AD constateert: ‘Anna Nooshin is ineens ó-ve-ral’

Het AD staat vandaag op zijn showpagina stil bij de plotselinge opkomst van Anna Nooshin, die momenteel bij RTL te zien is in RTL Boulevard, Expeditie Robinson én Holland’s Next Top Model. Een jaar geleden had nog niemand van haar gehoord, maar nu kan de tv-kijker nauwelijks om haar heen. ‘Ineens is Anna Nooshin echt ó-ve-ral’, kopt de krant. “Wie is zij?“, aldus het dagblad, dat duikt in haar succes op internet, de inkomsten die ze ermee vergaart en haar ambities voor de toekomst.

Nooshin is volgens het AD een ‘influencer’ op internet die geld verdient door bijvoorbeeld spijkerbroeken van de H&M aan te prijzen op Instagram.

Dat ze pas bekend is sinds haar werk bij RTL, onderschrijft Nooshin niet. “Mensen zeggen nu: je bent ineens overal! Volgens mij is dat niet zo, maar ik ben misschien op de radar gekomen van mensen die mij niet kenden.

Hoeveel ze verdient met haar Instagramfotootjes wil Nooshin niet zeggen. “Als ik wél bedragen noem, dan is de eerste reactie vaak: dat is extreem veel. Maar dan begrijp je niet wat er bij komt kijken.

Over haar ambities zegt ze: “Ik droom van een eigen cosmeticalijn, een merchandiselijn en ik wil programma’s produceren.

Het AD-artikel ‘Ineens is Anna Nooshin echt ó-ve-ral’ kunt u lezen via Blendle.

Foto: RTL Boulevard/RTL

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen