NTR-baas Paul Römer gelooft niet in LINDA.tv

Paul Römer heeft weinig vertrouwen in LINDA.tv, de nieuwe abonneezender van Linda de Mol. Dat zegt de NTR-baas en voormalig Endemol-topman vandaag in het AD. Voor 3,50 euro per maand krijgen kijkers van LINDA.tv elke dag een ‘selectie van tv-fragmenten die je moet zien, de beste virals én unieke LINDA.tv videoproducties’ voorgeschoteld. “Consumenten hebben al zoveel abonnementjes: Netflix, Spotify, het voetbal… dat gaat alles bij elkaar toch optellen“, aldus Römer.

Als de kijker betaalt, dan zijn de verwachtingen hoog, aldus Römer. “Er moet elke dag weer wat nieuws te zien zijn. Zelf goede video’s maken is duur.

Hij prijst wel het ondernemerschap van De Mol. “Net als haar broer John is Linda de Mol een geweldige ondernemer.

De Mol heeft haar naam Linda omgetoverd tot één van de succesvolste merken in het medialandschap. “Met dat merk slaat ze steeds nieuwe wegen in om haar doelgroep te blijven bereiken.

Eén van die wegen is LINDA.tv, maar dat ziet Römer floppen. Toch denkt hij niet dat het eventuele floppen ervan aan haar blijft kleven. “Het merk Linda is zo’n succes, dat er best een keer iets mag mislukken.

Lees een groot artikel over het nieuwe platform LINDA.tv in het AD, via Blendle.

Gerelateerd: Linda de Mol vandaag van start met abonneezender

Meer in NTR

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen