Angela Groothuizen presenteert RTL Live

Angela Groothuizen wordt één van de twee presentatoren van RTL Live, de nieuwe vijf-uurshow van RTL 4 die de concurrentie aan gaat met Tijd voor MAX van NPO 1. Dat meldt RTL Boulevard. RTL Live krijgt een duopresentatie. Wie de andere presentator wordt, is nog niet bekend. De keuze voor Groothuizen is in elk geval een goede, denkt Boulevard-presentator Beau van Erven Dorens. “Goed idee, maar ze gaat echt aan de bak moeten. Het is vijf dagen per week.

Van Erven Dorens, die in de jaren negentig ook RTL Live presenteerde, wordt het naar eigen zeggen niet. Volgens zenderbaas Erland Galjaard is Van Erven Dorens sowieso te druk.

De naam van Groothuizen werd eerder vandaag al getipt door Viola Holt, die vroeger De 5 Uur Show presenteerde op RTL 4. Zij ziet wel een duo in Groothuizen en John Williams.

RTL Live start komend najaar op RTL 4.

53 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Merel
juli 1, 2016 16:20

Is iedereen het debacle van ‘thuis’ al vergeten op Talpa destijds met Angela? Een drama!!

Gast
Anoniem
juli 1, 2016 14:48

Nance is goed!

I blijf toch tijd voor MAX kijken, is zo leuk!!

Gast
Anoniem
juli 1, 2016 10:55

@ANONYMOUS 1; leer eerst maar eens Nederlands schrijven.

Gast
Anouk Smullers
juli 1, 2016 07:57

Waarom coke junkie Wendy van Dijk niet?

Gast
ANONYMOUS 1
juli 1, 2016 07:49

waar gaat het nu om?? ben je geinteresseert in info actualiteit of is de vrouw die het presenteert belangrijk?
Als bij programma`s alleen het poppetje zo belangrijk is en de inhoud niet waar kijk je dan naar? zegd ook wel iets over de kijker natuurlijk

en veel reacries hier boven kun je precies zien hoe dom ze zijn

er komt geen zinnig woord uit

Gast
PvPuffelen
juli 1, 2016 06:55

Een grotere fout kan niet gemaakt worden door deze babbelzieke kletskous hier voor te vragen !

Gast
Anoniem
juli 1, 2016 06:39

@23.23 Ik vind Angela ook helemaal niet geschikt hiervoor.

Gast
Kirsten.
juli 1, 2016 05:29

Daphne Bunskoek is geen persoonlijkheid. Ze is alleen geïnteresseerd in seks met haar collega’s.

Gast
Anoniem
juli 1, 2016 00:04

Dapne Bunskoek zou de vaste invaller worden als een niet kan.

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 23:35

de geruchten gaan dat er iedere dag een andere dolly dot aanschuift.

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 23:30

Breaking, net bij Shownieuws, Angela gaat RTL Live samen doen met Peter van der Vorst

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 23:23

Ik vind Angela niet echt een warme persoonlijkheid,
vind haar eigenlijk niet geschikt.

Gast
Biertje
juni 30, 2016 23:21

Mafkees op het veld bij Polen – Portugal.

Gast
kampie
juni 30, 2016 23:18

Doe maar Pernille La Lau.

Gast
Asjemou
juni 30, 2016 23:12

Nu ik dit weet kijk ik zeker niet. Nep nep en nog eens nep. En een sla-bek!

Gast
[dannyºlinkers).nl
juni 30, 2016 22:55

Waarom geen smakelijk hapje als Keet?

Gast
Don
juni 30, 2016 22:42

Ik ben héél erg blij dat ik alleen s’avonds af en toe eens naar de TV kijk! hahaha

Gast
Toffe peer
juni 30, 2016 22:35

Heb gelukkig geen tijd voor zulke programma’s, verder vind ik omroep MAXX en sympathieke omroep.

Gast
Al mijn reacties worden vastgehouden enz..
juni 30, 2016 22:14

Tan & Williams lijkt me een goed duo. RTL LN kan dan mooi door een ander gepresenteerd worden. Ga ik ook naar LN kijken!

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 22:08

John Williams vind ik echt een hele slechte keuze.

Bas Westerweel (in het begin i.p.v. Pernille bij Koffietijd) zou heel goed naast Angela passen. Was ook vroeger bij de AVRO een leuk en goed duo met chemie. Nance als vaste invaller zou dit trio compleet maken.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 22:02

@Jeroen

Oh, als ze het zelf al benoemen als vrouwenprogramma (‘programmaatje’, volgens Beau), dan heeft RTL meer dan genoeg presentratices op de plank liggen die dat allergezelligst kunnen.

Gast
Henk
juni 30, 2016 21:46

Lijkt erop dat er morgen nieuws over lucille werner naar buiten komt over sbs 6. Ze twittert net : morgen. .. leuk!@sbs6 ..

Gast
Jeroen
juni 30, 2016 21:43

Oke.. Hou ook rekening met het ‘goede doelen’ sponsorschap. Kijk naar koffie tijd, wordt vast een vrouwen programma (zoals ze ook bij Boulevard noemde). Dus Van der Vorst zal het niet worden.. Williams ook niet en ik verwacht dat Ruben er ook te druk voor is en niet dagelijks gebonden wilt zijn.

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 21:03

Slechtste keuze lijkt me excuus Surinamer John Williams met zijn belerende, betweterige vingertje. Nee dat gaat het niet worden. Mooi dat Nance nu onder de pannen is die wordt het dan zeer zeker niet, en terecht.

Gast
Marcel
juni 30, 2016 21:00

Gordon lijkt me nog niet eens zo’n slechte keuze naast Angela. Die hebben wel chemie, dat is ook niet geheel onbelangrijk met een duo programma. Thuis was hilarisch, maar dat was echt met meerdere personen, net als bij The View in Amerika.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 20:35

Zou een goede kans zijn voor hem…

Gast
Rtl4
juni 30, 2016 20:34

John Williams komt van Calltv, dus snel schakelen kan hij zeker, live dus ook.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 20:29

Voor Van der Vorst lijkt het me eerlijk gezegd een stapje naar beneden, terwijl hij juist aardige papieren heeft om een stapje omhoog te maken.

Ik heb niet genoeg gezien van Williams om een inschatting te kunnen maken of hij het kan, heeft hij live-ervaring, kan hij luisteren, een gesprek leiden en kan hij snel schakelen? Nicolai lijkt me het wel te kunnen… Beiden lijken me niet een ego te hebben dat bij dit format in de weg staat.

Gast
Henk
juni 30, 2016 20:14

2 J:

volgens mij maken John Williams en Ruben Nicolai redelijke kans

John Williams heeft voor komend jaar iig Ja! ik wil een taart, slechtste chauffeur van NL (volgens mij al opgenomen) en waarschijnlijk nieuw seizoen van help! mijn man is klusser. over nieuw seizoen van Dubbeltje nog niks over gehoord.

Ruben Nicolai maakt grote kans, heeft onlangs nog aangeven wel een dagelijks programma te willen. Hij heeft ook nog niks staan voor het najaar. denk geen vervolg voor de professor show met Tijl en ook niet van GrillMasters en 5 tegen 5. Beste Kijkers zou nog kunnen en iig Idols.

Peter van der Vorst heeft iig nieuwe seizoenen van Verslaafd, Married at first Sight en van der vorst ziet sterren. Daarnaast komt het najaar ook nog the Innoncence Project van m op tv. Lijkt me stug dat hij RTL Live er bij doet.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 20:05

Duopresentatie lijkt me minder geschikt dan afwisselend dagen presenteren (zoals bij de 5 Uursshow indertijd). Het zou goed zijn als die andere presentator een man zou zijn, denk ik – weet Groothuizen iets van voetbal? Het zou me niet verbazen…

Gast
J
juni 30, 2016 20:03

@Henk, Puur Geluk zal Nance inderdaad zeker gaan doen ja, nu ze ook RTL Woonmagazine blijft doen.

Angela speelt inderdaad het gehele najaar op doordeweekse dagen om 20:00, dan kan zij sowieso geen programma er voor presenteren.
Ik denk dat er nog 1 vrouwelijke en 2 mannelijke presentatoren bij komen, zodat ze kunnen afwisselen. John Williams, Nance, Ruben Nicolai, Peter van de Vorst en Daphne Dekker de kanshebbers zijn.

@Snea, Gordon moet geen live programma’s en/of talkshows meer doen. Ik hoop op een locatie programma met Chantal samen.

Gast
Henk
juni 30, 2016 19:57

2 Sneu: inderdaad, kijk hoe in het verleden Thuis van Talpa en ook RTL Boulevard alles naar z’n eigen toetrekt. Dan kan je haast nog beter Ruben Nicolai of Jamai t laten doen. Gordon is geen presentator maar speelt een presentator.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 19:52

@J

Het probleem met Gordon – zeker live – lijkt me dat hij niet kan luisteren, afgezien van luisteren om een woord te horen waar hij een woordgrap van kan maken en daar dan hard zelf om te lachen, en dat hij met zo veel mensen ruzie heeft dat de lijst met uit te nodigen mensen automatisch halveert. Gordon is toch vooral een onemanshow.

Gast
Henk
juni 30, 2016 19:50

2 J: Ik gok van wel. laatste seizoen paar maanden geleden was al alleen met Nance. Ze zal dan ook wel 3de seizoen van Puur Geluk voor d’r rekening nemen. Hierbij zal ze wel RTL Live kunnen doen.

Heb de agenda van Angela groothuizen eens bekeken, zie zit in oktober en november door de weeks ook redelijk bezet met dr theaterprogramma, soms ver weg van Hilversum en Amsterdam (vanwaar t eventueel word uitgezonden) lijkt mij dat ze dan sowieso niet alle 5 de dagen t kan doen. Daarom gok ik dat Nance en John Williams erbij komen.

een roulerend poule met presentatoren zodat iedereen nog z’n eigen projecten kan doen. Nance en John Williams krijgen hiermee ook een contract verlengen welke in Augustus en Oktober aflopen.

Gast
Anoniem
juni 30, 2016 19:50

Graapig als je weet dat Angela ooit eens in een interview zei dat ze zoiets als Thuis nooit meer zou doen.
Het programma lag haar niet en de werkdruk van 5 uitzendingen per week was haar teveel , en nu gaat ze het toch weer doen.

Gast
ano@niem.nl
juni 30, 2016 19:47

PS ik had liever Nance gezien maar die zal wel niet mogen van de Staatsloterij wanneer ze ook Groot Geluk presenteert. Tja sponsoren bepalen straks naar wie we kijken grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Gast
ano@niem.nl
juni 30, 2016 19:45

Het spijt me, maar ik vind Groothuizen helemaal niks. Geen sympathiek persoon.

Irene is echt dom geweest. Ze had een half jaartje moeten wachten. Ze krijgt eigenlijk door dit plan van RTL nog een keiharde trap na. Dit programma had haar perfect gepast.

Gast
J
juni 30, 2016 19:33

@Henk; Wel raar, ze zeiden in Boulevard ‘vanaf 27 augustus is er een nieuw presentatrice voor RTL Woonmagazine.. Nance’. Niks nieuws aan eigenlijk, maar misschien meer gebracht om te laten weten dat Nance nog bij/voor RTL4 aan het werk blijft.

Gast
J
juni 30, 2016 19:30

Als het een Man-Vrouw duo presentatie wordt, vind ik weinig van de mannelijke presentatoren naast Angela passen; Beau, Gordon of eventueel John Williams.

Ze zullen ook (vaste) vervangers moeten hebben als het dagelijks te zien is.

Gast
Sneu
juni 30, 2016 19:28

@Jeroen

Irene Moors is een prima presentatrice (niet mijn stijl of smaak, en dat hoeft ook niet, maar ik vind haar professioneel en denk dat zij voor velen gezelligheid uitstraalt), maar ik zie haar niet een scherp gesprek over een brexit leiden, met bijvoorbeeld updates tijdens de live-uitzending. Ik denk dat Groothuizen dat wel kan.

Ik vind het wel gek dat RTL Moors heeft laten gaan: volgens mij kan ze een stuk meer dan een groot deel van de presentatrices die daar wel nog onder contract staan.

Gast
Jasper alias Piet Patat
juni 30, 2016 19:21

Ik wil geen wijf maar een vent zien om 5 uur.

Gast
Keesjan
juni 30, 2016 19:16

Groothuizen met haar Amsterdamse tongval vreselijk, wat zijn ze toch altijd raar bezig met dit soort programma’s.

Gast
Everon Jackson Hooi lover
juni 30, 2016 19:16

Ja, maar val niet op kaaskoppen zoals jij

Gast
Henk
juni 30, 2016 19:16

En Nance bevestigd voor nieuw seizoen RTL Woonmagazine .. zojuist in RTLBoulevard

Gast
Jeroen
juni 30, 2016 19:11

Yes! Angela is super voor dit programma! Maar… … RTL had IRENE nooit moeten laten gaan, zij had dit ook uitstekend kunnen doen

Gast
Onno Hoes
juni 30, 2016 19:10

@Everon
Jij doet het toch ook van achteren?

Gast
Sneu
juni 30, 2016 19:05

Groothuizen heeft dat wel in huis: die kan scherp en gezellig zijn én heeft een persoonlijkheid zonder mega-ego, lijkt het.

Gast
Everon Jackson Hooi lover
juni 30, 2016 19:03

zeg Marly van der Velden lover, of hoe je ook mag heten,

kun je misschien wat normale taal uitspreken hier op dit forum?

ik als Everon Jackson fan ben hier niet van gediend, heb je dat begrepen!

Gast
peter
juni 30, 2016 19:02

Beau gaat t samen doen met angela! Heeft verder geen enkel ander programma behalve invaller bij boulevard

Gast
Marcel
juni 30, 2016 18:57

Goede keuze. Dat kan zij wel.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen