Gemeente Westland tevreden over Tour du Jour

De gemeente Westland is zeer tevreden over de resultaten die het door haar gesponsorde RTL 4-programma Tour du Jour geboekt heeft. Dat heeft ze laten weten. Tour du Jour werd opgenomen in hoofdplaats Naaldwijk. “Tijdens Tour du Jour heeft het publiek Westland beter leren kennen. In de 24 uitzendingen is in totaal maar liefst ruim 2,5 miljoen euro aan mediawaarde gegenereerd en hebben bijna 70 Westlandse bedrijven geparticipeerd in het project“, zegt een woordvoerder. 

De imagocampagne Westland bestond uit drie onderdelen: één week merkpromotie voorafgaand aan de Tour du Jour uitzendingen, 24 dagelijkse afleveringen van Tour du Jour op RTL 4 en de 25 minuten durende special The Making of Tour du Jour die twee keer uitgezonden is.

Westland wil Tour du Jour, dat gemiddeld 600.000 kijkers trok, volgend jaar weer binnenhalen. “Wielersport en Westland gaan heel goed samen en waarom zouden we daar niet optimaal gebruik van maken?“, zegt Lars Flinkerbusch, directeur Westland Marketing.

Tour du Jour werd gepresenteerd door Rick Nieman en was tot deze maand op de buis.

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen