NPO 1-show Wie is de Mol te boeken als bedrijfsuitje

De razend populaire NPO 1-show Wie is de Mol is vanaf nu ook te boeken als bedrijfsuitje. Producent IDTV slaat daarvoor de handen ineen met aanbieder Uitjesbureau. Dat heeft ze laten weten. IDTV is in Nederland de licentiehouder voor het gebruik van de naam en het beeldmerk van Wie is de Mol. In het verleden heeft IDTV een rechtszaak gewonnen van een bureau dat Wie is de Mol zonder toestemming aanbood als bedrijfsuitje. Uitjesbureau heeft wél toestemming.

De afgelopen jaren was er volgens beide partijen ‘een enorme vraag van bedrijven en groepen om het spel zelf te kunnen spelen’. “Door de samenwerking met Uitjesbureau is er nu een antwoord op die vraag. Uitjesbureau is de enige Nederlandse aanbieder van het spel.”

Groepen vanaf 20 personen kunnen het beroemde spel spelen in alle grote steden van Nederland. “Bij Wie is de Mol – The Game draait het om vertrouwen, mensenkennis en inventiviteit. Het spel wordt in teams gespeeld, maar iedere deelnemer maakt individuele keuzes. Elke groep bevat een ‘mol’ die zichzelf niet bekend maakt. Iedereen is verdacht.”

Een speciaal ontwikkelde Wie is de Mol-app vormt de ruggengraat van het interactieve stadsspel. De teams gaan op pad met een tablet. Spannende video’s introduceren de opdrachten of bevatten aanwijzingen en er is voortdurend online contact met de spelleiding. “De manier waarop de werkelijke en virtuele wereld in het spel door elkaar lopen is zeer vooruitstrevend in de branche.”

Wie is de Mol – The Game is te boeken via uitjesbureau.nl. De kosten zijn 39,50 per persoon, exclusief btw. Het minimumtarief is vanwege het minimaal aantal spelers 790 euro exclusief btw.

Meer in AVRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen