Ster gunt Albert Heijn reclameprijs van harte

De Ster vindt het meer dan terecht dat Albert Heijn zijn reclameprijs Gouden Loeki heeft gewonnen. Dat laat de organisatie, die de reclamezendtijd van de NPO exploiteert, weten. Met 38 genomineerde commercials in 21 jaar Ster Gouden Loeki-jaarverkiezing is Albert Heijn recordhouder Gouden Loeki-nominaties. Nu wint de supermarkt eindelijk voor de commercial met het afscheid van meneer Van Dalen. “Deze prijs is een eerbetoon aan reclame-icoon Meneer Van Dalen.

Sabine van Aken, communicatiedirector bij Ster, is blij voor Albert Heijn. “Na 10 jaar campagne wint de commercial waarin Meneer Van Dalen afscheid neemt de allereerste Ster Gouden Loeki voor Albert Heijn. Hét bewijs dat het Nederlands publiek deze supermarktmanager in het hart gesloten heeft.”

Het is Albert Heijn en TBWA\NEBOKO van harte gegund dat ze deze nominatie hebben weten om te zetten in de Ster Gouden Loeki 2015.

De winnaar van de Gouden Loeki werd donderdagavond bekendgemaakt in het reclameblok na het Achtuurjournaal. In voorgaande jaren werd de Gouden Loeki uitgereikt in een groots opgezette show.

De nummers twee en drie zijn geworden het WNF met ‘Aarde op 1’ en KPN met ‘Beeldbellen’

Meer in NPO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen