NTR geeft concertkaartjes weg

De NTR begint woensdag met de nieuwe campagne ‘NTR brengt cultuur’, waarmee ze zich beter wel profileren als culturele omroep. Dat heeft de NTR laten weten. Op de campagnesite ntrbrengtcultuur.nl biedt NTR nu elke dag een culturele verrassing aan. “Behalve uit unieke archieffragmenten bestaan deze ‘cadeautjes’ uit vrijkaarten voor concerten of festivals, gratis cd’s of dvd’s met NTR-materiaal en mogelijkheden om achter de schermen bij programma’s te kijken“, aldus NTR.

Bart Soepnel, hoofdredacteur Kunst & Cultuur bij NTR, is blij met de campagne. “We zijn van zoveel markten thuis, dat het niet meevalt een goed beeld van ons brede aanbod te krijgen. Met de campagne NTR brengt cultuur willen we de veelheid en veelzijdigheid van die bijdrage nog beter herkenbaar maken.

De NTR is bekend van programma’s als Kunststof, Het Uur van de Wolf, Top 2000 a gogo en Het Groot Dictee der Nederlandse Taal. De omroep ontstond vorig jaar uit een fusie tussen NPS, Teleac en RVU.

Meer in NPO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen