Come Fly With Me eind juli op Nederlandse televisie

De Britse komedieserie Come Fly With Me, een zesdelige reeks van de makers van Little Britain, gaat op 31 juli in première op de Nederlandse televisie. De serie zal elke zondag om 21.40 uur te zien zijn op Nederland 3. Dat heeft de VPRO vrijdag laten weten. In het najaar komen Carlo Boszhard en Irene Moors met een Nederlandse versie van Come Fly With Me op RTL 4. De vertaling heet Zie Ze Vliegen en zal vanaf 20 augustus elke zaterdag primetime te zien zijn bij de commerciële omroep.

Come Fly With Me volgt een bonte stoet van meer dan 50 personages, die hun werk hebben of zich ophouden op een hectisch vliegveld. Piloten, stewardessen, beveiligers, ze komen allemaal langs. Maar ook Omar, de eigenaar van een low budget vliegmaatschappij, Mickey & Buster, de verveelde paparazzi en Precious, de meest luie koffiejuffrouw ter wereld. Naast hen doen regelmatig Britse beroemdheden het vliegveld aan met een gastoptreden.

In de Nederlandse versie krijgen naast Carlo en Irene ook Chantal Janzen en Gordon een vaste rol.

59 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Fender
augustus 14, 2011 18:41

Leuk geprobeerd, maar ze kunnen echt niet tippen aan het orgineel. Ik heb dat stukje gezien met die 2 japanse meisjes op youtube. En nog een paar stukjes, maar het orgineel is wel ff 10x beter. En mensen die vinden van niet, hebben er geen ballen verstand van en hebben slechte humor.

Gast
Nikky
juli 20, 2011 23:44

Nou allemaal wij gingen dus 6 juli naar mallorca en zijn gefilmd op zestienhoven,ben zeeeeeeer benieuwd of het uitgezonden wordt,we waren
wel enigszins wat overdondert!!

Gast
Michael
juni 27, 2011 14:50

Misschien wordt het wel net zo goed als iedereen is gek op jack. Wat was dat een faalserie, haha.

Ik vond CFWM erg vermakelijk op de bbc. Geen hoge verwachtingen bij de NL’se versie van dit programma. Waarom moet men altijd alles namaken in het Nederlands?

Gast
Flippo
juni 27, 2011 10:47

Vet irritant, dat was ik dus weer niet.

Gast
Flippo
juni 27, 2011 02:20

Ik heb een nieuwe tafel besteld van 25 meter lang we eten binnenkort giraffe.

Gast
Fleur
juni 27, 2011 00:56

Een belediging voor de makers van het fantastische origineel, dat is het! Hoe durft Carlo Boszhard ook maar te denken in de buurt te komen, bah! Er zal zeker naar gekeken worden, aangezien het weinig intellect vergt om naar een uitslovende Carlo, een wanhopig proberende Irene en een platvloerse Gordon te kijken. Bij het noemen van het woord poep, lijkt de gemiddelde Nederlander al in een deuk te liggen. Het tenenkrommende fragment van Guus Meeuwis op het toilet is hier het beste voorbeeld van. De achterliggende boodschap van de originele serie en de subtiele verwijzingen naar organisaties als Ryan Air zal hen echter ontgaan. Nederland heeft een ander soort vliegcultuur. Grappen over priority boarding en een directeur die telkens weer in de tabloids verschijnt -die waarschijnlijk rechtstreeks worden overgenomen- zullen de gemiddelde RTL-familie ontgaan. Maar ach, Carlo Boszhard zal er wel weer een flink staaltje basisschooltoneel en seksueel getinte grappen van de slechte soort inproppen, waardoor mijn secretaresse kijkt en Carlo denkt het in de vingers te hebben. Uiteraard zal ik éénmaal kijken, aangezien ik wil oordelen, maar ik vrees voor een blamage. Gelukkig zendt mijn VPRO het briljante origineel uit. Helaas zal dit beduidend minder kijkers trekken. Bah!

Gast
Sonny
juni 25, 2011 15:15

Het zijn weer de bekende loze kreten die we bij al die programma’s horen. Als je dan even gaat kijken dan blijkt het alleen wat gebakken lucht te zijn want er is niets bijzonders aan. Het geblaat eromheen doet suggereren dat het echt iets speciaals is. Dat is het bij ZZV dus ook niet. We kennen ze.

Gast
Paul
juni 24, 2011 21:07

this trouwens wel weer een lekker avondje zwarte kousen tv gezeur.tjonge tjonge tjonge

Gast
Paul
juni 24, 2011 21:04

het is toch allemaal anoniem,Flippo s,zelfs Bassie en Adriaantjebanaantje zijn anoniem hahaha

Gast
Flippo
juni 24, 2011 19:55

Hierboven was ik wél! Nep Flippo ga weg!

Gast
Flippo
juni 24, 2011 19:53

Die gast hierboven was ik niet. Beetje triest om anderen te verwijten dat ze ‘anoniem’ reageren en je dan zelf voordoen als iemand anders.

Gast
Paul
juni 24, 2011 19:35

simone,vet is Carlo wel in de broek whhaaaa whhhaaaaaaaaaa

Gast
Simone
juni 24, 2011 19:11

@Anonymous:
Ik weet het niet hoor, maar De TV Kantine was Carlo’s eigen idee. Ik vind het leuk dat ze nu met een vertaling komen van Come Fly With Me. Humor van Little Britain en Carlo en Irene heeft veel raakvlakken. Het is allebei vet!

Gast
Flippo
juni 24, 2011 19:11

Och gut, onze, zoals gewoonlijk. anoniemen RTL zeiker is er weer. Al járen praat je zo over RTL. WAt een zielig geval moet jij toch zijn. Zeker omdat jij een aantal jaren terug zelfs voor RTL gewerkt hebt, maar bent ontslagen :lol: Ga elders je frustaties uiten, of reageer op z’n minst NIET anoniem.

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 19:08

@NRG: Dat zielige geval reageert al járen zo over RTL. Steeds hetzelfde redieltje. Hij kan dat wel anoniem reageren, maar het is vrij duidelijk te zien wanneer hij weer eens van zich laat horen. Altijd gaat het over RTL, Linda of Carlo. Triest en sneu figuur, zeker omdat hij een paar jaar terug bij RTL gewerkt heeft, maar nu is ontslagen LOL :lol:

Gast
NRG
juni 24, 2011 18:55

@Anonymous: Anoniem oordelen zonder er ooit iets van gezien te hebben…
Hoe weet je nu dat de Nederlandse versie slecht is zonder iets gezien te hebben?

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 18:52

@Simone: Het andere verschil is dat de Engelse versie ECHTE humor heeft en de vertaling Carlo Boszhard… jammer dat RTL nog steeds in die 22 jaar niks zelf heeft kunnen bedenken en nog nooit verder is gekomen dan vertalingen/bewerkingen van bestaande programma’s.
Ik zie toch echt liever de originele cast met goede Engelse humor dan een Carlo en Gordon die uit alle macht proberen grappig te doen en ondertussen niet meer dan een vertaling opvoeren van wat een ander heeft bedacht, dat kan NOOIT beter zijn dan het origineel, zéker niet met de Nederlandse cast.

Gast
4jon
juni 24, 2011 18:15

@Tom:

Helemaal mee eens! Wordt toch ook gewoon superleuk!

Gast
Tom
juni 24, 2011 17:39

@Kraan ik mag toch wel een mening hebben? En ik ben er zelf overtuigd van dat deze comedy gaat scoren op de Nederlandse tv. Laten we niet zo op elkaar reageren…

Gast
kraan
juni 24, 2011 17:22

@Tom: Gordon, Chantal, Carlo en Irene humor?………………Leg uit en overtuig me, als er lieden zijn die totaal niet leuk, geen humor hebben en absoluut niet origineel zijn dan zijn het de door jou genoemde figuren wel. Gordon………..de koning van de poep en pies-humor, geweldig toch? Het scoort (onbegrijpelijk trouwens) en daar gaat het tenslotte bij rtl om, inhoud en originaliteit is niet belangrijk.

Gast
HERMAN (de Echte)
juni 24, 2011 16:56

@Jerry: “In de Hilversumse wandelgangen wordt gefluisterd dat de Nederlandse versie wel eens de nieuwe televizierring winnaar kan zijn”. Moet nog gekker worden.

Gast
Tom
juni 24, 2011 16:36

@Anonymous,

Dan weet ik al met wie ik het genoegen heb! Haha super leuk dat ik je ook weer hier aan tref! :-)

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 16:02

Ik heb hierin gefigureerd en het wordt echt een geweldige serie!

Gast
promo
juni 24, 2011 15:59

Op de site van producent MasMedia schijnt een promo van de nederlandse versie te staan ?

Gast
Tom
juni 24, 2011 15:46

@Jip

Er zijn ook nog mensen in nederland die wel goede hoop hebben in dit programma. Al die negatieve reactie’s.

Gast
Jip
juni 24, 2011 15:42

Zou RTL op deze site reacties plaatsen onder andere namen? “Ik verheug me nu al om de humor van Chantal, Carlo, Irene en natuurlijk Gordon!” “Toen ik hoorde dat Carlo en Irene, Chantal en Gordon dit gingen doen heb ik een rondje in mijn kamer gedanst, zo leuk!” “yes ik kijk nu al uit naar de nederlanse versie van come fly with me! wat vanaf 20 augustus wekkelijks elke zaterdag primetime bij RTL4 wort uitgezonden en weet al 100% zeker die nieuwe nederlandse versie van come fly with me! gaat met carlo & irene & chantal janzen & Gordon ook gewoon super leuk en veel humor opleveren en wekkelijks boven de 1.5 miljoen kijkers die het ook volgen bij RTL4”

Tsja…

Gast
Tom
juni 24, 2011 15:31

Deze serie word absoluut een regelrechte hit! Ik verheug me nu al om de humor van Chantal, Carlo, Irene en natuurlijk Gordon! Ik heb wel goede hoop!

Groetjes,
Tommy
@MUSICALHITS

Gast
Mark
juni 24, 2011 15:28

@Jerry: Als het de Televizierring gaat winnen, dan altijd pas in 2012. Voor die van 2011 dingen alleen programma’s mee die afgelopen tv seizoen op de buis waren. Iemand een idee wat hoge ogen gaat gooien bij de nominaties? Wel nieuwe programma’s, niet weer een Wie Is De Mol?.

Gast
QUIN
juni 24, 2011 15:06

Toen ik hoorde dat Carlo en Irene, Chantal en Gordon dit gingen doen heb ik een rondje in mijn kamer gedanst, zo leuk! Wordt een regelrechte hit!

Gast
Danny van der Sluys
juni 24, 2011 14:14

Zit niet echt op de Carlo en Irene versie te wachten.

Gast
Tommy
juni 24, 2011 14:00

I wanna be a pilot.

Gast
!#Michael#!
juni 24, 2011 13:42

@!#Michael#!:

Ga even een andere naam misbruiken!

Gast
Robin
juni 24, 2011 13:12

De engelse versie is natuurlijk meesterlijk, maar Carlo zal vast wel een goedkope knock-off kunnen produceren, wie weet.

Maar waarom in godsnaam weer op die zaterdag, tuurlijk het scoort, maar is het nou echt nodig? Ik zou het veel liever op een woensdag zien met andere leuke comedy’s.

Ze kunnen Modern Family van RTL5 nemen en een paar nieuwe comedy’s zoals Mike & Molly. Een stuk beter dan graftak Huile Froger!

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 12:49

Menig Nederlander heeft inmiddels wel een bruine vlek in de bank van onze “sterren” Carlo en Gordon

Gast
vinn - thevoiceofxidols
juni 24, 2011 12:39

In NL vast ook gastrollen voor Paul de leeuw, gerard joling, Lieke van Lexmond, Nicolette van Dam en Jan Kooijman

Gast
TeeVeetje
juni 24, 2011 12:28

@Sander: Je geeft er een meesterlijke draai aan , maar je bent ook wel weer zo slim dat je het snapt .

Gast
Erwinhillywood
juni 24, 2011 12:25

De Nederlandse versie kan nog wel eens weer een serie worden waar iedereen over praat de volgende dag. De vibes zijn goed. Erg benieuwd. Eerst het origineel maar eens gaan zien.

Gast
Lil
juni 24, 2011 12:18

@!#Michael#!:

Helemaal mee eens, alleen doet Masmedia de productie, maar is het hetzelfde team als de tv kantine dus dat komt goed!

Gast
!#Michael#!
juni 24, 2011 12:10

Ik wordt helemaal blij als ik denk aan de NL-se versie!!!Het zal als een tiet scoren in de demo 20-29 jaar. Let maar op! Carlo is de koning van de NL-se TV, samen met Linda de Mol. Het is een talpa-productie dus komt helemaal goed. Zin in!

Gast
Sander
juni 24, 2011 12:03

@TeeVeetje:

Nee dat zouden de Koot en de Bie zeker niet kunnen, daar heb je gelijk in. Je bedoelde hen toch met kakkebedje en pissebedje? Maar Carlo, Irene, Gordon en Chantal gaan het voor een hele grote doelgroep toegankelijk maken omdat het vetter en leuker gaat worden.

Gast
TeeVeetje
juni 24, 2011 11:55

Er is al zo vaak gepoogd de Britse humor te evenaren maar dat is een Nederlands tv programma nog nimmer gelukt . En zouden kakkebedje en pissebedje dat wel kunnen ??

Gast
Koen
juni 24, 2011 11:49

Ik hou totaal niet van series als ‘Come Fly With Me’ en ‘Little Britain’. Maar wie weet is deze Nederlandse versie wel leuk. Altijd maar dat gelul dat Britse comedy zo geweldig is, ik vind Nederlandse en Amerikaanse humor vaak leuker.

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 11:49

yes ik kijk nu al uit naar de nederlanse versie van come fly with me! wat vanaf 20 augustus wekkelijks elke zaterdag primetime bij RTL4 wort uitgezonden en weet al 100% zeker die nieuwe nederlandse versie van come fly with me! gaat met carlo & irene & chantal janzen & Gordon ook gewoon super leuk en veel humor opleveren en wekkelijks boven de 1.5 miljoen kijkers die het ook volgen bij RTL4

Gast
Neil
juni 24, 2011 11:47

@Crazy Bitch:

You’re right, it wont beat them, it will destroy them!!

Gast
yette
juni 24, 2011 11:45

@Crazy Bitch:

Dont judge a man by his clothes, wait and see ; )

Gast
Crazy Bitch
juni 24, 2011 11:42

This knock off will never beat the original if you pardon the pun.

Gast
Tim
juni 24, 2011 11:41

@Jerry: Zal wel een goede kans krijgen alleen ze zullen wel grote concurrentie aan gaan met Wie is de Mol, The Voice of Holland en Oh Oh Cherso.

Gast
Anoniem
juni 24, 2011 11:16

@Tjerk: hahahahahaha zo is dat

Gast
Geer
juni 24, 2011 11:11

@Tjerk:

Hahaha!

Gast
Tjerk
juni 24, 2011 11:10

Ik vind de combinatie Carlo, Irene, Gordon en Chantal echt meesterlijk! Laat ze die met zijn vieren die geitenwollen types van nederland 3 maar effe een poepie ruiken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen