‘Wendy: Heel Holland Helpt nu al succesvol’

Ruim een week voor de start is Wendy: Heel Holland Helpt al succesvol te noemen. Dat zegt een woordvoerder van RTL 4 vandaag. In deze nieuwe RTL 4-show volgt Wendy van Dijk vanaf vrijdag 19 oktober de verrichtingen van gewone Nederlanders die hun uiterste best doen landgenoten te helpen. De resultaten van hun acties overtreffen volgens Wendy alle verwachtingen. “Ik had wel enthousiasme verwacht, maar niet dat het zo’n gekkenhuis zou worden“, vertelt ze.

Wekelijks krijgen vijftig willekeurige mensen duizend euro en de opdracht daar iets goeds mee te doen voor een ander. Met de videocamera die ze meekrijgen maken ze een verslag van hun goede daad. Wendy: “Het idee van het verschil maken voor een ander, lijkt zich als een olievlek over heel Holland te verspreiden. Alle deelnemers hebben grote plannen en schakelen vele anderen in om ook mee te helpen.

Zo is in de eerste aflevering van ‘Wendy: Heel Holland Helpt’ te zien hoe Angelique uit Den Haag voor meer dan 18.000 euro aan sportspullen heeft geregeld voor haar vriendinnen Sonja en Corin, die al lang bezig zijn met de oprichting van een sportschool voor mensen met een maatje meer.

De Rotterdamse Boaz maakt het leven van Pia een stuk zonniger. Pia’s zoon was een goede vriend van Boaz, maar overleed vorig jaar. Pia kent meer zorgen, want ze heeft uit financiele overwegingen haar auto weg moeten doen en is noodgedwongen kleiner gaan wonen. Boaz verrast Pia en haar dochters met een verwendag per limousine, inclusief een overnachting in een luxe hotel. Bovendien kreeg Pia een dag later te horen dat ze een jaar lang gratis in een nieuwe auto mag rijden en dat haar nieuwe woning volledig is geschilderd, gestoffeerd en gemeubileerd.

Willeke uit Zwolle heeft haar duizend euro gebruikt om speelgoed te kopen voor het kinderdagverblijf voor gehandicapte kinderen waar ook haar zoon op zit. Ook ziet de kijker hoe een studente en haar vriendin zich inzetten voor twaalf Zevenbergse hangouderen, die dringend behoefte hadden aan nieuwe zitplaatsen.

Verder wordt er aandacht besteed aan het initiatief van Vivian uit Den Bosch, die voor duizend euro rozen, lolly’s en ballonnen kocht en deze uitdeelde aan voorbijgangers, met de vraag of ze iets aardigs voor een ander wilden doen.

De overige cases die aan bod komen in de eerste uitzending variëren net als de bovenstaande van klein naar groot. Daarnaast worden in de studio elke uitzending vijftig mensen uit het publiek gekozen met dezelfde opdracht: doe iets goeds voor een ander. Wendy: “Ik hoop van harte dat heel Holland de goeddoeners hierbij helpt!“. Mensen die zelf kans willen maken op de duizend euro om een ander mee te helpen, kunnen zich nog steeds aanmelden via de website rtl.nl/wendy.

De acht afleveringen van het nieuwe programma Wendy: Heel Holland Helpt zijn vanaf vrijdag 19 oktober wekelijks tussen 20.30 en 21.40 uur te zien bij RTL 4.

109 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Johan de Niet
april 28, 2008 18:01

HALLO ALLEMAAL, OM HET GOED TE MAKEN, EEN PRACHTIG CONCERT VAN JEFFRY BONNET MET HET COMBO ANDERE BOMBELINE IN HET WDC DE KRONKEL IN DEN HAAG OP WOENSDAG 14 MEI A.S. STEUM JEFFRY ALLEMAAL EN KOM…30 ANS DEJA…BREL, JEFFRY ZINGT DEZE AVOND 22 VAN BREL’S MOOISTE CHANSONS. ADRES; WESTEINDE 425 DEN HAAG (bij het MCH)
Kaarten resreveren: 070-2202307…en de song uit het proramma :een vriend zien huilen (voir un ami pleure) zingt hij zekers!!!! zaal open: 19.30-aanvang: 20.15 Entree: 10,-

Gast
Margo
maart 26, 2008 18:29

Hallo lieve mensen, we zijn nu bijna zeven maanden verder en wat denkt U? De CD die aan Jeffrey Bonet beloofd is gaat helemaal niet door. Ik heb zelf nog niet met hem kunnen spreken, omdat hij pas geopereerd is. Was wel drie weken geleden bij zijn theaterprogramma 30 ans deja Brel…Toen al was de stemming grimmig als mensen naar de CD vroegen. Jeffrey reageerde toen wel lachoniek: “Ach, een cd moet u eerst laden, voorkeuze maken en afspelen” Nu krijgt u vanavond live wat u maar van Brel wilt horen!! Wel heb ik inmiddels begrepen van zijn oragnisatie dat de CD definitief van de baan is.
“Jeffrey heeft diversen emails gehad met mooie belofte en nu wordt in de laatste email een geschil tussen financiele bijdragen aangevoerd om maar weer af te zijn vande CD productie. “Het boeit Jeffrey niet meer, als ze hun beloftes ten aanzien van Jeffrey en een groot deel van de kijkers niet na willen komen, zijn hun verantwoordelijk. Toch gaan wij kijken welke maatregelen wij kunnen treffen, aldus Leo van Kampen.” Nou mensen ik vind het eerlijk gezegd een waardeloze vertoning allemaal, het is momenteel inderdaad Heel (RTL) Holland helpt niet… Schamen Wendy en Eric zich niet? Ik zal in ieder geval, mocht dirt programma weer op de buis verschijnen, onmiddelijk overschakelen. Bah!!

Gast
Ada
januari 15, 2008 20:46

Wendy hoe ken ik me vrienden helpen zij zitten heel diep in de put en hebben net een kleine meid en raken alles echt alles kwijt hun huis en alle hun bezitten

Help me hoe ken ik of jij hun helpen

Gast
joanne
januari 5, 2008 13:49

ik vint dat wendy van dijk goed helpt ik wil ook mensen gaag helpen
maar hoe moet dat wat is de aderes van dat
jully zijn toppers me moeder vint jully zende luek ik ook
we kijken heel vaak kusjes joanne

Gast
Sabbbine
december 21, 2007 18:10

Heee!
Lauw programma hoor
Egt super vet om te zien hoe bly mensen van een veraasing worden
Ga zo doorr
en mensen die negatie over di programma zyn plaats wel ff e nnomraal bberichtje
loveyou
kkkus(L)

Gast
JEFFRY BONNET
december 19, 2007 01:02

Hallo allemaal, nou ik ben wel onder de indruk van al deze berichten. Luister allemaal, het is in muziekland hollen of stilstaan. Eric van Tijn heeft het onnoemelijk druk en is ziek geweest. Natuurlijk had ik het liefst op het item ingesprongen en er een groot succes van willen maken, maar ze kunnen geen ijzers met handen breken, daar is toch wel begrip voor? Eigenlijk zou ik heel boos moeten zijn, de wereld is al bezaait met kwaadaardige mensen dus laten we lief zijn voor elkaar, anders huilt deze vriend ook nog! Ik beloof jullie allemaal en al die andere mensen die op mijn website hebben gereageerd (zo’n 700 reacties) dat ik het bekend zal maken als de cd wordt uitgegeven.
Zoals het er nu naar uitziet wordt het januari 2008. Mijn website is momenteel onder constructie, maar vanaf 1-1-2008 is die weer helemaal pico bello!
Voor alle duidelijkheid het is JEFFRY (zonder E) anders kan je mijn website of gegevens op internet moeilijk vinden. In ieder geval wens ik U allen zeer fijne kerstdagen en het belangrijkst een heel gezond 2008! Om op een paar reacties te reageren: Landelijk komt de CD wel uit…In januari ben ik bij de AVRO televisie te zien met het chanson: Jef…in het programma “een nieuwe jas, die de AVRO uitzendt van 5 januari tot 9 februari. Elke zaterdag, 20:15 uur, Ned. 1 Ja, de theatervoorstellingen gaan weer van start, via mijn website kunt u de data’s en plaatsen zien, Ja, ik heb toen met Henny Huisman als Piaf meegedaan, Nee, het was geen playback (ha.ha.ah.) Nee. beloofd is beloofd en Eric van Tijn is een toffe peer, hij komt zijn woorden na…Nee, er werd niet gesjoemeld bij het programma Heel Holland helpt…Dank je, mijn nieuwe knie functioneert prima, de therapie zit er bijna op…Oke mensen, ik hoop dat ik een steentje heb bijgedragen aan al uw vragen en wilt u meer weten mail het mij maar: jeffrybonnet@casema.nl Liefs Jeffry

Gast
Juliette Polak
december 19, 2007 00:35

Nathalie, dit chanson is eigenlijk van Jacques Brel en door Jeffrey Bonnet in het programma Heel Holland helpt gezongen, ja wij vonden het ook kort, veel te kort, jammer toch dat alle goede artiesten zo weinig aan bod komen! Gaan ze talent uit het land verzamelen terwijl er zoveel talent rond loopt, zoals in het programma IDOLS bah! Stomme hoogdravende wijven die denken nu al aan de top te staan. Maar goed, ik heb net gekeken op:
http://jeffrybonnet.blogspot.com/2007/11/cd-uitgave.html
Daar staat dat de CD nog een tijdje op zich laat wachten, waarom dan toch?
Wij zijn inmiddels al drie maanden verder, ja ook wij hebben onze twijfels in dit geval! Ik heb aan de redactie van Heel Holland helpt al een paar keer gevraagd, maar krijg geen reactie. Ben uiteindelijk bij Jeffry Bonnet zelf terecht gekomen op zijn site en uiteindelijk heeft die mij verteld dat de CD opname zijn uitgesteld wegens drukte aan de kant van Erik van Thijn. Nou ja, veel beloven en weinig doen dus, maar we krijgen in ieder geval bericht, dat heeft hij ons beloofd. Hij vertelde mij ook in januari 2008 zijn theatertour weer op te pakken en maakt begin januari de data’s op zijn website bekend.
http://www.jeffreybonnet.nl Al met al erg vermoeiend dit!

Gast
nathalie
december 8, 2007 12:14

wie zingt dat nummer in het begin?

en is die te downloaden?
of is daar ook een langere/andere versie van?

xx

Gast
nel holleman tollenaar
december 7, 2007 22:20

hallo met nel ik vind je programma heel erg goed wendy ik zou ook wel mee willen doen ik heb ook heel veel mee gemaakt en mij moeder ook mijn broer is neergestoken onverwacht in gouda en nou wil ik eigelijk voor mij moeder iets doen maar ik heb het geld er niet voor dus ik dach eigelijk aan jou programa en mij vraag is hoe kom ik in jou programa ik heb zo veel mee gemaakt dat ik er bijna aan onderdoor ging maar voor mij gezin moet ik door en nu krijg ik ook noch tehoren dat mij schoonvader erg ziek is dus er is veel spanning in huis dus ik dach aan jou programma ik hoop dat je me serieus neem ik hoop dat ik gouw wat van je hoor groetjes nel

Gast
Jetje Kalkhoven
december 4, 2007 00:08

Toevallig ben ik hem tegengekomen op YOUTUBE, zingt daar wel niets over een vriend die huilt, maar wel andere prachtige chansons van Jac Brel. En ja Diana wie zich op glad ijs begeeft, maar ja, dat doen we allemaal wel eens. Ik zelf kijk niet naar dit programma, het proeft naar teveel voorkeuren en dat is niet best. Misschien best aardige meid die Wendy, maar nogmaals ik heb niets met dit programma, het ligt er te dik bovenop en inderdaad als ze iets beloven moeten ze dit nakomen.

Gast
Diana van Ooyen
december 3, 2007 00:01

Ach, wie rijdt er nou geen scheve schaats in het omroeplandje? BAH!

Gast
Peter de Zeeuw
december 2, 2007 23:58

Ja, het kan natuurlijk allemaal best, enzovoort, maar inderdaad hebben wij niets meer vernomen van die Jeffrey en zijn cd of was dit een interne aangelegenheid, wij hadden toch duidelijk begrepen dat de cd landelijk uit zou komen? Of is het toch allemaal zieltjes winnen van kijkers en worden beloftes niet nagekomen. Het verbassd mij ook dat 1 persoon drie keer in de uitzending zit om in 1 bejaardenhuis de Santa Claus te mogen spelen? Waarom andere kandidaten geen kans geven om hun prestatie’s te tonen!
Nee, ik heb hier geen goed gevoel bij…ik denk persoonlijk en ik wil niemand ongerust maken want wij wachten ook op de cd dat het wederom bla.bla.bla is. Ik heb al een mail naar RTL4 getsuurd en gebeld en niemand is op de hoogte, dat bevreemd mij toch wel!

Gast
Jessica van Dongen
november 29, 2007 00:10

Geen twist mensen, het gaat hier om mensen die elkaar helpen!!! Dat is belangrijker dan wie wat zegt of bedoeld, ja toch? Vindt het alleen jammer dat het programma ten einde raakt…zal het echt missen! Ik hoop alleen dat we voortijdig inderdaad informatie krijgen over de zanger Jeffrey Bonnet. Ik zag op internet dat de tekst van Herman van Veen is, klopt dit? De uitvoering van Jeffrey in het programma vond ik steengoed en erg overtuigend, ik hoop dat de CD straks verkijgbaar is in de winkels, kan Media courant ons hier geen antwoordt op geven om dit na te vragen, lijkt me toch dat er veel mensen als ik het zo eens lees, veel belangstelling hebben voor dit lied, kom op waar blijft die informatie? En Wendy volgende keer gewoon weer zo’n heerlijk programma, vond het geweldig, echt!

Gast
René[vanGee]
november 28, 2007 09:16

@Johnny Boy

Ik hoef van jou geen medeleven, want blijkbaar lees je mijn reacties niet goed. Ik had het over een overkill aan emotionele troep en het concept goeddoen televisie. JIj maakt er iets van wat het niet is. De omroep zoekt het sentiment op om de zakken te vullen en jij bent er voor gevallen. Als ik het zo bekijk zou ik medelijden met jou moeten hebben, maar helaas. Mensen met een vooringenomen mening als jij kunnen daar niet op rekenen

Gast
Harold la Bree
november 27, 2007 23:33

Natuurlijk wordt alom gestreden,
en zwijgt voor velen de muziek.
de tederheid is overleden,
en de illusies zijn doodziek..
Natuurlijk hebben wij verloren
en sterft een vogel in het riet
die voor het laatst heeft gevlogen,
maar een vriend te zien huilen, nee, dat kan ik niet!

PRACHTIG dit lied, wij zijn grote fans van Jacques Brel en hebben de uitzending gezien waarin Jeffry een deel uit dit lied zong, onze complimenten hoor, hij vertolkt dit nummer met volledige overgave en subliem in de Nederlandse taal, wat toch al vrij moeilijk is. Wij hebben ook op YOU TUBE gekeken en waren verrast door de Franse Brel nummers die Jeffry daar zingt. Eigenlijk meer ontdaan, geen imitatie van Brel, maar geheel op zijn eigen manier vertolkt, in een prachtige uitvoering. Wat wij ons afvragen waarom dit talent zo verstoken blijft van radio en televisie in Nederland! Kom op RTL zend meer van deze zanger uit of laat teminste het gehele nummer nog een keer zien.

Gast
Johnny Boy
november 27, 2007 23:11

React. op Rene van Gee: Emotionele troep zijn de berichten die je achter laat, een gebrek aan meerwaarden in je gevoelsleven, heb medelijden met je, echt! Elkaar respecteren in mening en opinie is het begin van een postitieve samenleving. Ben echt niet benieuwd naar jou muzieksmaak of levensstijl maar laat iedereen in zijn waarde. Top programma en dit heeft meer waarde dan al die negatieve berichten over, oorlog en het nutteloos zinlloos geweld.
En liever luisteren naar de muziek Jeffry Bonnet dan deze negatieve berichten te moeten lezen. Die studio van Erik van Thijn is niet in Aalsmeer gevestigd zoals Liesbeth schrijft, maar in Amsterdam, ik woon er namelijk en zal daar ook eens informeren. Liesbeth mail mij, een fanclub oprichten voor Jeffry Bonnet lijkt me een geweldig idee!

Gast
Liesbeth Treebusch
november 27, 2007 22:59

Hallo allemaal, ik moest even een reactie kwijt. Ik heb enkele reacties gelezen en het valt me op dat er toch iets meer voor-dan tegenstanders zijn van het programma heel holland helpt…Ik ben een superfan van Wendy dus ook van dit programma. Ik ben even wezen surfen op het internet en heb het telefoonnumeer achterhaalt van het manegement van Jeffry Bonnet.
Deze staat op een site van de NCRV ongekend talent, maar het nummer is momenteel niet bereikbaar. Via het Haags Theaterbureau heb ik nog geprobeerd iets te weten te komen, maar die mogen geen privenummers door geven van clienten. Misschien via Erik van Thijn informeren, die heeft toch een studio in Aalsmeer of zoiets. We moeten inmiddels maar een fanclub voor hem oprichten want hij is schijnbaar wel populair..ha.ha.ha. ;-) Als ik iets verneem laat ik het weten en Wendy go fot it…!!!

Gast
Mw. G.Jaspers
november 27, 2007 18:54

Reuze blij met zo’n programma. Op zo manier vult een programma als Heel Holland helpt je avond tenminste. Eindelijk eens geen geweld, politiek en misdaad. Tevens is het toch prachtig om te zien hoe mensen elkaar helpen en verblijden. Het nummer van Ëen vriend zien huilen ken ik ook van Herman van Veen, maar zal de uitvoering van Jefrey Bonnet wil ik dolgraag hebben. Zo gevoelig en intens hij dit zong voor die groep gehandicapten en zoveel knap werk verricht. Prachtig dit allemaal, een 10 voor dit programma.

Gast
George van der Horst
november 27, 2007 18:44

Ik sluit me volkomen aan bij de vorige schrijver Herman Heijermans. Dat kinderachtig gekriegel en kritiek op dit programma is onterecht. hoezo is Wendy niet betrokken bij de items, dat zie je toch duidelijk, ze gaat zelfs zo ver om voor huismus door te gaan. Leuk gedaan Wendy! Ja, op internet even alles bekeken over die zanger die bij Wendy is geweest. Daar heb ik toch veel informatie gevonden, een veelzijdige man die toch blijkbaar wordt onder gewaardeerd in ons landje. Op You Tube heb ik wat filmpjes van hem gezien, waar hij enekele nummers van Jacques Brel vertolkt, geweldig hoor! Ja, RTL of redactie van Wendy, waarneer komt nou die CD die hem in het programma is beloofd en waar hij dat mooie nummer van Brel op zingt, Een vriend zien huilen, wil hem graag als kerstcadeau ontvangen, enig zicht?

Gast
Herman Heijermans
november 26, 2007 00:06

Vrijdagavond het programma weer gezien hoor, ik vind het geweldig! Dat mag toch ook wel eens gezegd worden, ik ben het met Sisca eens, wat is er nou mooier om iets voor een ander te doen? Wat is hier Godsnaam verkeerd aan! Om te emoties een beetje te breken is zo af en toe een live optreden een welkome afleiding. Het was prachtig om te zien hoe Jeffrey Bonnet het programma afsloot met dat mooie lied over een vrined zien huilen, dus af en toe een optreden of wat muziek tussendoor lijkt me geweldig! Voor mij blijft het een fantastisch programma!

Gast
sisca
november 23, 2007 22:41

Of het nou gejat is of niet of op een ander programma lijkt. het gaat er om dat er mensen voor de verandering willekeurig uit het land vandaan, nu ook eens wel geholpen kunnen worden. Wat is er nou mooier?

Gast
Karin Bouwman
november 23, 2007 00:01

Volgende week de laaste aflevering heb ik begrepen, maar ik vind het wel jammer dat we zo weinig informatie krijgen, we hebben al zo vaak gemailt…
Hoe komen we aan de CD van Jeffry Bonnet die in de derde uitzending dat prachtige nummer van een vriend te zien huilen zong? Kan RTL ons daar eens over berichten, graag we steunen daar ook nog het goede doel mee! We kijken uit naar de berichtgevingen. Er staat wel informatoe op http://www.jeffrybonnet.blogspot.com en http://www.jeffrybonnet.nl , maar niets over de relase datum van de CD…INFO GRAAG!

Gast
alice
november 22, 2007 22:54

Wanneer komt het noorden eens in beeld?

Gast
mendel
november 17, 2007 15:34

heej wat een leuk proggamma
wij zijn pas verhuisd
de zolder moet nog helemaal ingericht en afgetimmerd worden
mijn ouders hebben er niet genoeg geld voor
ik zou willen dat het gewoon gaat gebeuren

gr. mendel

Gast
shelley
november 16, 2007 20:35

heey, super leuk programma! maar ik heb een probleem ik wil heel graag mn vriendin helpen! hoe kan je kaartjes ontvangen? en kopen ! misschien krijg ik het geld om mn vriendin te helpen? heeft hier iemand een idee! ook wil ik even zeggen WENDY ik heb respect voor u, als ik voor niemand heb! ( behalve me moeder me vader enzo) maar dat heeft iedereen.. xx Shelley

Gast
René[vanGee]
november 15, 2007 21:18

@Johnny Boy

Zou het kunnen komen door een overkill aan dit soort emotionele troep?

Gast
Johnny Boy
november 15, 2007 21:11

Lekker potje janken en weer eens genieten van pure televisie! We zijn te verziekt in dit kille landje en worden kriegel als we emoties op de beeldbuis te zien krijgen. Lekker weg kruipen in ons eigen velletje, ikke en ikke en de rest kan stikken. Dat merk je weer eens aan al die negatieve reacties. Ach, de tijden van Mies Bouwman komen niet meer jammer. Wat mij opvalt is at veel mensen durven te suggereren dat alles aan en in het programma feak is!
Nou dat lijkt me onmogelijk mensen, alles wordt zorgvuldig nagetrokken ook met het geld wat erom gaat in zo’n programma. RTL4 en Wendy van Dijk kunnen zich geen schandalen permiteren. Eigenlijk was het een goede afsluiter toen die man dat lied over die vriend zien huilen zong, het is om te huilen hoe nederland reageert op zo.n top programma. Bekken dicht en gewoon genieten, anders zitten er genoeg knoppen op jullie piloten om over te schakelen naar andere programma’s, probeer iedereen nou eens in zijn waarde te laten, scheelt een stuk, geloof mij! Voor mij mag dat liedje de titelsong van het programma worden, van die vriend zien huilen, sterk nummer, het huidige nummer vin ik iets te klef!!

Gast
Karin Messemaker
november 13, 2007 22:57

Leuk om dit alles te lezen, zoveel meningen. Toch schuil ik achter de groep positieve luitjes hier op de site, al zijn ze in de minderheid. Vanaf het begin heb ik het programma op de voet gevolgt met een traan en een lach. Iets positief doen voor een ander, ja dat stemt tot nadenken. En ik moet Marijke en Timmie van bericht 8o en 81 gelijk geven. Het was een prachtige uitzending met Jeffrey, was hij ook niet die jongen die Edith Piaff in de soundmixshow van Henny Huisman uit de dood liet opstaan? Zekers een prachtig lied over die vriend te zien huilen, hoop inderdaad de CD te kunnen kopen, maar waar kunnen wij deze kopen? En ja hoor Timmie, ze mogen van mij dat lied gezongen door Jeffrey zekers in zijn geheel uitzenden, volgens mij was het niet het gehele lied. Wendy ga zo door hoor, ik vind het een groots programma!

Gast
Timmie ter Pas
november 12, 2007 14:53

Ech wel je hebt gelijk Marijke, wij hebben ook gekeken naar die uitzending met die zanger Jeffey, gaaf lied, wil graag die tekst hebben, was volgens mijn moeder een oud lied van ene Sjaak Brel. Het lied zal toch op cd worden gezet door Erik van Tijn zoals wij hebben begrepen? Het was allen te kort vonden wij dus RTL zend het hele lied nog eens uit met die zanger Jeffry, cool!

Gast
Marijke du Bois
november 12, 2007 14:43

Reactie op Corinne bericht 74. Ja, oordelen, je geeft zelf aan dat je een klein stukje hebt gezien dat Jeffrey Bonnet zelf verrast werd. Dat gebeurde na zijn item over een groep verstandelijk gehandicapten uit Den Haag waarvoor hij 30.000 euro aan goederen voor hun clubgebouw had ingezameld. Het klopt niet wat je schrijft, Jeffry Bonnet trekt de envelop, heeft een week de tijd, het item werd zondags opgenomen en daarna kreeg die andere mijnheer, zijn cameraman een week de tijd om voor Jeffry iets te regelen. Logisch dat dit samen in 1 programma moest gebeuren, dus het item van Jeffey en die camerman vormen samen 2 weken, dat is de reden! Hoop dat je nare smaak nu wat suikerzoet is geworden, mensen jullie leren het niet, altijd maar oordelen, de klok horen luiden nen niet weten waar….juist in dit geval dus ook! Was zelf bij die opname aanwezig en ik vond het geweldig, geen doorgestoken kaart, geen trucjes, allemaal puur…hij wist zelfs niet eens dat de gehele groep verstandelijk gehandicapten aanwezig waren. Aan het eind van het programma zong Jeffrey dat prachtige nummer Huilen van een vriend, ben eerder benieuwd waar dit straks op cd verkrijgbaar is, prachtig gewoon. Wendy ga zo door, je maakt met de weldoeners een hoop mensen gelukkig, de negatieve schrijvers ruiken naar jaloezie daar daar kan ik niet goed tegen!

Gast
Zoe
november 12, 2007 14:20

beste media courant

ik ben een leerling van het aloysius college Den Haag.
onze mentrix heeft een heel lief karakter en is erg sportief, op zondag’s klimt ze altijd met haar pyama in de boom, ze sport graag en doet graag allerlei dingen met mijn klas.

het probleem is dat ze een nogal saai klaslokaal heeft.
wij zouden het erg leuk en gezellig vinden als het een beetje vrolijker werd.
ze heeft eigenlijk ook wel een hekel aan dat lokaal.

wij zouden het echt heel erg waarderen als jullie ons zouden willen helpen met het opvrolijken van haar klaslokaal.

nog een paar tips:
ze houd erg van ezels.
ze houd van warme kleuren Zoe Mccoy

Gast
anoniem
november 8, 2007 10:39

Beste mensen,
Ik weet niet precies waar ik moet zijn om iemand om hulp te vragen ?!!
Heel erg dringend maar weet niet waar ik wendy of mevrouw froger om hulp kan vragen .Hoe weet ik dat het bij hun aankomt .?/
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen….

Gast
lex
november 8, 2007 01:28

trek alles eens goed na.
in tilburg in de straatnaam is verwijderd (Mediacourant.nl) lachen ze zich rot,dat jullie daar in trappen.,schande er zijn er genoeg die het echt kunnen gebuiken.schande.

Gast
Anoniem
november 7, 2007 22:08

Ja, zeker doen veel mensen zonder cameraploeg erbij ook HEEL veel voor je. DEZELFDE dag als dat wij het resultaat aan de betreffende persoon cadeau zouden geven, kwamen wij er pas achter dat er ook echt een filmploef kwam, en toen pas zagen we Wendy van Dijk ook. Al deze dagen hiervoor hebben wij zelf naar bedrijven gebeld en zijn er naartoe gegaan. Ze worden helemaal meegenomen door je enthousiasme en goede wil naar andere mensen toe, en willen hier heel veel voor doen. Ook zonder cameraploeg dus. Ik vind het jammer dat er zoveel vooroordelen zijn…terwijl dat velen niet eens weten hoe dat het werkelijk is… en dat zal je verbazen

Gast
iris
november 7, 2007 21:03

hoe kom je erin ik bedoel waar moet je naar schrijven????

Gast
Corinne
november 5, 2007 10:05

Zag een heel klein stukje van afgelopen vrijdag waarin Jeffrey Bonnet verrast werd met allerlei zaken. Vond het een beetje vreemd omdat Jeffrey bij de eerste aflevering die werd opgenomen (dus de tweede die werd uitgezonden, mwa was al vreemd natuurlijk!) de envelop onder zijn stoel vond om iemand te verrassen. Nu was hij de persoon die verrast werd. Dit mede met wat meer achtergrond informatie gaat dit een beetje ruiken naar doorgestoken kaart. NIET dat ik het iemand misgun die veel voor anderen doet hoor. Maar de regels zijn niet voor iedereen hetzelfde en dat is jammer. Het laat een vervelende nasmaak achter.

Gast
patricia
november 4, 2007 09:36

als je het een kut progamma vind moet je lekker niet kijken

Gast
dalita
november 2, 2007 21:06

ik wil voor mijn vriedin en de kinderen dat alles verbouwd wordt in huis ze heeft het heel moeilijk gehad.
ze zit in de schuldssanering en ik wil voor haar dAT alles opgeknapt wordt en voor de kinderen.

met vriendelijke groet dalita

Gast
joanne
oktober 27, 2007 08:45

ik wil gaag een wens doen voor me broetje en juf
voor me broetje wil ik een wens doen dat me broetje veel heef
mee ge maakt
en me juf werkt in roomeeni doen
kujes joanne

Gast
Wouter
oktober 26, 2007 22:35

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit programma ook erg goed vind! dit moet zeker meer kijkcijfers krijgen!

Gast
arenda
oktober 26, 2007 22:24

Echt een super programma!!! Heel leuk en mooi om naar te kijken!! Ik blijf huilen maar ook zeker genieten! Dat we elkaar zo kunnen helpen is toch helemaal top!! Nu nog volhouden met z’n allen.

Gast
ramona
oktober 26, 2007 22:22

allemaal kritiek dat is nou wat ik zo haat aan holland
kom ook eens in aktie voor een ander inplaats van te zeiken
doe iets voor een ander!!!!! nederland is al naar de klote
als je een hart heb help je en als je kritiek heb of het niks vind zet dan niks weg
bah ik haat zulke mensen!!!

Gast
laila
oktober 26, 2007 21:19

wwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een programma ik blijf alleen maar huilen tijndens schouw , ik moet ook iets voor de andere doen is heeeeeeeeeeeeeel super, God helpt jullie!!!!!!!!

Gast
Emmy
oktober 26, 2007 17:25

Zelfs hier is er al een discussie opgaan van het wel of niet jatten bij tv programma’s. Mensen waar zeiken we over zeg. Het gaat erover of ze goede tv maken, wat maakt het jullie dan uit wie er wat jat van een andere zender. Maar goed, wat betrefd Hart in Aktie, ik kijk er nooit meer naar, ik heb een paar afleveringen gezien en ik vindt dat Natasja het goed doet, maar het heeft een andere reden dat ik niet meer kijk. Ik vindt heel holland helpt toch wel iets anders. In HiA doet Natasja het meeste werk en in HHH doen de “gewone” mensen dat. Ik vindt het iniatief en het programma super, want wordt het niet eens tijd dat wij in het wereldje van zinloos geweld en nog meer zinloos gedoe, eens iets doen voor elkaar wat ZINVOL is??? Eens waren wij hollanders trots op elkaar, maar waar is dat trotse gevoel gebleven, als we elkaar zelfs hier af gaan zeiken!!! Maar goed, Wendy heel veel succes met je programma, het is top!!

Gast
catrien
oktober 25, 2007 14:51

Ohh!! En dan in de Story, de Weekend, de Prive!! Iedereen mag alles van je weten en als ze niets weten verzinnen ze het wel. Je meest intieme privekwesties door het hele land, en ver over de grenzen, liggen in de schappen bij de Supermarkt. Maar dat is de natuurlijk de reden dat dat werk zo vet betaald. Niet omdat je nou specifiek wat moet kunnen.
Voor mij mogen ze hoor, maar ga hier niet lopen blerren dat iedreen dat wel wil. Ik moet er ook echt niet aan denken.
Ik word van mijn eigen werk ook erg gelukkig, en heb enorme voldoening zonder al die miljoenen en dat roddelblad-gedoe.

Gast
Tetje
oktober 25, 2007 14:30

Zou die goeiege Wendy het ook voor een modaal salaris doen denk je?
Pfff…dat domme gedoe of dat ze wat zijn op grond van wat ze verdienen, zeg.
En dat iedereen dat zou willen zie je ook verkeerd hoor. Ik zou voor geen miljoen de domme doos uit willen hangen met mijn kop op tv.
Die lichtgewicht nono’tjes zoals Weny, Linda en Bridget hadden mijn respect pas gehad als ze de Mol dergelijke kronkels uit zn hoofd hadden kunnen praten, vakvrouwen als het zogenaamd zijn. Of is dat voorwaarde nummer een, dat je kontkruipt, hielelikt en ja-knikt, om close in de buurt van The Big One te zijn?

Gast
Monique
oktober 25, 2007 13:42

Beste Wendy,

Super dat je weer een programma presenteert waar je mensen verder kan helpen. Het maakt niet uit wat anderen zeggen. Zoals al eerder geschreven: Zegt dat meer over hen als over het programma. Gewoon positief anderen blijven helpen.

Dat je er dik voor betaald wordt is toch super, ik denk dat iedereen dat wel zou willen. Een goed betaalde baan en ook nog eens iets goeds doen voor je medemens!

Als in Holland (of Nederland) iedereen iets goeds zou doen voor een ander dan zouden er ook niet zoveel vervelende nieuwsberichten meer zijn, geen zinloos geweld meer. Doe als Wendy… Doe iets goeds voor je medemens en stop met al dat negatieve gedrag!!

Gast
Corinne
oktober 25, 2007 13:41

Leuk hoor al die reclame, zelfs op deze site is te lezen hoe wij in aflevering 1 verrast werden door Angelique met een sponsorbedrag van maar liefst 18.000 euro. In deze show (opname) werden weer nieuwe weldoeners bekend gemaakt. Dat was in de opname van wat wij dachten aflevering 1. Bij uitzending bleek echter dat om wat voor redenen dan ook wij opeens niet meer in aflevering 1 zaten. De nieuwere weldoeners hebben dus flink kunnen kijken op wat voor manier er van alles mogelij k is, iets wat de weldoeners die ermee begonnen allemaal zelf moesten uitzoeken. Sterker nog er werd Angelique gezegt dat er geen sponsorshow van gemaakt mocht worden. Toch waren de de grotere sponsoren duidelijk aanwezig in aflevering 1, ik zag bijvoorbeeld Honda en Trendhoppper voorbij komen. Dat wetende is het allemaal een stuk makkelijker dan wanneer je je sponsor MOET zeggen dat zij niet met naam of logo in beeld mogen komen.
Dat viel ons een beetje tegen dus, verder hopen we natuurlijk dat we in een latere aflevering nog wel in beeld komen want dat verdient Angelique natuurlijk wel heel erg. Zij heeft het tenslotte toch maar voor elkaar gekregen voor ons dat fantastische bedrag van maar liefst 18.000 euro bij elkaar te hebben gekregen, en onze dank daarvoor is groot.
wij kijken dus uit naar de volgende aflevering.
groetjes Corin

Gast
ome H
oktober 24, 2007 23:01

Ga Wendy nou niet heilig verklaren, zij krijgt dik betaald voor haar diensten!!!!!

Gast
Jeffry Bonnet
oktober 24, 2007 22:57

Lieve mensen, in plaats van gal te spugen, denk eerst eens even na over het item, de bedoeling van dit programma, geven in plaats van nemen, mensen blij maken, mensen die de rand van de afgrond hebben gezien, mensen die diep door het slijk des leven zijn gegaan worden mede door dit fantastische
programma weer een beetje op het spoor gezet. Een goede daad voor een ander verrichten is tegenwoordig, zo blijkt uit de reacties, al een gek iets, nee kijk maar naar het zinloos geweld, de wraakzucht van oorlogen, de kronkels van presidenten, de schijnheiligheid van onze samenleving, moord en doodslag, dat zijn opwekkende items. Voor al de galspuwers: kijk eens om je heen, als je de ellende van een ander niet ziet, ben je blind door eigen domheid, ontwaak je als nog, schrijf dan naar Wendy. Een goede daad verrichten is altijd nog beter, dan het zwartgallige schrijf en denkgedrag.
Wendy je bent een topper en dit programma is weer een s een voorbeeld hoe de mensheid eigenlijk ook kan zijn!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen