Arie Boomsma blijft reclame maken voor Holy Soda

Arie Boomsma blijft reclame maken voor Holy Soda, ondanks dat hij maandagavond bijna de Loden Leeuw voor meest irritante BN’er in een reclame won. Dat vertelt de presentator vandaag op zijn website. Boomsma is blij dat de Radar-prijs uiteindelijk naar Adelheid Roosen ging en niet naar hem. “Toch wel opgelucht hoor, dat ik die Loden Leeuw niet won. Nooit leuk zo’n negatief lijstje. Ik heb juist met veel plezier gewerkt aan de Holy Soda commercial“, aldus de presentator.

Hij laat zich niet stoppen door Radar. “We gaan er de komende jaren vast nog een paar maken. En ook dan zullen sommige mensen ze weer leuk vinden, en andere stom. You can’t please them all…

De nominatie voor de Loden Leeuw ziet Boomsma vooral als gratis publiciteit voor Holy Soda. “Holy Soda is een klein merk, met een gering marketing budget. En hoewel het natuurlijk nooit leuk is als iemand je in zo’n negatief lijstje zet, zijn we AvroTros Radar toch dankbaar voor het mooie slotakkoord dat ze onze reclamecampagne gaven met hun nominatie voor de Loden Leeuw.

Zoveel extra publiciteit. Dat hadden we zelf dit najaar nooit voor elkaar gekregen.

Meer in AVRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen