een keer zoals Kingsman vanavond. Kingsman kan zo prime time op 6 (12 plus versie). The Martian ook op 6, Percy Jackson I & II, Taken I & II & III, A Good Day To Die Hard, The Heat, alle recente Marvel blockbusters (FOX & Disney), Let’s Be Cops, Exodus: Gods And Kings, Spy.

Ook Universal blockbusters: Furious 7, The Boy Next Door, Jurassic World, Trainwreck, Fifty Shades Of Grey. En Warner blockbusters: The Lego Movie, Edge Of Tomorrow, Godzilla, Into The Storm, San Andreas, Interstellar, Max Max: Fury Road.

Gast
Bep
september 18, 2017 16:37

Het wordt steeds erger bij RTL 4.Kan de zus van Gordon ook nog iets?

Gast
Yoshi
september 18, 2017 15:39

ja het was inderdaad om te huilen.

Misschien heeft hij het terug gekeken en kan hij er op reflecteren… ??

Het was in iedergeval geval geen Freek Vonk die kwam vertellen over een diersoort dus aan de naam zal het niet liggen??

Gast
Peter Poot
september 18, 2017 12:18

Incest tv klaar met RTL met vriendjes en de hele veer in de ..cultuur. Doe wat authentieks !

Gast
Evert Zeefout
september 18, 2017 11:45

Ik heb het idee dat deze jongen totaal geleefd wordt door Katja. Hij zat ook in Nieuwe Garde en kwam verlegen en schuchter over, maar Katja wil hem voor een AOW’tje maar wat graag op tv. Ze misbruikt hem om zelf in de picture te blijven.

Gast
Robert
september 18, 2017 10:26

Het is een vreselijk ons kent ons groepje dat Boulevard, deze knakker moet gewoon koken, niks te zoeken op tv. Benieuwd wie de volgende zal worden bij dit groepje.

Gast
Ralph
september 18, 2017 10:12

Het was inderdaad tenenkrommend hoe Freek overkwam. Verder vind ik dat Bridget en Frank het leuk doen.

Gast
Bas
september 18, 2017 09:58

Bridget zal zeker positief over hem zijn ze ziet in hem natuurlijk nieuw wip materiaal.

Gast
Mieke
september 18, 2017 09:55

Weer een nieuwe bij de club gaat nu zeker opvallen allemaal vriendjes houd vanzelf op dit omhooggevallen BNNers gedoe

Gast
ronald
september 18, 2017 09:50

“iets over smoothies met vlees erin”

Haha

Gast
Sjaak
september 18, 2017 09:45

Duidelijk geval van Lijntje voor een Karweitje

Gast
Marianne Muilpeer
september 18, 2017 09:29

Frans
Mon 18 Sep 2017 om 9:26
Ach, ga toch fietsen, man! Met je cornuco-pikkie!

Gast
Frans
september 18, 2017 09:26

Katja moet mij maar eens bellen ….

Gast
Luuk
september 18, 2017 09:24

Ja duuuuu als hij maar goed kan neuken.

Gast
Marianne Muilpeer
september 18, 2017 09:21

Ach…..als ie maar lekker presteert tussen de klamme lappen, toch? Katja? Halloooo??????

Gast
Richard Groenenheuvel
september 18, 2017 09:19

Dit was ook wel heel slecht hoor. Deze man is totaal NIET geschikt voor tv, weer zo’n type die graag op tv wil over de rug van zijn vriendin..of zouden Wendy en Galjaard daar gratis “positief” mogen eten, samen met Thijs, Manon, Evelyn, Ronald en Martijn de “goede” vriendjes van het power tv stelletje.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen