NPO 1 komende vier avonden weer onverslaanbaar

NPO 1 zit de komende vier avonden weer geramd. Het EK Voetbal wordt namelijk hervat met de kwartfinales, te beginnen met Polen – Portugal. Het liveverslag begint vanavond om 21.00 uur. Dat heeft de zender laten weten. Op avonden met EK Voetbal is NPO 1 onverslaanbaar. Na dertien dagen aangesloten aan kop te hebben gestaan tijdens de groepsfase en drie dagen tijdens de achtste finales, staat er van vandaag tot en met zondag elke avond een kwartfinale op het menu bij de publieke tv-zender.

Naast Polen – Portugal gaat het om Wales – België op vrijdag, Duitsland – Italië op zaterdag en Frankrijk – IJsland op zondag.

Er zijn tot nu toe vier rustdagen geweest tijdens dit EK Voetbal. Op twee van de vier rustdagen was niet NPO 1, maar RTL 4 marktleider.

Maandag en dinsdag zijn opnieuw rustdagen. Volgende week woensdag en donderdag is het tijd voor de halve finales. Na wederom twee rustdagen is het dan op zondag tijd voor de grote finale.

De meest gestelde vraag aan mij is: wie wordt er Europees kampioen?”, zegt NOS-analist Rafael van der Vaart in TROS Kompas. “Ik geef Frankrijk de grootste kans.

10 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
[dannyºlinkers).nl
juni 30, 2016 17:04

Hopen dat België er morgen uit ligt.

Gast
Piet Patat
juni 30, 2016 17:03

*gedeisd
*pc’tje
*lafaardjes

Gast
Carmen
juni 30, 2016 16:42

@Piet Patat,
Als ik jou was zou ik me ook maar gedeist houden en vooral steeds achterom blijven kijken, want dat kleine meisje houdt ook niet zo van klojo’s die voor taalpurist denken te moeten spelen.en dat ook nog heel sneaky vanachter hun pc-tje heel anoniem te kunnen doen. Dat kleine meisje houdtniet zo van zulke laffaardjes als jij.

Gast
LOL
juni 30, 2016 16:36

@De club van onverslaanbare Ninja’s

LOL Als dat kleine meisje met haar zwaard de ring instapt zijn alle kickboxers al het gebouw uitgevlucht.

Mijn bijna schoonmoeder was ook zo iemand waarvoor iedereen wegvluchte als zij met haar bezen naderde.
Ik zeg “bijna schoonmoeder” want haar reputatie vloog al vooruit tesamen met de spruitjes- en dodelijke hoeveelheid parfomlucht. Bovendien schreeuwd ze een stuk harder en vooral onverstaanbaarder dan dit meisje als ze aan het hakken is met haar zwaard. het schijnt dat haar geluid zelfs doording bij Wimblendon en andere tennis tournooien..

Dus ik heb hierbij een tip voor een ieder, al is hij of zij nog zo stoer, hou je gedeist als je langs een kleuteropvang lof lagere school loopt, want wie weet heeft zij wel een dybbelganster daar zitten.

Gast
Piet Patat
juni 30, 2016 16:30

Of wat spelling betekenT.

Gast
De club van onverslaanbare Ninja's
juni 30, 2016 16:08

ONVERSLAABAAR?
Nou wacht danmaar even tot dit leine meisje langskomt, dan weet je pas echt wat onverslaanbaar betekend!

https://www.youtube.com/watch?v=tI4YuyMLqa0

Gast
mark
juni 30, 2016 15:31

Portugal-Polen niet echt een wedstrijd om voor thuis te blijven.

Gast
MC
juni 30, 2016 15:21

Voor mensen zoals ik, die alleen maar naar RTL staren. :lol:

Gast
MC
juni 30, 2016 15:17

“Het liveverslag begint vanavond om 21.00 uur. Dat heeft de zender laten weten.”

Gelukkig dat de zender dat heeft laten weten, hoe hadden we het anders moeten weten ? :lol:

Gast
Lang Leve Commerciële Live Sport
juni 30, 2016 14:38

Maak er maar drie maanden van.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen