Koefnoen opent AVRO ledenwerfcampagne

Koefnoen-helden Paul Groot en Owen Schumacher kruipen in de huid van enkele van hun alter ego’s en roepen in twee commercials op eigen wijze op om lid te worden van de AVRO. Dit onderdeel van de ledenwerfcampagne wordt deze avond gelanceerd. Dat laat de AVRO vandaag weten. In één van beide spots speelt directeur Willemijn Maas de hoofdrol. “De AVRO heeft nieuwe leden nodig om ook in de toekomst de kwaliteit en continuïteit te bieden die de kijker van ons gewend is.

Dat is voor de hele AVRO en zeker voor mijzelf prioriteit nummer 1. Toen de heren van Koefnoen mij vroegen om een bijdrage te leveren aan de spot, aarzelde ik dan ook geen moment“, aldus Willemijn Maas.

De AVRO is op zoek naar 20.000 nieuwe leden. Onder de paraplu ‘Op zoek naar 400.000’ start vandaag de crossmediale campagne waarmee de ledenteller van de AVRO op 1 april 2009 de 400.000 passeert. Koefnoen trapt af, maar ook via Wie is de Mol?, Op zoek naar Joseph en een groot aantal andere succesvolle programma’s en projecten werft de AVRO de komende maanden nieuwe leden.

Meer in AVRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen