Paul van Liempt scoort 0,0 procent marktaandeel

Het gaat erg slecht met de talkshow van Paul van Liempt op de nieuwe tv-zender RTL Z. Het programma kwam dinsdag uit op een nieuw laagterecord: er keken om half tien slechts 2.000 mensen naar Van Liempt Live, goed voor 0,0 (!) procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Van Liempt Live doet het nog slechter dan vorige week. Toen tikte het dagelijkse programma tot twee avonden aan toe slechts 4.000 kijkers aan. Het leek niet lager te kunnen worden.

De nieuwe tv-zender RTL Z is vooralsnog een enorme flop. Voor iemand als Van Liempt is dat extra pijnlijk, omdat hij voor de tv-zender zijn succesvolle carrière bij BNR Nieuwsradio heeft opgegeven.

Het meest bekeken RTL Z-programma van de dag was dinsdag de RTL Z Market Update om 9.50 uur met 61.000 kijkers en 10 procent marktaandeel.

RTL Z’s verslag van Prinsjesdag kwam uit op 15.000 kijkers (1 procent). De NOS wist met het verslag van Prinsjesdag 1,2 miljoen kijkers te bekoren.

 

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Vertrouwt u Winston Gerschtanowitz?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen