Linda de Mol vandaag van start met abonneezender

Foto: TROSLinda de Mol begint vandaag met haar eigen abonneezender Linda.TV. Kijken is tot 2016 gratis en daarna kost het ‘een glas wijn per maand – ofwel 3 euro 50 voor elke dag een berg verse video’s’. Dat hebben De Mol en haar partner in crime Jildou van der Bijl vandaag laten weten. De Mol, die traditioneel tv maakt voor RTL 4, stapt met Linda.TV – de tv-versie van haar tijdschrift – in het ‘nieuwe tv-kijken’: tv-kijken ‘on demand’. “Kijk waar en wanneer je wilt op desktop, tablet of mobiel.

Met Linda.TV wil De Mol ervoor zorgen dat haar lezers niets missen op audiovisueel gebied. “Hoe vaak gebeurt het niet dat je in gesprek bent met vrienden, familie of collega’s en iemand zegt: ‘Heb je dát gisterenavond op tv gezien?’”

Er is tegenwoordig zo veel aanbod dat je gemakkelijk mist wat trending is, aldus De Mol. “Wij willen ook bijblijven, meepraten, weten waar anderen zich over verbazen, opwinden of heel hard om moeten lachen. Maar we moeten van onszelf ook werken en sporten en uit eten gaan en –natuurlijk- naar de eindmusical van onze kinderen gaan.”

En daarom hebben we LINDA.tv bedacht. Een website en app met de perfecte selectie van tv-fragmenten, het leukste van YouTube en unieke LINDA.tv videoproducties die je simpelweg moet zien. Elke dag een berg verse video’s. 365 dagen per jaar.”

KPN is de launching partner van Linda.TV.

 

Meer in Talpa

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen