Buurman: ‘Reclamezendtijd STER rond Oranje bijna op’

De reclameblokken rond de EK-duels van Oranje zijn bijna vol. De interesse van adverteerders is ‘bovennormaal’. Dat zegt directeur Arian Buurman van de STER tegen het ANP. De prijzen liggen hoger dan tijdens het WK 2006. “Destijds kostte een spotje van 30 seconden tus- sen de 60.000 en 80.000 euro. Tijdens dit EK moet een adverteerder voor een commercial van die lengte tussen de 70.000 en 90.000 euro neertellen. Maar een EK telt dan ook minder wedstrijden dan een WK Voetbal.

Veronica zaal in de rust van de EK-duels het EK Lingerie uitzenden. In dat toernooi nemen vrouwen uit alle EK-landen in lingerie penalty’s tegen elkaar. Buurman verwacht geen grote concurrentie van dat fenomeen. “Twee jaar geleden deden ze het ook al, maar gebleken is dat ze nog geen tiende halen van het bereik dat wij met de STER-blokken hebben. Het is wel geestig verzonnen.

Meer in NPO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Begrijpt u dat Maxime Meiland niet echt geliefd is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen