Frank Masmeijer werkt aan nieuw tv-programma

Frank Masmeijer werkt serieus aan een tv-comeback. Hij is het gezicht van het nieuwe tv-format Verdwenen Merken, dat mediabedrijf Tens Media probeert te slijten aan een omroep. Dat heeft het bedrijf bevestigd na berichtgeving van RTL Boulevard hierover. Na twee succesvolle edities van het boek Verdwenen Merken wil Tens Media nu de meest spraakmakende merkverhalen naar televisie brengen. “Momenteel ligt het televisieformat bij diverse omroepen“, legt een woordvoerder uit.

Het tv-format focust zich vooral op een positief ‘oh-ja!’ gevoel, meldt het bedrijf. “Dus geen weemoedige hang naar het verleden, maar verassende onderwerpen en verhalen met vaak een scherp randje. Waar is bijvoorbeeld afgelopen met Van Gend en Loos gebleven, waarom werd Postbus 51 weggecijferd en hoe is het eigenlijk afgelopen met het Land van Ooit?”

Waarom klapte de internetbubbel van World Online? Waardoor werd Air Holland uit de lucht gehaald? En wat was de reden dat TMF op zwart ging?

Richard Otto van Tens Media: “Nostalgie spreekt, vooral in onrustige tijden, een breed publiek aan. Dit is goed te zien aan de enorme media-aandacht voor het boek Verdwenen Merken.”

Voor de promo van dit tv-format hebben we gekozen voor de meest opvallende merkverhalen, maar ook meest spraakmakende presentator: Frank Masmeijer.”

Masmeijer is momenteel veelbesproken omdat hij verdacht wordt van betrokkenheid bij drugssmokkel.

Foto: Tens Media

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Vindt u ook dat Giel Beelen over het hoogtepunt van zijn roem heen is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen